www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 596 949
  • 6 774

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vertaatko nyt siis tv-lähetyksen HD kuvaa ja nettistriimiä keskenään ja yllätyt että nettistriimi on huonompaa?

Venäläiset tuottavat nettistriimiä mikä ei todellakaan häviä tv-lähetyksille. Ja naapurit Suomessa eivät pysty samaan, koska miksi eivät pysty?
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Venäläiset tuottavat nettistriimiä mikä ei todellakaan häviä tv-lähetyksille. Ja naapurit Suomessa eivät pysty samaan, koska miksi eivät pysty?

Paska telkkari selittää myös tämän. Venäläinen ja kuvanlaatu (ainakin jostain venäjän kolkasta) eivät sovi samaan lauseeseen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Paska telkkari selittää myös tämän. Venäläinen ja kuvanlaatu (ainakin jostain venäjän kolkasta) eivät sovi samaan lauseeseen.

Tai sitten et vain osaa harrastaa laitonta toimintaa mihin en tietenkään kehota tai itse harrasta. Kaverilla näin kerran.

Venäläiset ovat olleet markkinajohtajia jo pitkään tässä hommassa, syytä siihen en edes tiedä. Ehkä joku kaasurupliin liittyvä homma sekin.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Seitsämän päivän hyvitys tuli tällä kertaa ja osui hyvään saumaan, koska näen nyt kaikki finaalit.

Pistin tilauksen myös kesätauolle, joka onnistui sivuilta helposti. Tilaus jatkuu sitten elokuussa.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Pistin tilauksen myös kesätauolle, joka onnistui sivuilta helposti. Tilaus jatkuu sitten elokuussa.

Mistä löysit tuollaisen? Itse ajattelin perua koko paskan, mutta tuo vaikuttaa ihan hyvältä vaihtoehdolta myös. Onnistuuko 12kk tilauksen peruminen ihan mukisematta?
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Mistä löysit tuollaisen? Itse ajattelin perua koko paskan, mutta tuo vaikuttaa ihan hyvältä vaihtoehdolta myös. Onnistuuko 12kk tilauksen peruminen ihan mukisematta?
Jostakin sieltä oma ruudun kautta tilaukset välilehdeltä. Itsellähän oli vain määräaikainen. Käsittääkseni 12kk tilausta ei voi katkoa ilman pätevää syytä, mutta saatan olla väärässäkin.
 

Liehuviitta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Toimiiko muilla? Täällä vaan lataa itse striimi-ikkunaa näyttämättä edistymisen merkkejä...


edit. ilmeisesti mystinen ongelma liittyy vain omaan läppäriini, sillä toisella pyörii joten eipä mitiä.
 
Viimeksi muokattu:

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Ruutu+ palvelu ollut itsellä nyt muutaman viikon käytössä (ostin tuon 12kk:n paketin) ja aivan moitteettomasti on toiminut. Ei mitään valittamista. Ja herkkua varsinkin kuvan/hinnan puolesta, kun vertaa suolaisiin MestisTV:n lähetyksiin.
 
Pikainen kysymys...

Mites tänään muilla, onko ruudun lähetys ollut ok? Itsellä kuva pysähtyy 10-20 sekunniksi muutaman minuutin välein jonka jälkeen pieni nykimissessio ja sitten synkka kunnossa ja taas mennään?

En ole nyt pariin kuukauteen ruutua käyttänyt enkä jaksaisi heti alkaa säätämään tätä psk** jos syy ei omissa systeemeissä ole...
 

Allu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onks kellään tietoa näkyykö eka finaali myös ruutu.fi palvelussa ilmaiseksi, kun tulee ilmaiseksi television puolellakin..?
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mun puhelimen Android-sovellus päivittyi tänään ja katselin sillä osan pelistä. Kuvanlaatu vaikutti ainakin pikkuruiselta ruudulta selkeästi web-versiota paremmalta. Täytyy huomenissa kokeilla tabletilla. Ärsyttävää tuossa Android-sovelluksessa on se, ettei se muista kirjautumista. Kokeilin sovellusta ennen pelin alkua hetken. Ensimmäisen erän lopulla ehdin sitten alkaa katsoa matsia, mutta eipä toiminut ennenkuin olin käytynyt valikon kautta uudelleen kirjautumassa sisään. Toisen erän katselin baarissa ja kolmatta erää aloin taas katselemaan puhelimella ja sama tilanne. Piti käydä uudestaan syöttämässä sähköpostiosoite ja salasana.
 

Crank

Jäsen
Käytin eilen 24h lahjakorttikoodin Ruudussa ja tänään oli tullut tarjousta sähköpostiin. Viime kerralla tällaista ei tullut, joten onko siellä menossa viimeinen epätoivoinen uusien asiakkaiden kalasteluyritys kiekkokauden lopussa.

"Tarjoamme sinulle nyt mahdollisuuden jatkaa tilaustasi todella edullisesti - Saat ensimmäisestä kuukaudesta 20% alennuksen!
Tilaa Ruutu+ Pro 1kk hintaan 23,95€

Tarjouksen ehdot: Ruutu+ Pro ensimmäinen kuukausi -20 % 23,95 € (norm. 29,95 €), jonka jälkeen tilaus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana hinnaston mukaisella hinnalla. Veloitus aina 30 päivän välein, ei sitoutumista. Tarjous on henkilökohtainen ja voimassa 48 tuntia."


Eihän tuo nyt järin kauheasti enää tässä vaiheessa kautta houkuttele, kun pelejä jäljellä vain 1,5 vkoa. Luulisi, että sieltä olisi joku oikeasti hyvä tarjous tullut, mihin olisi voinut harkitakin tarttuvansa.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mun puhelimen Android-sovellus päivittyi tänään ja katselin sillä osan pelistä. Kuvanlaatu vaikutti ainakin pikkuruiselta ruudulta selkeästi web-versiota paremmalta. Täytyy huomenissa kokeilla tabletilla.

No eipä toimi ainakaan mulla. Tabletilla voin katsoa matsia, mutta vai lähetyksen alusta, eli kellonajasta 17:59:06 alkaen. Liveen ei pääse. Android-TV:ssä ei näy koko matsi. Live -kategoriassa ei ole lähetyksiä ollenkaan. Puhelimessa toimii moitteetta ja ihan livenä.
 
Android tablettiin tuli tosiaan Ruutu-appsi jolla pääsee katsomaan samaa sisältöä kuin nettisivuilla. Tosin edelleenkään ei näköjään pysty kelaamaan live-lähetyksiä (kuten ei pystynyt androidilla nettiselainten kanssa). Ei vain osata tehdä. Mulla ainakin appsi muistaa kirjautumisen. Eipä tästä appsista sitten ollut mitään v hyötyä. Ihan sama paska toiminnallisuus kuin tabletin selainten kautta. Lisäksi edelleen ihmettelen, että pitää katsoa yht. puoli minuuttia mainoksia (2kpl) ennen kuin pääsee esim. jotain parin minuutin klippiä katsomaan VAIKKA on kirjautunut sisään JA on maksanut suolaisen hinnan palvelusta!
 

KallesS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Real Madrid
Kellään muulla ongelmia ottelun kanssa? Itsellä kuuluu pelkkä ääni, kuva pätkii koko ajan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös