Täysin mitäänsanomaton finaali. Ei millään tämä formaatti pääse Idolsin rinnalle ns. tunnepuolella. Ei vaan ole samanlaista fiilistä näissä kisoissa.
Näin.Huh huh, mikä tasoero.
Toinen on tasoa "karaoke" ja toista voi ehkä jopa kutsua laulajaksi...
Ehkä kuitenkin Robbieen, vaikka on se kummastakin yhtä kaukana.
Hitto, tuo Gugihan kuulostaa hyvältä!
EDIT: Itse asiassa tuo Gugi olisi melkein ansainnut finaalipaikan ennen Samulia...
No Gugi nyt on ammattimuusikko, joka sattui aikanaan olemaan Suomen suosituimman bändin laulaja... ja taitavat nuo taas tehdä keikkoja nostalgiaseteissä.
Niin, omasta mielestänihän tuo Gugin "veto" oli koko finaalin paras... Kertoo ehkä jotain tästä finaalin tasosta. Tosin tämä ei ole vähättelyä Gugia kohtaan, veti kyllä ihan hienosti.Hitto, tuo Gugihan kuulostaa hyvältä!
EDIT: Itse asiassa tuo Gugi olisi melkein ansainnut finaalipaikan ennen Samulia...
Hitto, tuo Gugihan kuulostaa hyvältä!
Onneksi ei kovin kauaa tarvinnut odottaa uutista Idolsin paluusta: Idols tulee takaisin. X-Factor oli kyllä aivan kauheaa kuraa enkä kovin paljoa pystynyt moista roskaa seuraamaan vaikka aina välillä yritin.Idols takaisin kiitos. Tätä formaattia ei tarvitse näyttää enempää Suomessa.
Elias-voittaja sitten nuorempana huumeita salakuljettamaan, 26,5 kiloa KHAT:ia laukkuunsa sullomaan, Suomeen niitä ilmaisen Hollannin matkan ja 300 euron "päivärahan" toivossa kuljettamaan, siitä kiinni jäämään ja nuorena henkilönä tehdystä huumausainerikoksesta vain 45 päiväsakkoa saamaan.
Että sikäli. Määrä, 26 ja puoli kiloa tuntuu kyllä poskettomalta..
Aiheesta lisää:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=2167193