www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 597 453
  • 6 774

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Ennen HIFK - Ässät lähetyksen alkua siinä pyöri joku NFL-kooste, kuva oli todella hyvä. Itse lähetys ei vielä ihan samaa tasoa ole mutta oikein hyvä tämäkin.
 

Kaliber

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lightning
Eikö ruutu.fi:stä voi ostaa yhtä peliä ollenkaan? Pitääkö siinä ottaa toi 24h 15€ on aika tyyris yhdestä pelistä
 

Mr. Cloudy

Jäsen
Suosikkijoukkue
50 in '07
Ruutu herjaa "Videon lähettäminen epäonnistui. Lataa sivu uudestaan." kokoajan. Onko tähän jotain ratkaisua mitä tälläinen typerys ei ymmärrä?

Ja kyllä, olen ladannut sivun uudestaan.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Ruutu herjaa "Videon lähettäminen epäonnistui. Lataa sivu uudestaan." kokoajan. Onko tähän jotain ratkaisua mitä tälläinen typerys ei ymmärrä?

Ja kyllä, olen ladannut sivun uudestaan.

Sama vika. Aluksi tosin ei tullut edes tuota herjaa vaan ruutu vaan pysyi mustana. Mitähän tästä taas tulee.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Eikö ruutu.fi:stä voi ostaa yhtä peliä ollenkaan? Pitääkö siinä ottaa toi 24h 15€ on aika tyyris yhdestä pelistä

Ei voi ostaa kuin tuon vuorokauden passin.

Helvetin huonosti toimii tuo IFK-Ässät, puskuroi ja kuva on suttuinen. Speedtest antoi pingiksi 14, latausnopeudeksi 95megaa ja upiksi 6 megaa, tuskin on siitä kiinni.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Eipä tämä kyllä nyt kuukauden testijakson alussa vakuuta. "Puskuroidaan..." vaan koko ajan. 100 megabitin nettiyhteys, ei pitäisi olla siitä kiinni.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Helvetin huonosti toimii tuo IFK-Ässät, puskuroi ja kuva on suttuinen. Speedtest antoi pingiksi 14, latausnopeudeksi 95megaa ja upiksi 6 megaa, tuskin on siitä kiinni.
Kovin on erikoista. Olen katsonut alusta asti, ei ole puskuroinut kertaakaan eikä edes laatu vaihtunut eikä kuvakaan ole suttuinen. Ja mun netti on kuppainen 8/1.

Ettei olis nyt omissa laitteissa vikaa?

ps. Ihan turhaan laitatte noita testituloksia, käytännössä jokainen kiinteä yhteys on kirkkaasti riittävä täyteen laatuun.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kovin on erikoista. Olen katsonut alusta asti, ei ole puskuroinut kertaakaan eikä edes laatu vaihtunut eikä kuvakaan ole suttuinen. Ja mun netti on kuppainen 8/1.

Ettei olis nyt omissa laitteissa vikaa?

Ei ole ainoa, teki mullakin alkuun tuota mutta nyt on muutaman minuutin toiminut hyvin. Speedtest antoi parin minuuttia sitten 78/45 arvot joten kaistaa piisaa.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Kovin on erikoista. Olen katsonut alusta asti, ei ole puskuroinut kertaakaan eikä edes laatu vaihtunut eikä kuvakaan ole suttuinen. Ja mun netti on kuppainen 8/1.

Ettei olis nyt omissa laitteissa vikaa?

Jep, ei ainakaan Nelosen päässä voi olla vikaa...

Jokerit-Kärpät toimii hyvin, onneksi en tuota IFK-peliä katsokaan.
 

KJ hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
IE:llä tosiaan näyttää pelaavan hyvin, FF ei toimi. Toivottavasti koko matsi näkyisi sujuvasti.
 

Vexe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onko Ruutu.fi nostanut frameratea 25 -> 30? playback infon mukaan ainakin.
Nostin tv:n päivityksen 60Hz. Pitää katsoa nykiikö kuva.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei ole ainoa, teki mullakin alkuun tuota mutta nyt on muutaman minuutin toiminut hyvin. Speedtest antoi parin minuuttia sitten 78/45 arvot joten kaistaa piisaa.

Ja Cohenin kohdalla taas puskuroidaan niin perkeleesti. Speedtest tällä hetkellä 72/58... Vittu nyt linjat kuntoon Nelonen!!

EDIT: ja nyt se kaatu, ladattiin sivu uudelleen ja pelkkä puskuroidaan pyörii näytöllä. Speedtest tällä sekunnilla 71/55.
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Ilves-Lukko toimii hyvin. Ipad -> Appletv. HD:ta tuo ei ole mutta ihan ok laatu.

Juuri kun pääsin kehumasta. Sivuttaisliike nykii todella julmasti.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 
Viimeksi muokattu:

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Ei voi ostaa kuin tuon vuorokauden passin.

Helvetin huonosti toimii tuo IFK-Ässät, puskuroi ja kuva on suttuinen. Speedtest antoi pingiksi 14, latausnopeudeksi 95megaa ja upiksi 6 megaa, tuskin on siitä kiinni.

Onkohan minulle tulossa jotain laskua perästä, maksoin perjantaina tuon 24h kokeilun eukkoa varten.. saman vuorokauden sisään ehti alkaa myös TPS-Ässät minkä katselin itse, nyt kun kirjauduin sisään alkoi HIFK-Ässät pyörimään. Tilaus (24h kokeilu) on tilassa "ei jatkuva". Jännä juttu.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokerit - Kärpät pelissä kuvanlaatu edelleen kaukana HD:sta. Tasolla "Urho" mennään ainakin täällä + kuva ei edelleenkään ole sulavaa vaan semmosta hemmetin pientä nykimistä havaittavissa. HDMI piuhalla katson ja jotenkin tuo kaukalon jää on tosi valoisa, liian valoisa. Tai sitten viivat ja mainokset on maalattu kevyellä maalilla (tuskin).
 

ZMiq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Onko joku saanut pelit pyörimään OS X 10.5:llä? Uusinta Flashia ei tueta tällä käyttiksellä. Lauantaina sain vielä homman pyörimään Chromella, mutta nyt ei toimi sekään enää.
 
Chrome käyttää oletuksena omaa sisäänrakennettua "pepperflash" pluginia.
IE taas käyttää oletuksena koneelle asennettua flash playeriä.
(joku viisaampi voi korjata jos meni täysin metsään)
Pientä tarkennusta vaatii. IE:lle on oma installeri/flash kun Firefoxille/Operalle/jne. Esim. downloadasin vanhemman flashipaketin "fp_11.0.1.152_archive.zip", sieltä esim. "11_0r1_152_32bit" hakemistosta:

flashplayer11_0r1_152_win_32bit.exe = Firefoxille/Operalle/etc.

flashplayer11_0r1_152_winax_32bit.exe = IE:lle

IE:n flash on ilmeisesti ActiveX-meiningillä (hence filenamessa AX).

Eli, pitäisi olla mahdollista downgradettaa esim. vain IE:n flashi, tai toistepäin.
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Miten vaihtaa 60 hz -> 50 hz kun ei ole muita vaihtoehtoja kuin 60 hz?? Muita ei valittavissa ole.

Ei toimi täälläkään, ennen kuin laitoin koneen kiinni hdmi-piuhalla telkkariin. Eli kone kiinni televisioon > ohjauspaneeli > laitteistot ja äänet > näyttö > säädä tarkkuutta > lisäasetukset > näyttölaite > virkistystaajuus. Ja tämä siis Windows 7:lla.
 
Tässä just testaan HIFK-Ässät peliä ja ilman mitään muutoksia mihinkään laitteisiin/softiin, kuva selkeästi parantunut. MUTTA ilmeisesti siitä johtuen ei nelosella riitä poweri streamaamaan kaikille; tulee nimittäin "puskuroidaan" aika nopeasti ja sitten menee pimeäksi ja "Pyytämääsi videota ei löydy, Lataa sivu uudestaan. Pahoittelemme tapahtunutta." erroria. Aina vaan sama tapahtuu vaikka lataa sivun uudestaan.
 
Onko Ruutu.fi nostanut frameratea 25 -> 30? playback infon mukaan ainakin.


En tiedä mutta nyt perkele nykii taas lähetys eikä toimi enää sulavasti 50hz kuten toimi vielä viime kierroksella. Myöskin 60hz nykii. voi elämän paska.

tps - pelicans peliä katselen. Playerin lähetyspalkit tapissa niinkuin aina, mutta kuvanlaatu on ainakin minulla ollut parempaakin ruudussa tällä kaudella, kovin on "pehmeä" tuo kuva...

Ei tästäkään perkele mitään tule että joka kierroksella ja joka pelissä pitää säätää joka maailman nappeja ja namiskoita että saisi "parhaan" kuvanlaadun...

edit: 1080p 60hz&50hz nykii, 1080i 30hz vähiten nykimistä (nämä tuolla vanhemmalla flashilla, uusimmalla flashilla ihan sama mitä resoluutiota tai virkistystaajuutta koittaa tunkea, kaikki nykivät huolella)
 
Viimeksi muokattu:

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä just testaan HIFK-Ässät peliä ja ilman mitään muutoksia mihinkään laitteisiin/softiin, kuva selkeästi parantunut. MUTTA ilmeisesti siitä johtuen ei nelosella riitä poweri streamaamaan kaikille; tulee nimittäin "puskuroidaan" aika nopeasti ja sitten menee pimeäksi ja "Pyytämääsi videota ei löydy, Lataa sivu uudestaan. Pahoittelemme tapahtunutta." erroria. Aina vaan sama tapahtuu vaikka lataa sivun uudestaan.

Sama tarina täälläkin... Tosi kiva maksaa 240€ ja saada vastineeksi kasa sitä itseään...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös