Tän päivän nykiminen ei johtunut kyllä mistään flasheista tai selaimista, koska samaa tapahtui kaverin mukaan myös töllön puolella.
Heh, mulle muuten aspa väitti sähköpostissa, että ongelmani on TODELLA HARVINAINEN. Tätä ketjua kun lukee niin enemmän sääntö kuin poikkeus, että tuo saatanan kirottu flash-pelleily vaan jatkuu illasta toiseen.
Kappas kehveliä kun näitä näkyy olevan omassakin lootassa.Täälläkin olisi jollekkin ilmainen koodi, joka voimassa tostaihin asti. Nopein voittaa, arvonta kestää tästä hetkestä 1/2 tuntia. Yksityisviestillä nopeimmalle.
Jos jollain sattuu olemaan vielä tuollainen tänään vanhaksi menevä koodi, olisin erittäin kiinnostunut ja saa laittaa yksityisviestillä tulemaan - kiitos!
Pistin yv:tä... Jos sait jo jostain niin pistä eteenpäin...
Kertaakaan vielä ole minuuttia kauempaa "HD-laatua". Enimmäkseen pomppii 1-3 palkin välillä randomisti. Täytynee valittaa taas.
No ei tuo neljäskään palkki ole lähelläkään HD-laatua.
Sahaako muilla Ässät-Kärpät matsin laatu pahemmin kuin about 10 peliin mitä olen katsonut? Vähän parempaa ja välillä täyttä kuraa.
Mites muilla Ässät - Kärpät näkyy?
Mulla näkyy puskuroimatta mutta laatu on tosi paskaa. Välillä huonompi ku analogilähetyksissä.
Tällöin varmaan 360x480 pikselimössöä ja kohta heittää kuvan n. puoli sekunttia taaksepäin ja laatu paranee hyväksi mutta vain hetkeksi.
Tais olla yks aiempi peli samanlaista skeidaa ja myös Porista. Muut on näkynyt helevetin hienosti.
Laitoin Ruudulle palautteen tämän illan Ässät - Kärpät matsin tasosta. Taso sahasi läpi illan pahemmin kuin aikoihin ja viime aikoina ihan hyvällä tasolla ollut kuva (siis Ruudun tasoksi) oli tänään tapissa vain hetkittäin.
Taidan laittaa palautetta minäkin, olise lähetys välillä hirveetä paskaa varsinkin
siitä yläkamerasta (pääkamera?), hyvä että selvän sai tulostaulusta...
Muista kaupungeista näkyy hyvin ja matseja oon kattonu jokaikinen pelipäivä.
Laitoin itse juuri tuohon viitaten, että jos kerran omassa laitteistossa ja webbiyhteydessä on vikaa, niin miksi Kuopiosta matsi tuli niin paljon paremmalla laadulla.
Onko niillä eri flash ja kokoonpano asetukset per paikkakunta. "Raksilasta tulevalle matsille suosittelemme flash 10.1.13 ja ketkä aikovat nauttia TPS:n ottelusta suosittelemme versiota 11.1.10..."
Jos vakavasti puhuu niin kyllähän osasyynä on pakko olla tuo niiden vanha flash -pohjainen soitin. Yhteensopivuusongelmia ja syö kyllä koneestakin resursseja aivan kohtuuttomasti kuvanlaatuun nähden.
Voisi kuvitella, että eivät uskalla lyödä tiskiin IOS ja Samsung Appseja, koska silloin selittely kävisi aika vaikeaksi. Mikäli laatu heittelisi ja kyseessä olisi heidän väsäämät suljetut appsit sormi osoittaisi kuluttajasta palveluntarjoajaan.