Ruudun asiakaspalvelu on kyllä ylivoimaisesti huonointa, mihin oon ikinä törmännyt. Viimeisimpänä esimerkkinä tämä, että tilasin kesäkuun lopussa 12kk määräaikasuuden, josta 3 ensimmäistä kuukautta veloituksetta. Eli ensimmäinen veloitus piti mennä vasta lokakuussa. Kuitenkin heti elokuun alussa pärähti puhelimeen viestiä Ruudulta, että veloitusta ei pystytty tekemään kortiltasi, tarkista maksukorttisi. No syy on siinä, että kortti meni vaihtoon just kesällä, mutta miks hitossa ne yrittää tehdä velotuksia ilmasten kuukausien aikana??
Laitoin aspaan viestiä, että mitä tää tällanen on, kun piti olla ilmaiset kuukaudet. Vastauksena tuli "Tilauksesi on päättynyt, koska emme pystyneet tekemään veloitusta kortiltasi. Tee uusi tilaus toimivalla kortilla, niin tilaus jatkuu." Sen perään laitoin rautalangasta väännetyn selvityksen ja ihmettelyn, että eihän veloituksia pitänyt mennä. Yllättäin ei ole kolmeen viikkoon kuulunut vastausta...
On kyllä niin paska lafka, että tonne en rahojani laita enää. Jollain kusetuksella hommaan pelit näkymään. Ohan tässä vielä onneksi kuukaus aikaa miettiä vaihtoehtoja.