Jokohan tänään Kalun esitys miellytti jopa miehen kovinta kriitikkoa mr. @egariakin? :)
Tämä nyt toki oli yksittäinen peli, mutta tulee olemaan kova ukko myös tulevaisuudessa.
Jokohan tänään Kalun esitys miellytti jopa miehen kovinta kriitikkoa mr. @egariakin? :)
Todella hieno avaus ensimmäiseen maaliin, muuten hyvää peruspeliä.Jokohan tänään Kalun esitys miellytti jopa miehen kovinta kriitikkoa mr. @egariakin? :)
Mitään kahise, aina sanonut ja uskonut että tää on kova Kalu.Tuulitakkien kahinaa! ;D
Arvostan haastamista, muuten tämä kaikki olisi aivan äärimmäisen tylsää. On myös erilaisia näkemyksiä ja niitä kunnioitan eritoten. Kalunuk on kuitenkin erityisen haastava kohde kritiikille ja toivotan onnea.Oli kyllä hieno laukaus loistavaan paikkaan!
Muutenkin veti hyvän pelin, vaikka edelleen välillä näyttää ihmeellisen laiskalta hetkittäin mutta kai se vaan on sen tyyli. Tosin, se tyyli vaatiikin sen että tulosta tulee ja nyt sitä tuli.
Ihmettelen toki tuota syöttöjen 44/45 määrää kun ainakin kaksi pitkää tuli siitä että Kalynuk yritti avata pitkällä syötöllä mutta kukaan ei saanut kiinni. En tiedä minkä mukaan noita katsotaan että mikä on syöttö ja mikä ei.
Pitkiä avauksia antavaa pakkia olen kaivannutkin jo muutaman kauden joten kyllä niitä saa yrittää, kannustan niihin.
On parantanut paljon, tasosta ei vielä ihan takuuta mutta hyvään suuntaan mennään.
Minähän olen koko ajan sanonut että parempaan on menty ja ensimmäisen kuuden pisteettömän ottelun jälkeen kahdessa edellisessä on tullut myös tulosta pistetaulukkoon, sitä on odotettukin.Arvostan haastamista, muuten tämä kaikki olisi aivan äärimmäisen tylsää. On myös erilaisia näkemyksiä ja niitä kunnioitan eritoten. Kalunuk on kuitenkin erityisen haastava kohde kritiikille ja toivotan onnea.
Huh-huh, mikä kaveri tässä on käsillä.
Todettakoot että ensimmäisen viiden pelin jälkeen Kalunyk on merkkauttanut täysin tutkan alla seuraavasta viidestä:Lisätään tähän vielä hieman tilastoja tukemaan esitettyjä näkemyksiä:
5 ott 0+0=0 4min +2/-2
E: Mainittakoon vielä että kahteen viimeiseen otteluun Kalunyk merkitty 7. puolustajaksi rosteriin.
No saattoi se ketsuppipullo jo jonkun mielestä aueta ainakin CHL:n osaltaTodettakoot että ensimmäisen viiden pelin jälkeen Kalunyk on merkkauttanut täysin tutkan alla seuraavasta viidestä:
5 2+3=5 2min +3/-1
Jokohan kohta alettaisiin saamaan ketsuppipulloa vähän paremmin auki?
Se on varmasti positiivista, että kuti lentää vauhdilla. Mutta lentääkö usein räpylään?En huomannut oliko Kalu erityisen kovana tänään, mutta kuti oli kova mikäli lukemat pitävät paikkaansa. Kokolailla paikaltaan näytti kiskaisseen 155km/h!
Tätä mä olen kanssa ihmetellyt ja mun mielestä samaa tekee myös Vuko, joka on vielä erikoisempaa, koska on paljon puolustusorioituneempi pelaaja.Sijoittuu erikoisesti eikä hakeudu pelaajan oikealle puolelle niin kuin yleensä nuo jenkit ja kanukit tekevät automaattisesti.
Vuko lähtee turhan helposti maalin taakse, kulmaan ja kiekolliseen mieheen kiinni kun odottaa että sentteri paikkaa mutta nyt kun meillä ei ole varsinaisia senttereitä peleillä niin ne tilanteet on näyttänyt tyhmiltä kun hylkää oman paikkansa liian helposti.Tätä mä olen kanssa ihmetellyt ja mun mielestä samaa tekee myös Vuko, joka on vielä erikoisempaa, koska on paljon puolustusorioituneempi pelaaja.
Ainakin tuossa perjantaisen HPK-pelin jälkeisessä pukukoppivideossa Ylli käyttää Kalynukista nimeä "Kaly", tai suomalaisittain lausuttuna "Käli"/"Khäli".Lieneeköhän kenelläkään sisäpiirin tietoa, mikä on Kalynukin lempinimi joukkueen keskuudessa.
Kalulla on omat puutteensa ja ne selkeästi erottuu. Hienoa että Kalua vietiin tänään SaiPan toimest kuin märkää rättiä omissa - jos noista ei osaa ammentaa, niin ei mistään.Tänään taas Käly pelasi ylimielisesti Saipaa vastaan ja menetti liian usein kiekon vastustajille tai hävisi kaksinkamppailut!
Vielä kun saataisiin Kälylle taistelutahtoa kamppailutilanteisiin ja tiettyä nöyryyttä pelaamiseen niin hyvä tulee!
Valitettavasti ei ole aiemmistakaan peleistä ottanut opikseen, luulen että tuossa on se mitä se puolustussuuntaan osaa, tai tahtoo.Kalulla on omat puutteensa ja ne selkeästi erottuu. Hienoa että Kalua vietiin tänään SaiPan toimest kuin märkää rättiä omissa - jos noista ei osaa ammentaa, niin ei mistään.
Sen verran täytyy Wyattia puolustaa kun kävin katsomassa miinuspakkeja niin siellä on eri miehet..Valitettavasti ei ole aiemmistakaan peleistä ottanut opikseen, luulen että tuossa on se mitä se puolustussuuntaan osaa, tai tahtoo.
Kun menisi edes aina kiekollisen ja oman maalin väliin, lähtisi edes siitä ihan perusjutusta eteenpäin. Noin hyvälle luistelijalle sekin usein riittää, ei tarvitse vääntää äijää aina siltaan.