www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 596 692
  • 6 774

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
Kiitos! Ja 15 euroa yhdestä matsista on kyllä aika paljon eteenkin ottaen huomioon faktan, että sillä hinnalla saisi lipun paikan päälle.

Ja saa vielä arpoa, että toimiiko Ruutu.fi sillä kertaa.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Olen tässä odotellut Ruudulta jonkinlaista pleijaritarjousta, mutta ehkä se on sitten lähempänä runkosarjan loppua. Todennäköinen ajoitushan on sellainen että finaalit jäävät näkemättä sillä kuukauden kestolla.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen tässä odotellut Ruudulta jonkinlaista pleijaritarjousta, mutta ehkä se on sitten lähempänä runkosarjan loppua. Todennäköinen ajoitushan on sellainen että finaalit jäävät näkemättä sillä kuukauden kestolla.

Tuskin tulee mitään pudotuspelitarjousta, nuohan ovat juuri niitä matseja, joista voi odottaa ihmisten olevan valmiita maksamaan ns. täyden hinnan. Mulle tuli viikko sitten henkilökohtainen, kaksi vuorokautta voimassaoleva, "kk 20% alennuksella" -tarjous.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Suomen ulkopuolelta joutuu narripeliä seuraamaan ja en vielä ole tehnyt tilausta. En jaksa etsiä ryssästriimejä, koska näin mitättömästä pelistä ei välttämättä ole takeita.

Haluaisin kunnollisen katsomiskokemuksen, ilmeisesti kohta pitäisi kaivaa kuvetta ja klikata vaikka jotain play. Onko liikaa pyydetty, että homma toimisi moitteetta?

Hintahan nyt on täysin naurettava, miten ikinä kehtaavatkaan. Mutta jos tämä toimisi kerrankin, niin saisitte kaiken anteeksi.
 

Wire

Jäsen
Tuskin tulee mitään pudotuspelitarjousta, nuohan ovat juuri niitä matseja, joista voi odottaa ihmisten olevan valmiita maksamaan ns. täyden hinnan. Mulle tuli viikko sitten henkilökohtainen, kaksi vuorokautta voimassaoleva, "kk 20% alennuksella" -tarjous.

Tänne tuli päivän hinnalla koko kuukausi ;)
 

Kude

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SuomU
Pätkikö kenelläkään perjantainen SaiPa-KalPa ottelu?

Itselläni kuva pikselöityi/pysähteli vähän väliä toisesta erästä alkaen, ääni toimi normaalisti. Ruudun asikaspalvelussa oltiin kuitenkin sitä mieltä, ettei heidän päässään ole ollut vikaa. Kuitenkin kaikki laitevaatimukset täyttyvät kevyesti, eikä netissä ollut muutenkaan koko iltana häiriöitä muilla sivuilla.
 
On tää palvelu kyllä ankea kun ei voi matkalla ollessa aloittaa matsin katsomista heti illalla sen päätyttyä, ja (seuraavana päivänä kun pääsee jo vihdoin katsomaan, tosin tällä kertaa sivulla ollut linkki vei johonkin aivan muuhun peliin, piti etsi-toiminnolla hakea, että löytyi oikea peli) lisäksi ainakaan android tabletin Chrome selaimen kautta ei pysty kelaamaan tallennetta ollenkaan mihinkään päin! Ei voi hyppiä alkujuttuja eikä erätaukoja yli ollenkaan. Paskahomma, varsinkin kun joskus matkalla voi olla huono kuuluvuus ja menee joskus hetkeksi poikki.. pitää aina aloittaa alusta katselu!! On todella v järkevää.
 

Masentaja

Jäsen
Nelosen pitäisi kysyä neuvoa tähän Ylen sotshi-Areenan tekijöiltä, oli loistava palvelu, sai valita onko selostusta vai ei, lähetykset oli heti katsottavissa niiden päätyttyä, huippukohdat merkattu aikajanalle jne. Huomaa miten kuraa ruutu on....
 
Nelosen pitäisi kysyä neuvoa tähän Ylen sotshi-Areenan tekijöiltä, oli loistava palvelu
Ehkä jollain laitteilla. Galaxy Tab 3 10.1":lla appsi oli paskaakin paskempi; kesti avata joku 2min, jonkun klikkaus ja avaus kesti tajuttoman kauan, jatkuvasti kaatuili.. ihan käsittämätöntä paskaa, ei pystynyt käyttämään ollenkaan, tahmasi ja kaatuili niin pahasti. Ei ole minkään muun appsin kanssa ollut mitään ongelmia.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Hyvin näki pelin, arvosanaksi ehkä sellainen 97%. Aivan selvästi olisi mahdollista saada palvelu toimimaan, niin pitäisikö se sitten laittaa.

Eiköhän tuokin ole semmoinen pulju missä istutaan vain palavereissa, vaikka olisi töitäkin tehtävänä. Oikeita töitä. Ihan ensiksi voisi varmaan heittää noin 97% pikkupomoista vittuun ja antaa nörteille enemmän vapautta. Taidoista se ei olisi kiinni.
 

444

Jäsen
Täällä käytössä iPad 2 ja Appletv. Harvassa ovat olleet ongelmat. Muistan kaksi kertaa katkenneen koko kauden aikana.

Edit. Ei ole 4g- tukea tässä mutta uudemmissa löytyy.


Tämäpä jännä. Itse olen pari kertaa kokeillut iPhonella ja iPadilla Apple TV:n kautta vahvistimen läpi LG:n uuteen telkkariin, ja valitettavasti lyhyiksi kokeet ovat jääneet. Kuva on max VGA-laatuista mössöä. Yhteydet sekä 3G:n että wifin kautta. Sen sijaan sama mökkylä tuottaa Mac Minin tarjoaman kuvan telkkarille ihan ok-tasoisena.

Sen sijaan purin sopimuksen jo toistamiseen lyhyen ajan sisään siitä syystä, että laatu palvelulla kokonaisuutena on aivan järkyttävän kehno; jälkilähetykset katkeilevat, koosteet tulevat mainosarmadan höystäminä, livepalvelun kuvanlaatu ei todellakaan ole teräväpiirtoa jne jne jne. Katsotaan ensi kaudella uudestaan, jos vaikka näistä alkeellisimmista vioista olisi päästy eroon.
 

badgeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Detroit Red Wings
Toimiiko muilla Blues - Ässät peli ruudusta? Täälle lukee kuvaruudulla "Videon lähettäminen epäonnistui. Lataa sivu uudestaan (0)"

EDIT: Nyt toimii. F-Secure blokkas.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toimiiko muilla Blues - Ässät peli ruudusta? Täälle lukee kuvaruudulla "Videon lähettäminen epäonnistui. Lataa sivu uudestaan (0)"

Hyvin toimii, ja aloin katsomaan ihan muutama minuutti sitten.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mulla tökkii vähän väliä ja sanoo että pyytämääsi videota ei löydy.

Onneksi kohta alkaa pleijarit ja ruutu ei toimi 100% varmasti edes maanantaina pelattavassa Blues-Ässät ottelussa. Paljon tuli urhoa dissattua mutta eipä nelonen ole touhua yhtään paremmaksi saanut saatana.
 

BLEGI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, DRW, Man United ja Tommi Huhtala
Blues-Ässät puskuroi jatkuvasti ja ruutu ilmoittaa välillä, ettei videota löydy. Tätä puuhastelun määrää.
 
Suosikkijoukkue
Spartalaiset puukäsiajokoiragladiaattorit
Sama ongelma myös täällä kahden edellisen kirjoittajan kanssa. Kyllä ihminen osaa olla hölmö tällaisesta palvelusta maksaessaan...
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Miltä tänään vaikuttaa? En ole aiemmin vielä tänään katsonut ja nyt kun yrittää aloittaa ei yksikään peli pyörähdä käyntiin. Ei puskuroi, ei mitään. Vain tyhjä flash-ikkuna.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Kaikki pelit toimivat taas täydellisesti paitsi Tappara-Jokerit laatu vaihtelee välillä.
 

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kärppien pelit toiminut vallanmainiosti siihen asti kunnes olen sanonut irti aina kk-sopimuksen, jonka jälkeen sen loppuajan pätki.. (Tarvinnut joskus aina kk-katseluaikaa (sai päivänhinnalla))
 

Weber80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Miltä tänään vaikuttaa? En ole aiemmin vielä tänään katsonut ja nyt kun yrittää aloittaa ei yksikään peli pyörähdä käyntiin. Ei puskuroi, ei mitään. Vain tyhjä flash-ikkuna.

Eilen oli minulla sama homma ja tänään myös. Siis android-tabletilla. Läppärillä näyttää nyt ainakin toimivan.

Osaako joku sanoa mikä androidia vaivaa?
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Eilen oli minulla sama homma ja tänään myös. Siis android-tabletilla. Läppärillä näyttää nyt ainakin toimivan.

Osaako joku sanoa mikä androidia vaivaa?
Nyt kun tänään testasin Windowsilla JYP - Kärpät -ottelua niin sillä toimii ok. Linuxilla puolestaan ei pyöri tänäänkään ja syytä on vaikea arvailla.
 

Vexe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onko muilla linux käyttäjiä ongelmia ruudun live lähetyksien kanssa tuolla uudella ruutun käyttämällä playerillä? Flash ruutu jää mustaksi. Testattu parilla eri flash versiolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös