www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 593 082
  • 6 774

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Kertokaa, oi Internetin ja kaikkein hakukoneiden mestarit, paljonko maksaa baarille noiden otteluiden näyttäminen? Jotenkin en onnistu mitenkään paikallistamaan tietoja ja toistaiseksi sähköposteihinkaan ei olla vastattu.

Tämä taas tätä tavallista avuttomuutta.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kertokaa, oi Internetin ja kaikkein hakukoneiden mestarit, paljonko maksaa baarille noiden otteluiden näyttäminen? Jotenkin en onnistu mitenkään paikallistamaan tietoja ja toistaiseksi sähköposteihinkaan ei olla vastattu.

Tämä taas tätä tavallista avuttomuutta.

Olettaen ravintolan olevan Oy tai vastaava, puhutaan reilusta 2000-3000€ vuodessa riipuen kanavien määrästä. Voi tietenkin jotkut ravintoloitsijat tilata kuluttajahinnalla "itselleen" ja näyttää pelejä ravintolassaan. Kaikenkaikkiaan perus lähiöpubille isoja investointeja uusien asiakkaiden hankintaan.
 
Kertokaa, oi Internetin ja kaikkein hakukoneiden mestarit, paljonko maksaa baarille noiden otteluiden näyttäminen? Jotenkin en onnistu mitenkään paikallistamaan tietoja ja toistaiseksi sähköposteihinkaan ei olla vastattu.

Tämä taas tätä tavallista avuttomuutta.

Alla olevasta linkistä löytyy hinnasto yrityksille:
https://canaldigital.fi/Global/Finland/images/kanavapaketti-introt/Kisastudio_hinnasto_032014.pdf
(linkki vie canal digitalin hinnastoon)
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
NFL:n ottelut tulivat RUUTU-palvelun kautta suorina lähetyksinä sekä 4PRO:n ohjelma-aikojen mukaisina jälkilähetyksinä, mutta videot eivät tallentuneet Liiga-otteluiden tapaan "videoarkistoon". Itse olin erittäin pettynyt RUUTU-palvelun NFL-tarjontaan, koska suurin osa otteluista jäi näkemättä myöhäisen alkamisajankohdan tai jälkilähetysten omiin aikatauluihini epäsovien lähetysaikojen vuoksi.

Kannattaa siirtyä Game Passin tilaajaksi, näet kauden jokaisen matsin, ihan mihin kellonaikaan tahansa eikä hintakaan ole kovin paha tähän tarjontaan nähden.
 

Valo yössä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaahas. Liigakauden alku kolkuttelee jo ovella. Saas nähdä onko Nelonen saanut Ruudun nettilähetyksien tasoa nostettua jo viime vuonna mainostamakseen HD:ksi. Jos ei, niin jää tilaamaatta.
 

chris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jaahas. Liigakauden alku kolkuttelee jo ovella. Saas nähdä onko Nelonen saanut Ruudun nettilähetyksien tasoa nostettua jo viime vuonna mainostamakseen HD:ksi. Jos ei, niin jää tilaamaatta.
Tähän sama.

Ja lisäksi se heidän käyttämänsä player-softa olisi syytä vaihtaa. Kaikista framerate-viilauksista ja Flash-versio virittelyistä huolimatta en koskaan saanut sitä täysin nykimättömäksi. Ja tässä ei siis ole kyse mistään puskuroinneista, vaan siitä onko liike sulavaa vai nykivää. Ainoastaan VLC-pohjainen toisto tarjosi lopulta sulavaa kuvaa, mutta siinä on aina jonkin verran virittelyä ja homma saattaa särkyä, jos muuttavat jotain heidän päässään.
 

Valo yössä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tähän sama.

Ja lisäksi se heidän käyttämänsä player-softa olisi syytä vaihtaa. Kaikista framerate-viilauksista ja Flash-versio virittelyistä huolimatta en koskaan saanut sitä täysin nykimättömäksi. Ja tässä ei siis ole kyse mistään puskuroinneista, vaan siitä onko liike sulavaa vai nykivää. Ainoastaan VLC-pohjainen toisto tarjosi lopulta sulavaa kuvaa, mutta siinä on aina jonkin verran virittelyä ja homma saattaa särkyä, jos muuttavat jotain heidän päässään.

Ainiin. Olin jo täysin unohtanut tuon nykimisen - ei h*lvetti! Vuosi 2014 ja Suomessa nettistriimeissä kuvanlaatu on huonompi kuin radiossa.
 

Prosessori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jaahas. Liigakauden alku kolkuttelee jo ovella. Saas nähdä onko Nelonen saanut Ruudun nettilähetyksien tasoa nostettua jo viime vuonna mainostamakseen HD:ksi. Jos ei, niin jää tilaamaatta.

Katselin Pitsiturnauksen samalla laitteistokokoonpanolla, mitä viime vuonna. Ainoastaan nettiyhteys oli päivittynyt 8-megasesta 10-megaseen. Ero kuvanlaadussa oli kuin yöllä ja päivällä. Paljon terävämpi kuva, pystyi katsomaan 46-tuumaisella telkullakin ihan läheltä, jos niin halusi.

En sitten tiedä, miten homma toimii, kun alkaa täydet liigakierrokset, mutta ainakin Pitsiturnauksen perusteella odotan paljon parannusta kuvanlaatuun. Vuoden sopparin kierrän silti kaukaa.
 

YksinLäpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sonera viihteen CHL vs. Ruutu+ pro Liiga 0 - 100

Soneran Viihteen pullamössökuvakokeilu jää tähän ilmaiseen kuukauteen.

Edit.
Ruutu näkyy S4 activen androidilla 4g:llä hyvin.
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viimekaudella androidilla ei ruutu-sovellus toiminut ollenkaan ruutuplus tunnuksilla. Nyt vahingossa töissä kokeilin niin sehän heti kysy tunnuksia ja pesäpallo näkyi tabletilla ja puhelimella ilman yhtään nykimistä terävällä kuvalla. Voisikohan jääkiekkokin toimia näin tulevalla kaudella? Pitsiturnausta en edes tajunnu kokeilla.
 

wenwen

Jäsen
Mulla ainakin toimi tosi hyvin androidin Ruutu sovellus kun katsoin pitsiturnausta. Kuvanlaatu oli hyvä eikä nykinyt oikeastaan lainkaan. Joten kyllä varmaan kaudellakin se toimii yhtä hyvin, toivotaan ainakin.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Vakuuttelihan nelonen vuosi sitten ennen sirkuksen starttia että kaikki pelaa ruutu+:ssa moitteettomasti, testattu ja kuormitettu on. Itselläni ainakin ne ensimmäiset viisi kierrosta meni taistellessa eri asetuksien kanssa ja kun ne oli kunnossa niin hyytymistä esiintyi lähes aina kun oli seitsemän ottelun kierros meneillään. Kyllähän sieltä muutama viikko hyvitystä tuli, mutta aika huijattu olo oli keväällä. Perinteinen vastaus oli neloselta ongelmia tiedusteltaessa, että sinun päässäsi on ongelma. Käsittämätöntä miten vuoden vanhassa 1400e tietokoneessa, 110mb/s nettiyhteyssä, explorerissa, chromessa, firefoxissa, flashplayerin eri versioissa ja 60/50mhz -tajuuksissa oli niin paljon vikaa.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vakuuttelihan nelonen vuosi sitten ennen sirkuksen starttia että kaikki pelaa ruutu+:ssa moitteettomasti, testattu ja kuormitettu on. Itselläni ainakin ne ensimmäiset viisi kierrosta meni taistellessa eri asetuksien kanssa ja kun ne oli kunnossa niin hyytymistä esiintyi lähes aina kun oli seitsemän ottelun kierros meneillään. Kyllähän sieltä muutama viikko hyvitystä tuli, mutta aika huijattu olo oli keväällä. Perinteinen vastaus oli neloselta ongelmia tiedusteltaessa, että sinun päässäsi on ongelma. Käsittämätöntä miten vuoden vanhassa 1400e tietokoneessa, 110mb/s nettiyhteyssä, explorerissa, chromessa, firefoxissa, flashplayerin eri versioissa ja 60/50mhz -tajuuksissa oli niin paljon vikaa.

Tuo oli suurin vitutuksen aihe ainakin minulla Ruudun kanssa. AINA ensiksi lähdettiin siitä että asiakkaan laitteissa vikaa. Mullakin pelit välill tökki vaikka olin juuri ostanut uuden tietokoneen jossa aivan 200% varmasti riittää tehot paskalaatuisen striimin pyörittämiseen, netissä riitti nopeutta ja selaimia yms. pystyi vaihtelemaan sitä mukaa kun ruudusta käskettiin kokeilla toista.

Otin kuitenkin uudelleen Ruutupaketin ja josko ne jo tällä kaudella toimimaan tuon PS3:n kanssa, lisäksi lähetysten laatu vois pikkuhiljaa olla sitä luokkaa mitä vuosi sitten luvattiin, eli HD:ta.

Tällä kaudella en aio hyväksyä mitään paskoja hyvityksiä, vaan nyt täytyy saada jo enemmän. Viime kausi harjoteltiin selkeästi, jos tällä kaudella ei homma toimi niin nelonen on todistanut tasonsa ja sen ettei vaan yksinkertaisesti osaamista riitä.
 

Enslaved

Jäsen
Kysyin Neloselta mikä on homman nimi Windows Phone sovelluksen suhteen. Ovat tekemässä päivitystä sovellukseen, jotta pelit näkyisi myös silläkin, mutta päivämäärästä ei ole tietoa. Taidan jäädä odottelemaan ja en jatka tilausta.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Onko jollain tietoa, onko PS3:lle tulossa Ruutu-sovellusta? Aiemmin on ollut liikkellä jonkinlaista huhua aiheesta, mutta ei ole mitään uutta kuulunut. Tuleekohan ennen kauden alkua?
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko jollain tietoa, onko PS3:lle tulossa Ruutu-sovellusta? Aiemmin on ollut liikkellä jonkinlaista huhua aiheesta, mutta ei ole mitään uutta kuulunut. Tuleekohan ennen kauden alkua?

Laitoin tänään päivällä tuosta aiheesta kyselyä Ruudulle. Voin laittaa tähän sitten mitä vastaavat, jos vastaavat. Ruudun asiakaspalvelulla kun on paha tapa vaan jättää vastaamatta...
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nelosen ruutu lähetti mulle postia että määräaikainen tilaukseni on pian loppumassa ja jos tilaan ennen 7.9.2014 uuden 12kk setin, saan syyskuun ilmaiseksi. Tilaus astuu voimaan heti.

OK, ihan jees. Mielenkiintoiseksi homma menee siinävaiheessa kun katsoo mun voimassaolevaa tilausta. Tilaukseni josta siis maksan kuukausittain loppuu syyskuun lopussa. Tarjous on voimassa vain 7.9 asti, jonka tehdessäni saan syyskuun ilmaiseksi. Samaan aikaan mulla on kuitenkin noilta maksettu tilaus syyskuun loppuun asti.

Ihan hyvä tarjous tuo "syyskuu ilmaiseksi", muutenhan tässä pitäisi maksaa tilausta jatkaessaan kahdesti syyskuusta.
 

Vode

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nelosen ruutu lähetti mulle postia että määräaikainen tilaukseni on pian loppumassa ja jos tilaan ennen 7.9.2014 uuden 12kk setin, saan syyskuun ilmaiseksi. Tilaus astuu voimaan heti.

OK, ihan jees. Mielenkiintoiseksi homma menee siinävaiheessa kun katsoo mun voimassaolevaa tilausta. Tilaukseni josta siis maksan kuukausittain loppuu syyskuun lopussa. Tarjous on voimassa vain 7.9 asti, jonka tehdessäni saan syyskuun ilmaiseksi. Samaan aikaan mulla on kuitenkin noilta maksettu tilaus syyskuun loppuun asti.

Sinun pitää tietenkin kysyä, että palauttaako ne tuon syyskuun maksun jo kerta saat sen ilmaiseksi tai sitten ehdotat, että ilmaisen syyskuun takia tuo sinun maksamasi maksu onkin lokakuun maksu.

Ei tämä niin vaikeata ole. Joskus vaan vaatii hermoja vääntää noiden asiakaspalveluiden kanssa, mutta yleensä homma hoituu asiakkaan eduksi kun on miettinyt hyvin valmiiksi mitä ja miten ehdottaa missäkin tilanteessa.
 

xkouhiax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Ruudun asiakaspalvelu on kyllä ylivoimaisesti huonointa, mihin oon ikinä törmännyt. Viimeisimpänä esimerkkinä tämä, että tilasin kesäkuun lopussa 12kk määräaikasuuden, josta 3 ensimmäistä kuukautta veloituksetta. Eli ensimmäinen veloitus piti mennä vasta lokakuussa. Kuitenkin heti elokuun alussa pärähti puhelimeen viestiä Ruudulta, että veloitusta ei pystytty tekemään kortiltasi, tarkista maksukorttisi. No syy on siinä, että kortti meni vaihtoon just kesällä, mutta miks hitossa ne yrittää tehdä velotuksia ilmasten kuukausien aikana??

Laitoin aspaan viestiä, että mitä tää tällanen on, kun piti olla ilmaiset kuukaudet. Vastauksena tuli "Tilauksesi on päättynyt, koska emme pystyneet tekemään veloitusta kortiltasi. Tee uusi tilaus toimivalla kortilla, niin tilaus jatkuu." Sen perään laitoin rautalangasta väännetyn selvityksen ja ihmettelyn, että eihän veloituksia pitänyt mennä. Yllättäin ei ole kolmeen viikkoon kuulunut vastausta...

On kyllä niin paska lafka, että tonne en rahojani laita enää. Jollain kusetuksella hommaan pelit näkymään. Ohan tässä vielä onneksi kuukaus aikaa miettiä vaihtoehtoja.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Nyt meille palvelun tilaajille rahalle lisää vastinetta?

Klubi pääsi Eurooppa-liigaan ja Ruutuhan on näyttänyt näitä matseja..
 

Jyy-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins
Onko jollain tietoa, onko PS3:lle tulossa Ruutu-sovellusta? Aiemmin on ollut liikkellä jonkinlaista huhua aiheesta, mutta ei ole mitään uutta kuulunut. Tuleekohan ennen kauden alkua?

Ei sellaista tule koskaan, yhtään millekään konsolille, koska silloin Nelonen ei voisi enää osoittaa sormella asiakkaan laitetta palvelun toimivuuden ollessa heikkoa.
 

Valo yössä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ruudun vuorokausihinnoittelu on täysin käsittämätöntä. En viitsi tilata palvelua ennen kuin näen mikä tämän vuoden laatu on. Neloselle on satanut viime vuodelta aivan satavarmasti todella paljon palautetta "HD:sta", nykimisestä jne jne... Jos laatu tänä vuonna on parempi, olisi suotavaa että viime vuoden tilaajille tarjottaisiin esimerkiksi päivän kokeilu, jotta voisi todeta laadun olevan edelleen huono.

Pessimistinen olen sen takia, että tässä on aika monet vuodet jo kärvistelty tämän suomalaisen täysin lapsenkengissä olevan netti-tv -sirkuksen takia. Olisiko tämä vuosi se, josta alkaa uusi aikakausi? En usko ennen kuin näen.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ruudun asiakaspalvelu on oikeasti huonoin minkä kanssa olen joutunut koskaan asioimaan. Vieläkään ei ole tullut vastausta eilen laittamaani kyselyyn...

Mitä helvettiä oikeasti. Viime kaudella ne selitti että niillä oli jotain vikaa sähköposteihin vastaamisessa, eikö ne jumalauta ole sitäkään saanut vielä kuntoon?!

Hyvänä vertauskohtana vaikka SystemaStore, laitoin sinne palautetta ja vastaus tuli tunnin päästä. Ruutu ei saa koskaan vastausta aikaiseksi noin nopeasti, eikä edes saman vuorokauden sisällä. Normaalisti minulle vastataan vasta kun olen laittanut 3-4 viestiä ja viimeisimmässä uhkaillut kuluttaja-asiamiehellä.

Niillä jotka ei ole köyhiä opiskelijoita ja on mahdollisuus ottaa Dna Welhon kautta nelosen lätkäpaketti niin ottakaa ihmeessä. 15e kuussa enemmän (?) kuin ruutupalvelu, siinä on kuitenkin parempi kuvanlaatu, parempi toimintavarmuus, parempi aspa kunnei joudu ruudun kautta kyselemään.

UrhoTV oli monessakin asiassa ihan helvetisti tätä Nelosen tarjoamaa paskapalvelua edellä.

Vuosi 2014 ja näin hoituu suomessa seuratuimman urheilulajin toimittaminen ja siihen liittyvät työt. Kouluarvosana 6+.
 

Toppeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Pelicans
Pakko taas vähän haukkua tätä Ruutua. Jokereiden siirryttyä on ollut tiukka harkinta siitä, kannattaako ostaa tälle liigakaudelle tuo Ruudun paketti vai jättää väliin suosiolla. Liiga on kuitenkin suhteellisen kiinnostava itselle jopa ilman Jokereita. No tänään tuli katsottua pesismatsia ja sitä samaa puskuroidaan... tekstiä se vaan edelleen repii joka toinen sekuntti. En kyllä aio tuota roskaa sietää, joten pitäkööt tunkkinsa. Kuuntelen mieluummin vaikka kiekkokierroksen vanhalla tyylillä radiosta.
 

Skeleton Crew

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PHI, BMG
Ruudun vuorokausihinnoittelu on täysin käsittämätöntä. En viitsi tilata palvelua ennen kuin näen mikä tämän vuoden laatu on. Neloselle on satanut viime vuodelta aivan satavarmasti todella paljon palautetta "HD:sta", nykimisestä jne jne... Jos laatu tänä vuonna on parempi, olisi suotavaa että viime vuoden tilaajille tarjottaisiin esimerkiksi päivän kokeilu, jotta voisi todeta laadun olevan edelleen huono.

Pessimistinen olen sen takia, että tässä on aika monet vuodet jo kärvistelty tämän suomalaisen täysin lapsenkengissä olevan netti-tv -sirkuksen takia. Olisiko tämä vuosi se, josta alkaa uusi aikakausi? En usko ennen kuin näen.

Onhan tuolla se viikon 0€ -kokeilu yhä päällä. Omalla kohdalla on kyllä sellainen arvonta päällä tällä hetkellä kun kiinnostavat lajit/sarjat ovat niin pirun vaikea saada näkymään järkevästi. Kai tuo Ruutu+Pro:n 200€/12kk on kokonaisuutena omalle kohdalle se paras vaihtoehto Eurosport Playerin lisäksi. Keväällä sitten vielä Viaplaytä siihen kaveriksi
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös