Kokonaisratkaisu on edelleen asiakkaalle hieman vaikeahko. Urheilupaketit ovat hajallaan: mielestäni esim. Elisalta ilmeisesti tullut 19,95 € / kk (ainakin tästä on ollut puhetta) on kohtalaisen hyvä pakkaus tuohon Ruutuun. Jos mukaan tulee Ruutu-tunnarit, joita voi käyttää esim. Viihde-sovelluksen kautta ja siihen saa sitten todennäköisesti myös Elisan Aition niin ainakin Liiga ja Mestis tulisivat sitä kautta samassa pakkauksessa. CHL pysyy pakettien ulottumattomissa, joka on monelle fanille todella ikävä asia.
Ei CHL:ää kuitenkaan tule seurattua niin paljon oman joukkueen takia, että moni olisi valmis maksamaan siitä tuon 24,95€ / kk, koska tulee Cmorelta. Tällaiset pakkaukset ovat asiakkaan kannalta kimurantteja, mutta mikäli esim. Ruutu on yhdistettävissä tuohon Elisa Viihde -sovellukseen, josta ainakin itse olen pitänyt niin kokonaisratkaisu voisi olla jo kannattava. Itselläni tilanne, että uutta kämppää ei vielä ole ja se, millaisen netityksen sinne itselleen saa estää ottamasta tuon Elisa Viihteen digiboxilla.
Mukavampaahan noita olisi katsoa digiboxin ja ison telkkarin kautta kuin pieneltä näytöltä, mutta tuonkin ongelman voi ainakin osittain kiertää ChromeCast -palvelulla. Joka tapauksessa mielestäni tuo 19,95 € Liigakaudesta rupeaa olemaan jo todella hyvä hinta kuukausittain. Vastaavalla summalla pääsee esim. kahteen peliin. Kausikorttilaisille toki paketti jokseenkin kannattamaton, mutta muille ehdottomasti plussa ja satunnaiskäyjille. Itse lähtisin hakemaan tuota Elisa Viihde sovellusta + Ruutua siihen.