Itse otin ruudun vasta tälle kaudelle, ja olen ollut jopa yllättävän tyytyväinen. Meillä kuuluu taloyhtiön vastikkeeseen 10Mb yhteys, ja olen hämmästynyt miten hyvin toimii. Puskuroi todella harvoin, joskus kuva leikkaa jumiin 5-15 sekunniksi niin että ääni kuitenkin jää taustalle pyörimään ja kuva hyppää taas hetken päästä mukaan, mutta kokonaisuutena en itse lähtisi valittamaan. Kuvan laatu vaihtelee automaattisesti toisinaan (se nyt tietysti vaihtelee paljonko taloyhtiön kaistalla milloinkin on liikennettä), mutta en ole sitä lukinnut mihinkään tiettyyn, koska ei tuokaan nyt sinällään häiritse. Suurimman osan ajasta kuvanlaatu on kuitenkin hyvä, itsekin katson välipiuhalla television kautta. Kyllä minä ihan nautin tästä nykytilanteesta..
Ehkä tämä on ihan puhtaasti tyyppikysymys, koska koen olevani sitä ihmistyyppiä, että ns. pikkuasiat eivät minua häiritse kovinkaan herkästi. Ja koska minussa ole myöskään sen kummempaa hifistelijän vikaa, niin ei hermo kiristä suotta senkään takia :D