Lupaa kuvaus tuolla, että tänään klo 17 mennessä pitäisi tulla sähköpostiin. Jos tulee, kerrohan mihin asti lahjakortti on voimassa. Mulla on tilausta jäljellä vielä reilun kuukauden verran; jos koodi ei vanhene ennen sitä, tartun tähän tarjoukseen. Näkisi 90 päivässä tammikuun Tampereen paikalliset, loput runkosarjasta, puolivälierät, välierät ja kolme ekaa finaalia.Kyllähän tuo näytti toimivan tai ainakin osto meni läpi.
Vielä odotellaan itse koodia :)
Nyt jo tuli tuo aktivointikoodi Lippupalvelulta.Lupaa kuvaus tuolla, että tänään klo 17 mennessä pitäisi tulla sähköpostiin. Jos tulee, kerrohan mihin asti lahjakortti on voimassa. Mulla on tilausta jäljellä vielä reilun kuukauden verran; jos koodi ei vanhene ennen sitä, tartun tähän tarjoukseen. Näkisi 90 päivässä tammikuun Tampereen paikalliset, loput runkosarjasta, puolivälierät, välierät ja kolme ekaa finaalia.
Johtuu. Lahjakoodia ei pysty yhdistämään jo olemassa olevaan tilaukseen. Joudut tekemään joko uuden tunnuksen tai odottaa, että edellinen tilaus loppuu.Nyt jo tuli tuo aktivointikoodi Lippupalvelulta.
Tuli siis ainoastaan koodi, ei muuta tietoa.
Kuitenkin yrittäessäni tuota aktivoida, tulee vain virhe että olen jo ostanut kyseisen tuotteen.
Johtuuko tämä sitten siitä että Gigantista ostamani 3kk tilaus on vielä päivän voimassa? Laitoin tästä Lippupalveluun kyselyä, mutten usko sieltä saavani vastausta.
Eikös tässä Noutolokun tapauksessa puhuta ruutu.fi -palvelusta. Eli ADSL-modeemi on vaihtunut kaapelimodeemiin ja samalla yhteysnopeus 24/2:sta 100/10 nopeuteen. Miksi tähän pitäisi mitään digipokseja sotkea? Ymmärsin, että Noutolokku edelleen katselee samoilla laitteilla lähetyksi (tietokone/tabletti) mutta ihmettelee miksi nopeammalla yhteydellä pätkii enemmän...Aikaisempi taloutesi oli ilmeisesti DNA Antennissa? Jos näin, kuva ei ole tullut nettiä vaan antennisignaalia pitkin. Tuleeko nykyiseen talouteesi siis kuva edelleen antennijodon/Kaapeli-TV:n kautta (pyöreäpäinen liitäntä digiboksin persuksissa)? Kaapeli-TV taloudessa kuvan pitäisi tulla edelleen pyöreän antennijohdon kautta (KTV-signaalia pitkin, ei nettiyhteyttä pitkin), ellei DNA käytä IPTV:tä (tuskin).
Nopeasti tsekattavat asiat antenni/kaapelitaloudessa ovat lähinnä antennijohto ja mahdollinen T-haarotin/välikappale, eli ilman välikappaleita ja testaus toisella antennijohdolla, siitäkin huolimatta vaikka toisessa kämpässä olisi olleet samat tarvikkeet. Nykyisen osoitteesi TV-signaali asuntoon voi olla heikompi ja pitkä antennijohto tai vaimentava T-haarotin saattaa tehdä signaalista entistä heikomman = kuva pätkii tai laatu heikko. Jos ongelma jatkuu, pistä vaikka mulle privana viestiä ja mielellään lisätietoja nykyisistä laitteista ja johdoista. Aivan varmasti ongelmaan löytyy ratkaisu. Ennenkuin kannattaa ottaa yhteyttä omaan palveluntarjoajaan, kannattaa käydä omat laitteet ja tarvikkeet läpi, koska siellä ne käskee ensimmäisenä käydä samat jutut läpi.
E: Antennijohdolla tarkoitan siis johtoa digiboksista antenniin tai kaapeli taloudessa digiboksista seinän antennirasiaan, muistaakseni molemmissa talouksissa on yleensä mahdollista käyttää samaa johtoa jota kutsutaan antennijohdoksi.
Ei ollut lippupalvelulla tietoa, kuinka pitkään lahjakortti on voimassa.
Pitänee kysellä Ruudulta
Juuri näin. Katselen siis TVstä läppäri+hdmi ja wlanilla. Tuo antennitalon netti toi sujuvaa kuvaa vaikka oli 24/2. Nyt kaapelitalo ja 100/10 netti mutta lagii tai nykii pirusti. Koitin siirtää nettiboxin toiseenkin huoneeseen, että ei ole tuota kolmiojakajaa välissä. Ei tainnut pahemmin auttaa. Nykimisen kun saisi pois niin kuvanlaatu on muuten hyvä. Mikäpä neuvoksi, tiedä en, mutta jotain vinkkiä kyselen?Eikös tässä Noutolokun tapauksessa puhuta ruutu.fi -palvelusta. Eli ADSL-modeemi on vaihtunut kaapelimodeemiin ja samalla yhteysnopeus 24/2:sta 100/10 nopeuteen. Miksi tähän pitäisi mitään digipokseja sotkea? Ymmärsin, että Noutolokku edelleen katselee samoilla laitteilla lähetyksi (tietokone/tabletti) mutta ihmettelee miksi nopeammalla yhteydellä pätkii enemmän...
Itselläni on valokuitu ja Elisan joku IPTV-hybridiboksi mutta lätkää katselen netin kautta ruutu.fi -palvelulla. En ole telkkariin ottanut Nelosen PRO -pakettia. Samoin Viasattia katselen Viaplayn kautta... Kätevämpiä, koska voi kirjautua missä vaan, mistä netti löytyy tai mobiilisti katsella iPadilla... vaikka kaverin laitteilla.
Eikös tässä Noutolokun tapauksessa puhuta ruutu.fi -palvelusta.
Juuri näin. Katselen siis TVstä läppäri+hdmi ja wlanilla. Tuo antennitalon netti toi sujuvaa kuvaa vaikka oli 24/2. Nyt kaapelitalo ja 100/10 netti mutta lagii tai nykii pirusti. Koitin siirtää nettiboxin toiseenkin huoneeseen, että ei ole tuota kolmiojakajaa välissä. Ei tainnut pahemmin auttaa. Nykimisen kun saisi pois niin kuvanlaatu on muuten hyvä. Mikäpä neuvoksi, tiedä en, mutta jotain vinkkiä kyselen?
Mikäs kierros se oli tuossa taannoin, kun pelit eivät näkyneet ollenkaan? Ajattelin tehdä tuosta valituksen ja vaatia hyvitystä, kun en pelejä päässyt katsomaan.
Ihmetyttää hieman, etteivät ole kaikille asiakkaille automaationa hyvitystä antaneet, on nähtävästi asiakkaan vastuulla ilmoittaa, ettei tuote toimi.
Teknisen vian takia kumpikin Liigan ottelu jäi näyttämättä Ruutu-palvelussa keskiviikkona 2.12.2015. Olemme asiasta erittäin pahoillamme. Voit lukea virallisen tiedotteen ongelman syystä täältä: https://kauppa.ruutu.fi/tiedotteet
Tänne rapsahti neljä päivää lisää. Sopivasti riitti kolmen kuukauden tilauksessa potku joulutauolle saakka, kun yhteensä viikon verran sain tähän tilaukseeni lisäpäiviä.
Joululahjaetu oikeuttaa käyttämään kaksi viikkoa maksutta Sanoman digitaalisia sisältöjä ja palveluita:
HS Digi, Me Naiset, Cosmopolitan, Glorian ruoka & viini, Tiede, Kodin Kuvalehti, Hyvä terveys, Vauva, Meidän Perhe, SPORT, Aku Ankka Lataamo Plus ja Ruutu+ Viihde & Urheilu.
Mulla loppui Ruutu+ Urheilu -tilaus pari päivää sitten ja nyt tuli Sanomalta sähköpostia, eli osoitteessa:
Sanoma kampanja
kun käyttää etukoodin RUUTUJOULU, saa kaksi viikkoa käyttöaikaa noihin Sanoman digitaalisiin palveluihin ja Ruutu+ Urheiluun.
En ota mitään vastuuta mistään, mutta minulla toimii. Tuota Ruutu+:aa ei edes mainittu siinä sähköpostissa jonka sain, huomasin koko asian vasta kun olin etukoodin jo syöttänyt: