www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 599 208
  • 6 774

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Ei ole määräaikaa Elisan tarjouksessa. Elisa Sportilla näkyy mm. Mestistä, Salibandyliigaa, Korisliigaa, myöskin useita Euroopan jalkapallosarjoja sekä futiksen MM-karsintoja. Tuota kautta tilattuna saa myöskin Ruutu+ -tunnukset eli pelejä voi katsella digiboxin lisäksi useilla muilla laitteilla.
Ei ollenkaan vai, mä ymmärsin uudellakin lukemisella, että 31.8.2018 olisi määräaika, ei siis 12kk kuten aiemmin luulin? Mutta hyvä, jos näin. Jännä muuten, että myyvät rinnalla pelkkää ruutu+urheilu ja viihde settiä 34,90€/kk .
 

Valou

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei ollenkaan vai, mä ymmärsin uudellakin lukemisella, että 31.8.2018 olisi määräaika, ei siis 12kk kuten aiemmin luulin? Mutta hyvä, jos näin. Jännä muuten, että myyvät rinnalla pelkkää ruutu+urheilu ja viihde settiä 34,90€/kk .
Hinta (19.90€/kk) on voimassa 31.8.2018 asti, mutta palvelun voi lopettaa milloin vaan. Näin ainakin itse ymmärsin tilausvahvistuksestani, koska mainintaa mistään määräajasta ei ollut. Samoin tuolla nettisivuilla joidenkin pakettien kohdalla on selvästi mainittu määräaika, kun taas tuossa ei.

Tuo kyseisen tarjouksen hyödyntäminen toki vaatii Elisa Viihde -palvelun. Pelkälle kanavakortille tuota ei taida tuohon hintaan saada.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Hinta (19.90€/kk) on voimassa 31.8.2018 asti, mutta palvelun voi lopettaa milloin vaan. Näin ainakin itse ymmärsin tilausvahvistuksestani, koska mainintaa mistään määräajasta ei ollut. Samoin tuolla nettisivuilla joidenkin pakettien kohdalla on selvästi mainittu määräaika, kun taas tuossa ei.

Tuo kyseisen tarjouksen hyödyntäminen toki vaatii Elisa Viihde -palvelun. Pelkälle kanavakortille tuota ei taida tuohon hintaan saada.
Jep, kolmannella meni mullekin perille. Ja kerällisellä rautalankaa. Taidan ottaa ton, vaikka sen 4 € kuussa Ruudussa säästäiskin. Vähän voin maksaa käyttömukavuudesta ja yksinkertaisuudesta. Pari viikkoa tosin vielä aikaa odotella, tuleeko liiga+Viasat paketteja.
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kokonaisratkaisu on edelleen asiakkaalle hieman vaikeahko. Urheilupaketit ovat hajallaan: mielestäni esim. Elisalta ilmeisesti tullut 19,95 € / kk (ainakin tästä on ollut puhetta) on kohtalaisen hyvä pakkaus tuohon Ruutuun. Jos mukaan tulee Ruutu-tunnarit, joita voi käyttää esim. Viihde-sovelluksen kautta ja siihen saa sitten todennäköisesti myös Elisan Aition niin ainakin Liiga ja Mestis tulisivat sitä kautta samassa pakkauksessa. CHL pysyy pakettien ulottumattomissa, joka on monelle fanille todella ikävä asia.

Ei CHL:ää kuitenkaan tule seurattua niin paljon oman joukkueen takia, että moni olisi valmis maksamaan siitä tuon 24,95€ / kk, koska tulee Cmorelta. Tällaiset pakkaukset ovat asiakkaan kannalta kimurantteja, mutta mikäli esim. Ruutu on yhdistettävissä tuohon Elisa Viihde -sovellukseen, josta ainakin itse olen pitänyt niin kokonaisratkaisu voisi olla jo kannattava. Itselläni tilanne, että uutta kämppää ei vielä ole ja se, millaisen netityksen sinne itselleen saa estää ottamasta tuon Elisa Viihteen digiboxilla.

Mukavampaahan noita olisi katsoa digiboxin ja ison telkkarin kautta kuin pieneltä näytöltä, mutta tuonkin ongelman voi ainakin osittain kiertää ChromeCast -palvelulla. Joka tapauksessa mielestäni tuo 19,95 € Liigakaudesta rupeaa olemaan jo todella hyvä hinta kuukausittain. Vastaavalla summalla pääsee esim. kahteen peliin. Kausikorttilaisille toki paketti jokseenkin kannattamaton, mutta muille ehdottomasti plussa ja satunnaiskäyjille. Itse lähtisin hakemaan tuota Elisa Viihde sovellusta + Ruutua siihen.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Telian viihteen kautta otettuna ei ilmeisesti tule kirjastoa josta voisi katsoa pelin jälkikäteen eli onko ainoa vaihtoehto liittää tili ruutu.fi ja katsoa sieltä kautta pelit tallenteena?
 

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
No niin, kuten mainitsinkin niin DNA:lla hinta laskenut Ruutu+ osalta. 19,95e/kk ja jos sattuu olemaan puhelinliittymä tai nettiliittymä siellä niin 17,96e/kk.
Mistäs tai missä vaiheessa tuo 17,96€/kk hinta tulee esille kun ostoskorista tilausvaiheeseen mennessä hinta on tuon 19,95€/kk.
Minulla on dna laajakaista ja muutama puhelin liittymäkin. Eli missä vaiheessa se tuon "keskittämis" hinnan antaa?

Tosin minulla on jo tilattuna toi Ruutu+ sanomalta joten ainakin muutaman kierroksen testaan sen toimivuutta niin AppleTV appin kuinkakkosTV;n oman sovelluksen kautta. Siinä on se parempi puoli ettei tarvitse TV katselukorttia siirrellä katselupaikan mukaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mistäs tai missä vaiheessa tuo 17,96€/kk hinta tulee esille kun ostoskorista tilausvaiheeseen mennessä hinta on tuon 19,95€/kk.
Minulla on dna laajakaista ja muutama puhelin liittymäkin. Eli missä vaiheessa se tuon "keskittämis" hinnan antaa?
Sun pitää tilata se itse DNA:n myyntipalvelusta tai käydä vaikka liikkeestä. Automaattisesti se ei tule eikä ole mikään "julkinen tarjous", vaan ns. tiskin alta myytävä kampanja. Mutta soittoa vaikka DNA:lle huomenna tai liikkeeseen jos mahdollista.
 

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
Sun pitää tilata se itse DNA:n myyntipalvelusta tai käydä vaikka liikkeestä. Automaattisesti se ei tule eikä ole mikään "julkinen tarjous", vaan ns. tiskin alta myytävä kampanja. Mutta soittoa vaikka DNA:lle huomenna tai liikkeeseen jos mahdollista.

Näin vähän kuvittelinkin... no tsekataan toi Sanoman 15€/kk paketin toimivuus ensiksi.
Se kun ei sido itseensä pitkäksi aikaa.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Tilasin sitten Ruutu+:n sillä kausikorttitarjouksella ja maksumuodoksi laitoin laskun. Jostain syystä ei ole tullut vielä syyskuun laskua, mites muilla? Yleensä tälläisissä tapauksissa ottaisin yhteyttä Ruutu+n asiakaspalveluun mutta ko. asiakaspalvelu on täysi vitsi, eivät vastaa sähköposteihin ja jonotus on maksullista.

EDIT 30 min tästä viestistä ja lasku oli sähköpostissa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
KalPa
Hinta (19.90€/kk) on voimassa 31.8.2018 asti, mutta palvelun voi lopettaa milloin vaan. Näin ainakin itse ymmärsin tilausvahvistuksestani, koska mainintaa mistään määräajasta ei ollut. Samoin tuolla nettisivuilla joidenkin pakettien kohdalla on selvästi mainittu määräaika, kun taas tuossa ei.

Tuo kyseisen tarjouksen hyödyntäminen toki vaatii Elisa Viihde -palvelun. Pelkälle kanavakortille tuota ei taida tuohon hintaan saada.

Kysyin asiaa Elisan chatista, ja tosiaan tarjous vaatii Elisa Viihteen. Kanavakortin kautta otettuna Ruutu+ tunnareita ei tule. Olisi kyllä ottanut Elisan kaapeli-tv:n kautta vitosen kuussa kallimmalla jos mukana olisi tullut myös Ruutu+. No mennään sitten pelkällä Ruutu plussalla.
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Niinkuin yllä jo mainittiinkin, niin soittamalla tai liikkeessä asioinnilla tuo DNA:n 17,96e hinta. Taitaa olla tilaajia liikkeellä kun itse jonotin 25 minuuttia puhelin korvalla.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Niinkuin yllä jo mainittiinkin, niin soittamalla tai liikkeessä asioinnilla tuo DNA:n 17,96e hinta. Taitaa olla tilaajia liikkeellä kun itse jonotin 25 minuuttia puhelin korvalla.
Soititko 044 -alkuiseen asiakaspalveluun vai siihen 0800 alkuiseen myyntipalveluun? Yleensä aspassa voi ollakin vähän pidemmät jonot, toki joskus myös myyntipalveluunkin saa odotella.
 

Forest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Forest, Bruins
DNA -kaapelitelevisioon lätkäpaketti (SM-liiga) 10 euroa/kk, joten paljon on hinta tullut alas viime vuosista. Tämä kun on DNAn nettiliittymä.
 

Forest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Forest, Bruins
DNAn sivuilta , soitin vielä asiakaspalveluun perään kun epäilin mutta varmistivat asian eli 10 euroa kuukausi Ruutu +.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
DNAn sivuilta , soitin vielä asiakaspalveluun perään kun epäilin mutta varmistivat asian eli 10 euroa kuukausi Ruutu +.
Nyt on pakko täsmentää, onko paketin nimi pelkkä Ruutu+ vai Ruutu+ viihde ja urheilu? Jos se on tuo ensimmäinen, niin sieltä et jääkiekkoa näe.
 

Forest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Forest, Bruins
Jälkimmäinen toki. Jypin mies sen vielä vahvisti aspista ja näkyi jo tuolla kanavatiedoissakin olevan kanavat .
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
DNA -kaapelitelevisioon lätkäpaketti (SM-liiga) 10 euroa/kk, joten paljon on hinta tullut alas viime vuosista. Tämä kun on DNAn nettiliittymä.

Just. Ja kun viime viikolla teki sopparin Telialle niin se oli 14.95e/kk. Varmaan tämäkin päivittyy kohta tuohon samaan kymppiin.... hmm vielä olisi voimassa se 14pv purkuaika, pitäsköhän vielä alkaa pihtailemaan... *hymiö*
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
DNAn sivuilta , soitin vielä asiakaspalveluun perään kun epäilin mutta varmistivat asian eli 10 euroa kuukausi Ruutu +.
Juu mutta tarvitsee tuossa Sportmixin jolloin tilaus yhteensä 17,96/kk tai 19,95e/kk. Ruutu+ viihde on 9,95e/kk, urheilun kanssa 17,96 tai 19,95e
 

Forest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Forest, Bruins
DNA Mix-paketti , sisältää Ruutu+ viihde+urheilu (10 e), C More (20 e ) ja Viasat Urheilu ( 25 e /lätkä+futis).
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Ruutu+Liiga 14,95€/kk. Onko tässä joku koira haudattuna?

Miten tämä Ruutu+ toimii, voiko kahdella eri laitteella katsella pelejä?
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös