Hahaha... Hirttäkää se mielipuoli, mulla menee hermot!Kari Tyni on kussut johonkin jatkojohtoon, jotta paikalliset tulisivat alennuslipuilla halliin. Voi vittu,
En tiedä heitänkö nyt helvetin tyhmän kysymyksen, mutta onko jotain kikka kolmosta, jolla Ruudun lähetykset pyörisivät sulavammin. Tasaisen varma töktök häiritsee peliä katsellessa, päähän tässä tulee kipeäksi. Esimerkiksi VLC:llä änärihetykset pyörivät täydellisesti parhaalla kuvanlaadulla. Onko koneeni kuitenkin paska?
Vanha juttu... mutta itselläni aikoinaan "kaikki" ongelmat loppuivat, kun siirryin iOS:n kautta katsomaan Ruutu.fi-palveluja. Ei pätki koskaan ja lähetys HD-tasoa. Aina, kun testaan esim. MacBookin kanssa (Safari) niin pätkiminen (satunnaista tosin) alkaa... Eli iPhone tai iPad ja sillä Apple-Tv:n kautta striimi telkkuun...
Ei muuta kuin laitoin taas eilen uutta palautetta asiasta. En todellakaan aio tyytyä "1kk+2 viikkoa -hyvitykseen" jos olen maksanut 50€ 10 viikosta ja palvelu on ollut käytössä vain pari päivää. Tänää tuli sitten taas vastaus eilen laittamaani palautteeseen. Siinä kerrottiin, että palautteeni on välitetty eteenpäin asiasta vastaavalle taholle ja minuun otetaan pikaisesti asian tiimoilta yhteyttä. Saa nähdä mikä on tämän casen lopputulos. Jotenkin on vaan hieman outo fiilis koko tapauksesta :-)
Ole
Et todellakaan tyydy tuollaiseen. Olet maksanut 10 viikosta, joten se on sinulle palautettava. Lisäksi sinulle on luvattu 1kk+2vko hyvitystä, joka siis pitää tulla tuon 10 viikon päälle. Ei tuollaisista lupauksista voi luistella. Sinuna en käyttäisi vielä sitä lahjakorttia tai jos käyttäisin, niin vaatisin, että 10 viikosta puuttuvat päivät lisätään sen perään.
Itse olen ollut tähän palveluun jatkuvasti 100%:n tyytyväinen ja jos rehellisiä ollaan niin en ymmärrä tuota, että ihmiset purkavat sopimuksiaan hyvitysten toivossa jäätyään yhdessä pelissä paitsi yhdestä erästä, kun palvelu toimii 99,9% ajasta moitteetta. Olin myös viime kauteen enemmän kuin tyytyväinen. Jos pelejä on tarjolla 60 niin yhdestä yhden erän tippuminen on lähes maksimaalinen suoritus. Mielestäni melkein pikkumaista valittaa näistä :)
Itse olen ollut tähän palveluun jatkuvasti 100%:n tyytyväinen ja jos rehellisiä ollaan niin en ymmärrä tuota, että ihmiset purkavat sopimuksiaan hyvitysten toivossa jäätyään yhdessä pelissä paitsi yhdestä erästä, kun palvelu toimii 99,9% ajasta moitteetta. Olin myös viime kauteen enemmän kuin tyytyväinen. Jos pelejä on tarjolla 60 niin yhdestä yhden erän tippuminen on lähes maksimaalinen suoritus. Mielestäni melkein pikkumaista valittaa näistä :)
Kaikki muut nettipalvelut (Netflix, Viaplay jne.) toimii täysin moitteetta, miten sitten on mahdollista, että ainoa palvelu, mikä ei toimi kunnolla on Ruutu?Sama täällä. Vanhalla koneella oli juuri samanlaisia ongelmia, kuin tässä ketjussa esiintyy. Päivitin koneen tehokkaampaan ja simbsalabim, ei ole esiintynyt kuin jotain todella harvoin esiintyneitä ongelmia. Minusta tuntuu, että paljon on kiinni näytönohjaimesta, nettiyhteyden nopeuksilla ei näinä päivinä ole mitään tekemistä asian kanssa.
Kaikki muut nettipalvelut (Netflix, Viaplay jne.) toimii täysin moitteetta, miten sitten on mahdollista, että ainoa palvelu, mikä ei toimi kunnolla on Ruutu?
Ihmetyttää vain kovasti tämä asia...
Olen kyllä paljon tyytyväisempi kaapelin kautta tulevaan kuvaan kuin Ruudun jaskaan...
Toin aiemminkin jo ilmi että tuota on testattu jopa ammattilaiskäyttöön tarkoitetulla koneella (lupaan että näyttis ja prossu ovat riittävän tehokkaita), pätkimistä oli silti. En tiedä onko asia parantunut jo. Itsellä lähetys pätkii jopa gt640m le:llä (ei tietysti ole huippunäyttis, mutta pitäisi olla riittävän uusi ja Flashin ei pitäisi tuottaa ongelmia). Muutenkin mielenkiintoista että flashit toimivat muilla sivustoilla ja muita pystyy katselemaan livenä ilman ongelmia.Sama täällä. Vanhalla koneella oli juuri samanlaisia ongelmia, kuin tässä ketjussa esiintyy. Päivitin koneen tehokkaampaan ja simbsalabim, ei ole esiintynyt kuin jotain todella harvoin esiintyneitä ongelmia. Minusta tuntuu, että paljon on kiinni näytönohjaimesta, nettiyhteyden nopeuksilla ei näinä päivinä ole mitään tekemistä asian kanssa.
Varmaan koneen teholla ja näytönohjaimella on merkitystä, mutta onhan netin nopeudellakin sikäli, että yhteyden on oltava vakaa, ts nopeusvaihtelut aiheuttavat pätkimistä jos liikutaan miniminopeuden lähellä. Mun vanhan 3g-yhteyden nopeus vaihteli välillä 3-9 megaa, ja ongelmia oli. Nykyisellä 4g-yhteydellä (20-30 megaa) ei ole ollut juuri mitään ongelmia, sen paremmin tabletilla kuin tietokoneella (1gt näytönohjain muistaakseni, ruudunpäivitys ei ole ihan tv-laatua).
Toin aiemminkin jo ilmi että tuota on testattu jopa ammattilaiskäyttöön tarkoitetulla koneella (lupaan että näyttis ja prossu ovat riittävän tehokkaita), pätkimistä oli silti. En tiedä onko asia parantunut jo. Itsellä lähetys pätkii jopa gt640m le:llä (ei tietysti ole huippunäyttis, mutta pitäisi olla riittävän uusi ja Flashin ei pitäisi tuottaa ongelmia). Muutenkin mielenkiintoista että flashit toimivat muilla sivustoilla ja muita pystyy katselemaan livenä ilman ongelmia.
En ymmärrä miksei tehdä samantien Linuxille, Macille ja Winukalle omia ohjelmiaan tuon ajamiseen, porttauskaan noiden välillä ei ole iso homma. Tai samantien HTML5-soitin.