Wyatt Kalynuk – ”Kalu” kovana Lahes!

• 29 233
  • 165
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kaveri vetänyt viimeiset viisi ottelua tehoilla 1+3 ja -6. Siinä sitä "johtavaa".
Hyvä hyökkäyspäässä, heikko puolustuspäässä.
Siinä koko kauden kuva.

Hyvä jos jatkaa ensi kaudella.
Sami on sen verran osaava valmentaja että saa nuo puolustus ongelmat kyllä karsittua.

Toista se olisi jos penkin takana heiluisi joka Vierumäen linjastolta nostettu räkänokka.

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Kaveri vetänyt viimeiset viisi ottelua tehoilla 1+3 ja -6. Siinä sitä "johtavaa".
-6 selittyy paljolti sillä että Kalun osaaminen on nimenomaan yv:llä. Jos oikeasti luet mitä olen kirjoittanut, niin "johtavaksi" tai yleispelaajaksi en ole häntä koskaan hehkuttanut, mutta yv:n spesialistiksi kylläkin ja sitä hän todellakin on.

Todistetusti kovin yv osaaja Lahessa sitten Oliver Kasken, kuten kehtasin hieman aiemmin väittää.

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Paransi loppua kohti ihan älyttömästi ja oli ympäri kenttää hyvä. Ei mikään velho kiekon kanssa huikeasta luistelusta huolimatta mutta pystyy tuomaan kiekkoa ylös. Ei todellakaan Kral mutta jakaa kiekkoa hyvin ylivoimassa ja loppua myöden oli myös omassa päässä erittäin hyvä eikä virheitä enää tullut.

Alussa näytti joku aika yksinkertaiselta pelaajalta tyhmine virheineen ja ratkaisuineen mutta loppua kohti ne jäivät kokonaan pois.

Kesti aika kauan mutta Kalynuk sai käännettyä mun pään siinä että kyllä mä haluaisin sen jatkavan, ihan mitat täyttävä ykköspakki jos jatkaa samalla tasolla.

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hyvä jos jatkaa koska vastaavan tilalle saaminen on hakuammuntaa. Ylistyssanat on tässä jo kerrottukin mutta pelasi kyllä miinuksista huolimatta nousujohteisesti ja ylsi siihen mitä itse hänestä alun perin ajattelinkin. Hän olisi tarvinnut puolustuspäässä enemmän osaavia käsiä tai jalkoja avuksi mutta Nieminen voi olla ensi kaudella se yksi hyvä tähän yhtälöön ja yhtä se vielä vaatisi.

Suosikkijoukkue
Paikalliset alisuorittajat
Se taitaa sitten olla hyvää kesälomaa Kalulle!

Olishan tuo peli todennäköisesti hävitty ilmankin, mutta kyllä se aivopieru sammutti liekin totaalisesti.

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Siis Kalunyk on korkeintaan ensimmäisen mahdollisen karsintapelin poissa. Olenkohan nyt ymmärtänyt jotain väärin kun puhuttiin kesälomasta vai onko jostain muusta tietoa?

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Sami Kapanen, Leijonat, Ukraina
Kalynuk pääsee Jukurit-sarjan seiskapeliin mukaan, jos sellainen pelataan.

Suosikkijoukkue
Pelicans
Goodbye Kalynuk! Peliin sitoutuminen ja asenne eivät ole sitä luokkaa, että kannattaa katsella miestä pitempään. Uusia nälkäisiä ja peliin sitoutuneita nuoria on tulossa paikkaamaan aukkoa kuten esim. Nieminen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy