Toisaalta hintakin on aika "suolanen", eikä käsittääkseni mikään muu, suomalainen nettiurheilupalvelu maksa, kuukausi kerrallaan maksaessa, enempää, kuin tämä. Eli kyllä silloin odotustenkin pitäisi saada olla korkealla. Vaikkei tosiaan Liiga kiekkoa siellä näe, niin eikös viaplay.fi ole 25€ kuussa? Siellä meinaa altistuisi sellaisille sarjoille, kuin NHL, KHL, ja fudistaki taitaa olla useampi eurooppalainen huippusarja, mukaan lukien ko. lajin mestareiden liiga. Ruudustahan näkee Liigan lisäksi, käsittääkseni superpesistä ja vaahteraliigaa...
Edit. tämänpäiväinen yhteydenottoni ruutu palveluun oli jo kuluvan kauden kolmas, omalta osaltani ja vasta alta puolet kaudesta pelattu..
NBA, Eurooppaliiga, NFL, Vaahteraliiga yms. Enemmän mä katson NFL otteluita viikossa tuolta kuin Liigan pelejä. Täytyy sanoa että 19-30€/kk hinta ei ole todellakaan paha tästä tarjonnasta että näkee (lähes) kaikki Liigan pelit plus nuo sarjat.
Jos kanavapakettia myydään ennen kaikkea SM-liigalla (sunnuntain Viikkomakasiinikin on pelkkää paketin myynnin puffaamista), pitäisi Ruudun olla myös korvausvelvollinen, vaikka kyseessä olisi vain yhdestä pelistä.
Saitko tuosta 4:n päivän hyvityksestä erikseen ilmoituksen sähköpostiisi, vai näkyykö se tieto hyvityksestä vain omalla Ruutu-tilillä?Vastauksena eilisiin ongelmiin pätkähti neljä päivää lisää katseluaikaa . . .
Tuli sähköpostia.Saitko tuosta 4:n päivän hyvityksestä erikseen ilmoituksen sähköpostiisi, vai näkyykö se tieto hyvityksestä vain omalla Ruutu-tilillä?".
Hyvityksenä ongelmista olen lisännyt tilaukseesi 4 päivää
katseluoikeutta. Hyvitys näkyy tilauksessasi kuluvan jakson loputtua,
jolloin hyvitysjakso tulee voimaan. Hyvityksen jälkeen tilauksesi
jatkuu automaattisesti uudella jaksolla.
Minullekin tuli tämä 4 päivää hyvitystä ja ihan sähköpostilla ilmoitti. Itseäni vain kirpaisi sähköpostissa seuraavan kappaleen alleviivattu ja lihavoitu lause:
Muistaakseni olin tilaukseni jo perunut. Noh kävin sitten uudestaan perumassa sen.
4 lisäpäivää tuli tännekin sähköpostin saattelemana. Taitaa olla jokaiselle lähetetty tuo sama liirumlaarum-viesti. Tilaus sentään pysyi peruutettuna vaikka lisäpäivät jo tilillä näkyvätkin.
Ei oo näkynyt vielä mitään hyvitystä. 4pv auttaisi kyllä yhden pelin ajan
En saanut minäkään mitään sähkötyspostia hyvityksestä (olin toki antanut Ruutu-palvelulle palautetta "palvelusta").Ei ole täälläkään mitään hyvityksiä näkyvissä. Pistin jopa pelin aikana palautetta sen mahdollisuuden varalta, että hyvityksen saisivat vain valitytajat. Mutta mitä vielä.