Sama täällä. Ei helvetti tää pahenee vaan kierros kierrokselta!Mulla ihan sama. Hitto mitä paskaa, miten voi Nelonen epäonnistua pahemmin kuin Urho??
Sama täällä. Ei helvetti tää pahenee vaan kierros kierrokselta!Mulla ihan sama. Hitto mitä paskaa, miten voi Nelonen epäonnistua pahemmin kuin Urho??
Mullakin oli, mut sitte kirjauduin sisään palvelimeen ;)
On tämä kuvanlaatu melko karua "46 ruudulta katsottuna, pikselimössöä. Sama homma oli myös viimeksi. Ei lähelläkään hd-tasoa. Toki jo porukkaa jostain tabletin ruudulta tuijottaa, niin voi näyttää katsottavalta.
10.1 tabletti on jo liikaa. Ipad minillä kuva on ok.
Tääl on kyl iha bueno laatu sit kun vaa sisää pääs.
Ilves-Kalpa näyttää juuri ja juuri 240p-tasoiselta tällä hetkellä.
Sama homma. Vaihdoin selainta niin nyt antaa ilmoituksen että Videon lähettäminen epäonnistui, lataa sivu uudestaan.Ole onnellinen että ylipäätään näet kuvaa, koska meikäläisellä "lataa..." vaan kokoajan.
Sama homma. Vaihdoin selainta niin nyt antaa ilmoituksen että Videon lähettäminen epäonnistui, lataa sivu uudestaan.
Hitto mitä paskaa, miten voi Nelonen epäonnistua pahemmin kuin Urho??
Vitun kivaa nykimistä tulee Kisapuistosta juuri nyt.
Minulla loppui itsestään Firefoxilla jo erän alkupuolella. Kaikenkaikkiaan on ruutu toiminut erittäin hyvin läpi alkukauden, ihan eri sfääreissä kuin Urho aikanaan.Kisapuiston nykiminen loppui Chromella. On tämä kanssa yhdenlaista. Milloin toimii joku muu selain, milloin eri flash ja milloin ei toimi mikään.
Tän päivän nykiminen ei johtunut kyllä mistään flasheista tai selaimista, koska samaa tapahtui kaverin mukaan myös töllön puolella.