Saul Goodman
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pekka Virta
Ennen HIFK - Ässät lähetyksen alkua siinä pyöri joku NFL-kooste, kuva oli todella hyvä. Itse lähetys ei vielä ihan samaa tasoa ole mutta oikein hyvä tämäkin.
Ruutu herjaa "Videon lähettäminen epäonnistui. Lataa sivu uudestaan." kokoajan. Onko tähän jotain ratkaisua mitä tälläinen typerys ei ymmärrä?
Ja kyllä, olen ladannut sivun uudestaan.
Eikö ruutu.fi:stä voi ostaa yhtä peliä ollenkaan? Pitääkö siinä ottaa toi 24h 15€ on aika tyyris yhdestä pelistä
Ei voi ostaa kuin tuon vuorokauden passin.
Sama vika. Aluksi tosin ei tullut edes tuota herjaa vaan ruutu vaan pysyi mustana. Mitähän tästä taas tulee.
Kovin on erikoista. Olen katsonut alusta asti, ei ole puskuroinut kertaakaan eikä edes laatu vaihtunut eikä kuvakaan ole suttuinen. Ja mun netti on kuppainen 8/1.Helvetin huonosti toimii tuo IFK-Ässät, puskuroi ja kuva on suttuinen. Speedtest antoi pingiksi 14, latausnopeudeksi 95megaa ja upiksi 6 megaa, tuskin on siitä kiinni.
Kovin on erikoista. Olen katsonut alusta asti, ei ole puskuroinut kertaakaan eikä edes laatu vaihtunut eikä kuvakaan ole suttuinen. Ja mun netti on kuppainen 8/1.
Ettei olis nyt omissa laitteissa vikaa?
Kovin on erikoista. Olen katsonut alusta asti, ei ole puskuroinut kertaakaan eikä edes laatu vaihtunut eikä kuvakaan ole suttuinen. Ja mun netti on kuppainen 8/1.
Ettei olis nyt omissa laitteissa vikaa?
Ei ole ainoa, teki mullakin alkuun tuota mutta nyt on muutaman minuutin toiminut hyvin. Speedtest antoi parin minuuttia sitten 78/45 arvot joten kaistaa piisaa.
Ei voi ostaa kuin tuon vuorokauden passin.
Helvetin huonosti toimii tuo IFK-Ässät, puskuroi ja kuva on suttuinen. Speedtest antoi pingiksi 14, latausnopeudeksi 95megaa ja upiksi 6 megaa, tuskin on siitä kiinni.
Pientä tarkennusta vaatii. IE:lle on oma installeri/flash kun Firefoxille/Operalle/jne. Esim. downloadasin vanhemman flashipaketin "fp_11.0.1.152_archive.zip", sieltä esim. "11_0r1_152_32bit" hakemistosta:Chrome käyttää oletuksena omaa sisäänrakennettua "pepperflash" pluginia.
IE taas käyttää oletuksena koneelle asennettua flash playeriä.
(joku viisaampi voi korjata jos meni täysin metsään)
Miten vaihtaa 60 hz -> 50 hz kun ei ole muita vaihtoehtoja kuin 60 hz?? Muita ei valittavissa ole.
Näyttäisi olevan minimivaatimus Windows Vista SP2, eli XP:llä ei kait toimi.Atille esim. RadeonPro
Onko Ruutu.fi nostanut frameratea 25 -> 30? playback infon mukaan ainakin.
Tässä just testaan HIFK-Ässät peliä ja ilman mitään muutoksia mihinkään laitteisiin/softiin, kuva selkeästi parantunut. MUTTA ilmeisesti siitä johtuen ei nelosella riitä poweri streamaamaan kaikille; tulee nimittäin "puskuroidaan" aika nopeasti ja sitten menee pimeäksi ja "Pyytämääsi videota ei löydy, Lataa sivu uudestaan. Pahoittelemme tapahtunutta." erroria. Aina vaan sama tapahtuu vaikka lataa sivun uudestaan.