Pari edellistä kautta olen Elisa Viihteen kautta tilannut nelosen paketin ja ihan ok on ollut seurata pelejä. Joskus on ollut lähetyksessä marmatettavaa, mutta pääosin ihan hyvä on ollut katsoa. Nyt otin Ruutu+ palvelun netistä, koska siinä on ominaisuuksia, jotka sopii mulle hyvin. Pelit voi katsoa jälkikäteen ja ei aina tarttis olla kotisohvalla. Eilisen pelin katsoin läppäri töllöön kytkettynä ja selaimena Chrome. Hirveen nykivää oli pelaajien liike kentällä. Melkosen paskaa katsottavaa ja jäi kyllä nautinto kauas pois. Tänään käytin selaimena Exploreria ja suljin myös kaikki ohjelmat koneelta, mitä keksin sulkea. Laatu oli nyt jo suht katsottavaa, mutta kaukana siitä, mitä se oli Elisan kautta. Varmaan tässä ketjussa on kaikki jipot ja totuudet jo läpi käyty, mutta en jaksa kahlata viestiketjua läpi, joten onko jotain jippoja olemassa miten saisin kuvanlaatua töllössä vielä parannettua? Läppäri mulla on joku halpis Acer, pari vuotta vanha. En ole mikään ATK-niilo, joten en tiedä onko tämä kone riittävä vai ei. Läppärin näytöllä kuva on ihan okei, mutta telkussa nykii. Jos laatu on tätä mitä on, niin ens kuussa palaan Elisaan takaisin ja hyväksyn sen rajoitteet. Telkku on LG eli appseja ei ole saatavilla. Toimiiko muuten Samsungin älytöllön kautta katsottaessa?