www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 596 896
  • 6 774

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Heh, mulle muuten aspa väitti sähköpostissa, että ongelmani on TODELLA HARVINAINEN. Tätä ketjua kun lukee niin enemmän sääntö kuin poikkeus, että tuo saatanan kirottu flash-pelleily vaan jatkuu illasta toiseen.
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itsellä ei enää alkukierroksia lukuunottamatta ole ollut mitään ongelmia, ja laatu on riittävän hyvää (ei toki lähelläkään HD:ta) isolta näytöltäkin katsottuna. Mikään kokeilemani striimauspalvelu ei ole tähän mennessä ollut laadultaan yhtä hyvää kuin Ruutu, joten tyytyväinen olen. Katselen siis Windows 7:lla, selaimena Chrome ja flash downgreidattu johonkin 11.1.xx-versioon. Uusimmalla flashilla oli pätkimistä alkukierrosten aikana, mutta en ole sitä kokeillut sen jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Heh, mulle muuten aspa väitti sähköpostissa, että ongelmani on TODELLA HARVINAINEN. Tätä ketjua kun lukee niin enemmän sääntö kuin poikkeus, että tuo saatanan kirottu flash-pelleily vaan jatkuu illasta toiseen.

Tuo osoittaa sen, että Ruudun(kaan) aspassa ei ole minkään valtakunnan osaamista, paitsi mutuilussa ja valehtelussa. Flashin kanssa on ollut ongelmia oikeastaan jokaisen palvelun kanssa, ml. NHL GCL(Viaplayin kautta). Ainoa "temppu", jolla sitä nykimistä olen onnistunut huomattavasti vähentämään, on TV:n asettaminen ensisijaiseksi näytöksi. Tosin tälläkään ei Liiga-lähetyksistä saa aivan sulavaa, (GCL sen sijaan aika lähelle). Se viime viikolla pakkosyötettynä asennettu uusin flash-versio hieman huononsi tilannetta, varsinkin ruutu.fi:n osalta.
 
Suosikkijoukkue
JYP
Täälläkin olisi jollekkin ilmainen koodi, joka voimassa tostaihin asti. Nopein voittaa, arvonta kestää tästä hetkestä 1/2 tuntia. Yksityisviestillä nopeimmalle.

EDIT: Aika täynnä. Kyseessä siis Liigapörssistä saatu koodi, joita ilmeisen paljon jaettu. Saa nähdä aiheuttaako Ruudulle päänvaivaa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Täälläkin olisi jollekkin ilmainen koodi, joka voimassa tostaihin asti. Nopein voittaa, arvonta kestää tästä hetkestä 1/2 tuntia. Yksityisviestillä nopeimmalle.
Kappas kehveliä kun näitä näkyy olevan omassakin lootassa.

Jos joku nyt välttämättä haluaa käydä Nelosen facebook-sivua diggailemassa yhden ilmaisen vuorokauden verran: saa lähettää YV:llä aneluja.
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Jos jollain sattuu olemaan vielä tuollainen tänään vanhaksi menevä koodi, olisin erittäin kiinnostunut ja saa laittaa yksityisviestillä tulemaan - kiitos!
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mullakin olis toi liigapörssistä "tienattu" ilmaiskoodi joka menee umpeen tänään (ellei jo ole mennyt) nopein ja isoin dikki voittaa, joten yv:tä vaan tulemaan.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
30 sekunnin taaksepäin kelausnappi ilmestynyt, tämä on mahtava lisä!
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kertaakaan vielä ole minuuttia kauempaa "HD-laatua". Enimmäkseen pomppii 1-3 palkin välillä randomisti. Täytynee valittaa taas.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Kertaakaan vielä ole minuuttia kauempaa "HD-laatua". Enimmäkseen pomppii 1-3 palkin välillä randomisti. Täytynee valittaa taas.

No ei tuo neljäskään palkki ole lähelläkään HD-laatua.

Ekan erän ajan lähetys toimi ihan hyvin joo. Läksin sitten taiston tauottua katsomaan toista matsia, niin enää en saa kumpaakaan ottelua näkymään.
 

amok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sahaako muilla Ässät-Kärpät matsin laatu pahemmin kuin about 10 peliin mitä olen katsonut? Vähän parempaa ja välillä täyttä kuraa.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Mites muilla Ässät - Kärpät näkyy?
Mulla näkyy puskuroimatta mutta laatu on tosi paskaa. Välillä huonompi ku analogilähetyksissä.
Tällöin varmaan 360x480 pikselimössöä ja kohta heittää kuvan n. puoli sekunttia taaksepäin ja laatu paranee hyväksi mutta vain hetkeksi.
Tais olla yks aiempi peli samanlaista skeidaa ja myös Porista. Muut on näkynyt helevetin hienosti.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Juuh kaikki n. 15 matsia mitä kauden aikana ruudusta katsonut niin toiminut oikein hyvin. Ainoastaan nämä kaksi matsia Porista on kuvanlaadultaan ihan suttua ja välillä puskuroi..
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Päivitin tuossa flashin, nyt lähetys kyllä pelaa edelleen ihan moitteetta mutta on aivan uskomattoman raskas koneelle, onko muilla samaa?
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Sahaako muilla Ässät-Kärpät matsin laatu pahemmin kuin about 10 peliin mitä olen katsonut? Vähän parempaa ja välillä täyttä kuraa.

Vanhahkolla koneellani oli melkoista sahaamista, mutta vaimon iPadilla toimii sitten oikein hyvin.

Yleensä olen pystynyt tuolla pc:lläni katsomaan.
 

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Mites muilla Ässät - Kärpät näkyy?
Mulla näkyy puskuroimatta mutta laatu on tosi paskaa. Välillä huonompi ku analogilähetyksissä.
Tällöin varmaan 360x480 pikselimössöä ja kohta heittää kuvan n. puoli sekunttia taaksepäin ja laatu paranee hyväksi mutta vain hetkeksi.
Tais olla yks aiempi peli samanlaista skeidaa ja myös Porista. Muut on näkynyt helevetin hienosti.

Samaa paskaa täälläkin. Onko Isomäessä noin paskat laitteet vai mikä on? Kalpa-Lukko pelissä paljon parempi kuva.
 
Viimeksi muokattu:

amok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Laitoin Ruudulle palautteen tämän illan Ässät - Kärpät matsin tasosta. Taso sahasi läpi illan pahemmin kuin aikoihin ja viime aikoina ihan hyvällä tasolla ollut kuva (siis Ruudun tasoksi) oli tänään tapissa vain hetkittäin.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuo Ässät-Kärpät -lähetys oli ensimmäisen erän osalta jopa parasta, mihin ruutu on toistaiseksi pystynyt, nykimistä tuskin lainkaan ja kuvakin hyvä.
Mutta on se perkele, miten voi taso vaihdella lähetyksen sisällä. Loppu mentiinkin sitten demonstroiden maailmaa pillerihumalikon silmin.
Vähän oudolta kyllä tuntuu, että se Isomäen hallin laitteista johtuisi, mutta mistäpä näistä tietää.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Laitoin Ruudulle palautteen tämän illan Ässät - Kärpät matsin tasosta. Taso sahasi läpi illan pahemmin kuin aikoihin ja viime aikoina ihan hyvällä tasolla ollut kuva (siis Ruudun tasoksi) oli tänään tapissa vain hetkittäin.

Taidan laittaa palautetta minäkin, olise lähetys välillä hirveetä paskaa varsinkin
siitä yläkamerasta (pääkamera?), hyvä että selvän sai tulostaulusta...

Muista kaupungeista näkyy hyvin ja matseja oon kattonu jokaikinen pelipäivä.
 

amok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Taidan laittaa palautetta minäkin, olise lähetys välillä hirveetä paskaa varsinkin
siitä yläkamerasta (pääkamera?), hyvä että selvän sai tulostaulusta...

Muista kaupungeista näkyy hyvin ja matseja oon kattonu jokaikinen pelipäivä.

Laitoin itse juuri tuohon viitaten, että jos kerran omassa laitteistossa ja webbiyhteydessä on vikaa, niin miksi Kuopiosta matsi tuli niin paljon paremmalla laadulla.

Onko niillä eri flash ja kokoonpano asetukset per paikkakunta. "Raksilasta tulevalle matsille suosittelemme flash 10.1.13 ja ketkä aikovat nauttia TPS:n ottelusta suosittelemme versiota 11.1.10..."

Jos vakavasti puhuu niin kyllähän osasyynä on pakko olla tuo niiden vanha flash -pohjainen soitin. Yhteensopivuusongelmia ja syö kyllä koneestakin resursseja aivan kohtuuttomasti kuvanlaatuun nähden.

Voisi kuvitella, että eivät uskalla lyödä tiskiin IOS ja Samsung Appseja, koska silloin selittely kävisi aika vaikeaksi. Mikäli laatu heittelisi ja kyseessä olisi heidän väsäämät suljetut appsit sormi osoittaisi kuluttajasta palveluntarjoajaan.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Laitoin itse juuri tuohon viitaten, että jos kerran omassa laitteistossa ja webbiyhteydessä on vikaa, niin miksi Kuopiosta matsi tuli niin paljon paremmalla laadulla.

Onko niillä eri flash ja kokoonpano asetukset per paikkakunta. "Raksilasta tulevalle matsille suosittelemme flash 10.1.13 ja ketkä aikovat nauttia TPS:n ottelusta suosittelemme versiota 11.1.10..."

Jos vakavasti puhuu niin kyllähän osasyynä on pakko olla tuo niiden vanha flash -pohjainen soitin. Yhteensopivuusongelmia ja syö kyllä koneestakin resursseja aivan kohtuuttomasti kuvanlaatuun nähden.

Voisi kuvitella, että eivät uskalla lyödä tiskiin IOS ja Samsung Appseja, koska silloin selittely kävisi aika vaikeaksi. Mikäli laatu heittelisi ja kyseessä olisi heidän väsäämät suljetut appsit sormi osoittaisi kuluttajasta palveluntarjoajaan.

Ei tää käyttäjän laitteista kiinni ole, laitoin palautetta minäkin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös