Mainos

World of Tanks

  • 265 745
  • 2 155

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mumble-serveri taas pystyssä.

-Tinke
Kiitos tästä, meillä on kyllä käyttöä Mumblelle melkein päivittäin. Silloin, kun Mumble oli päivän tai pari poissa käytössä, niin jouduttiin käyttämään klaanin tessua sen sijaan.

On kyllä aika jännää tuo karttojen arvonta. Parhaimmillaan voi tulla ainakin kolme kertaa peräkkäin sama kartta. Oltiin plattassamme harmiteltu, että tulee koko ajan samoja karttoja. Taisi joku tokaista, että onneksi ei sentään tule Kharkov (Harkova) kolme kertaa peräkkäin. Kyllähän se Harkova tuli sitten kolme kertaa peräkkäin.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Sieltä on ilmestynyt pikkuveli World of Tanks-pelille. World of Warships on pelin nimi ja ohessa linkki sinne.

World of Warships
Linkki peliin.

Itse aloin äsken latailemaan tuota. Eilen illalla tsekkasin kun poikani pelasi pari matsia ja näytti muuten aika siistiltä. Käykää tsekkaamassa veljet!
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kannattaa testata Armored Warfare nimistä tankkipeliä, mun mielestä parempi kuin wot eikä dev sekä pelaaja community oo niin syvältä kuin wotissa.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Täältä myös kannatusta Armored Warfarelle. Modernit tankit tuovat myös hyvää vaihtelua touhuun...
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Minusta taas AW on melko paska. Kartat on parempia (joskin ne on täytetty "turhalla" sälällä ja siten helvetin "sekavia") kuin WoTissa, mutta muuten ei inspaa oikein yhtään. Pelit on aina tyyliin 15-6 puolelle tai toiselle, yhtään tasaista tai tiukkaa matsia ei ole vielä kohdalle sattunut. Pitäisi toki paneutua vähän enemmän peliin, kun nyt on ampuminen ihan umpimähkäistä, mistään weakspoteista ei ole mitään käsitystä. Toisaalta tankitkin tuntuu lähinnä kopioilta toisistaan, siis aina luokan sisällä. Positiivista on myös RNG:n nerffaaminen WOT:in idiottitasolta järkevälle.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
WOTin euroservuilla pelaamisesta tulisi noin 100% miellyttävämpää jos Puolan perunafarmarit pakotettaisiin RU-servulle. Pääsääntöisesti polakit pilaavat minkä tahansa nettipelin kunhan heitä on vain tarpeeksi.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Minusta taas AW on melko paska. Kartat on parempia (joskin ne on täytetty "turhalla" sälällä ja siten helvetin "sekavia") kuin WoTissa, mutta muuten ei inspaa oikein yhtään. Pelit on aina tyyliin 15-6 puolelle tai toiselle, yhtään tasaista tai tiukkaa matsia ei ole vielä kohdalle sattunut. Pitäisi toki paneutua vähän enemmän peliin, kun nyt on ampuminen ihan umpimähkäistä, mistään weakspoteista ei ole mitään käsitystä. Toisaalta tankitkin tuntuu lähinnä kopioilta toisistaan, siis aina luokan sisällä. Positiivista on myös RNG:n nerffaaminen WOT:in idiottitasolta järkevälle.

Matsien tulokset riippuu tosi paljon porukasta. Tankit on mielestäni jaettu aika tasan, mutta jos toinen tiimi puskee läpi keskeltä/sivusta ja pääsee jyräämään kylkeen muuttuu nuo taistot helposti perseraiskaukseksi. Pelkällä istumisella tuossa ei kovin usein pärjää.
Kyllä niissä tankeissa weakspotit on, niihin osuminen jostain helkutin kaukaa onkin eri asia, etenkin, kun osa kyllä osaa pitää ne weakspotit maaston takana suojassa.
En ole kyllä vielä nähnyt yhtään varsinaista kopiotankkia. Mielestäni eri tankeilla on omat heikkoudet ja vahvuuteensa. Esim. M60 on kestävä kuin mikä, mutta samalla myös ihan saatanan kankea ja jää täysin jyrän alle, jos pikkuvehkeet pääsevät iholle. Ketterämmät Leopard 1 ja T-62 ei mielestäni jää läheskään yhtä lailla jyrän alle. Leopardi taas on pirun tarkka jopa kaukaa, mutta panssari päästää jopa edestä suurimman osan osumista läpi jne...
 

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kannattaa testata Armored Warfare nimistä tankkipeliä, mun mielestä parempi kuin wot eikä dev sekä pelaaja community oo niin syvältä kuin wotissa.

Eilen oli sen verran aikaa että pääs tätä kokeilemaan. Ihan samaltahan toi vaikutti, en mitää sen kummempaa eroa pikaisella kokemuksella huomannut.

Mutta tohon pelaajaskeneen ja deviin pakko suhtautua skeptisesti mitä kirjoitit. Toinen on vähän aikaa sitten tullut uusi peli, jonka mainonta ollut omiin silmiin aika minimaalista, joten tällä hetkellä pelaajamassa lienee jonkin sortin WoT konkareita, jotka samantyyppistä peliä ovat jo ehkä jopa vuosia pelanneet. Pelaajamassa kun kasvaa niin myös nämä pikkulapset ja muut jotka pelaavat Wottiakin vain huvikseen tulevat kyseisen pelin löytämään. Turha ilmaiseen peliin on odottaa että kokonaisvaltaisesti pelaajat erottuisivat millään tavalla. Kehityspuolelta sen verta että näen tämänkin pelin pelkästään pelifirman rahastuskeinona, ja kukaan suuri pelifirma ei hyvää hyvyyttään näitä tee vaan voittoa odottavat ja ansainta logiikka tässä on aivan sama kuin wotissakin.

Matsien tulokset riippuu tosi paljon porukasta.

No tämä se lupaa kaikille esim. Muropaketissa wotista itkeville oikein rattoisia hetkiä pelin parissa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ansainta logiikka on osittain sama mutta AW:ssa ei ole myynnissä kultakuulia, sänkyjä miehistölle, tallipaikkoja on loputtomasti, premiumvaunuja on kohtalainen määrä eikä niistä mikään ole minun tietojenki mukaan OP toisin kuin wotissa oli/on mm. e25 sekä type 59.

On AW:hen löytänyt se wotin pelaajakunta eli ne jotka ammuskelee omia ja huutelee antisemitistisontaa chatissa siema kurwan lisäksi.

Noin muuten kartoissa ei ole yhtä kohtaa jonka hallinnasta käydään taistelu ja sen hallitsiminen = voittanut, joten ainakin siinä on onnistuttu.
AW:ssa tuo peli vaan vaatii enemmän tiimiltä eli yhden pelaajan afk tai kurwailu vaikuttaa matsiin voittamiseen merkittävästi tai no ainakin paljon enemmän kuin wotissa.

Tosin afkaajia/bottaajia ei ole juurikaan näkynyt.

Kyllähän Wot hyvä peli on, sitä en kiistä mutta se pakonomainen tarve grindata tai laittaa rahaa tiskiin oli aika syvältä, kyllä mä silti wottiin paljon käytin rahaa ja wotissa on oma klaani ja sen jäsenet ainut asia jota kaipaan.

Wotin pahinta oli se ettei pelaajamoottorin suorityskyky ongelmia korjata vaan panostetaan niihin asioihin jotka tuo lisää rahaa WG:lle eli uusiin vaunujen kehityspuihin ja premium vaunuihin.

Obsidian joka siis kehittää AW:ta on amerikkalainen toisin kuin wotissa jossa se on v-venäläinen ehkä jotkut asiat johtuvat kulttuurieroista ja siitä että länsimaissa markkinat ovat valmiiksi ns. kehittyneet toisin kuin vaikka v-venäjällä.

Mene ja tiedä.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Ansainta logiikka on osittain sama mutta AW:ssa ei ole myynnissä kultakuulia, sänkyjä miehistölle, tallipaikkoja on loputtomasti, premiumvaunuja on kohtalainen määrä eikä niistä mikään ole minun tietojenki mukaan OP toisin kuin wotissa oli/on mm. e25 sekä type 59.

On AW:hen löytänyt se wotin pelaajakunta eli ne jotka ammuskelee omia ja huutelee antisemitistisontaa chatissa siema kurwan lisäksi.

Noin muuten kartoissa ei ole yhtä kohtaa jonka hallinnasta käydään taistelu ja sen hallitsiminen = voittanut, joten ainakin siinä on onnistuttu.
AW:ssa tuo peli vaan vaatii enemmän tiimiltä eli yhden pelaajan afk tai kurwailu vaikuttaa matsiin voittamiseen merkittävästi tai no ainakin paljon enemmän kuin wotissa.

Obsidian joka siis kehittää AW:ta on amerikkalainen toisin kuin wotissa jossa se on v-venäläinen ehkä jotkut asiat johtuvat kulttuurieroista ja siitä että länsimaissa markkinat ovat valmiiksi ns. kehittyneet toisin kuin vaikka v-venäjällä.

Ansaintalogiikka on ainakin tähän mennessä ollut toimiva ja tuo kultakuulien puute jo takaa sen, että peli ei ole pay-to-win. WoTista minut ajoi nimen omaan pois se järjetön paikallaan istuminen ja pay-to-win meininki, kun itse en halua pistää free-to-play peliin loputonta euromäärää ihan vain ammusten vuoksi. Premikkavaunut ovat tosiaan ainakin tähän mennessä tuntuneet ihan inhimillisiltä, tosin vitutusta on aiheuttanut lähinnä se, että tier 3:sen Object 155 (tms.) on lähes aina pelaamassa tier 2 vaunujen kanssa eikä tier 3:ssa. Mutta nyt taisi jo viimeinenkin peliporukan tyyppi päästä tier 2:sta pois niin eipähän tarvitse moistakaan enää murehtia.

Pelaajakanta on kyllä muuttunut sitten alphan hieman huonompaan suuntaan. Puolalaisia ja muita tuittupäitä on tunkenut enempi mukaan, mutta enpä ole liiemmin chättiä lueskellut tai ylipäänsä luekkaan nettipeleissä, kun pelaajakanta on lähes pelissä kuin pelissä täynnä nettihirviöitä.

AW:ssa tosiaan jo pelkän reconin rooli on merkittävä. Hyvät recon/light tank tyypit voittavat helposti matsin koko tiimille, kun jossain puskassa takalinjoilla kyykkivä pelkuri voi helposti hävitä sen matsin, kun viholliset saavat spotteja paremmin tämän myötä. Ja muutenkin tuntuu, että peli on tosiaan paljon liikkuvampaa kuin WoT, sillä sen verta usein järkevillä koukkauksilla ja päin puskemisella isompana rintamana pystyy voittamaan nuo matsit pelkän paikallaan puskassa istumisen sijaan. Oikeastaan ihan muutamassa kartassa on koloja/putkia missä tuo menee kyttäilyksi.

Obsidian on vain palkattu tekijä pelissä, julkaisija on venäläinen mail.ru eli Venäjälle tuostakin rahaa valuu, mutta Obsidianilla kyllä on osaamista pelien tasapainottamisesta ja hienosäädöstä roolipelien puolelta, vaikka millä mitalla. Armored Warfaren myötä firman kokokin on kasvanut kasvamistaan viimeiset 2-3 vuotta eli touhuun kyllä panostetaan siellä päässä ihan kunnolla. Eiköhän niin mail.ru:n puolella kuin Obsidianilla ole nimenomaan katsottu niitä asioita mitä WoT tekee väärin/huonosti ja lähdetty parantamaan niitä kohtia ja lainaamalla surutta ne asiat mitkä WoTissa on tehty hyvin.
 

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ansaintalogiikka on ainakin tähän mennessä ollut toimiva ja tuo kultakuulien puute jo takaa sen, että peli ei ole pay-to-win. WoTista minut ajoi nimen omaan pois se järjetön paikallaan istuminen ja pay-to-win meininki, kun itse en halua pistää free-to-play peliin loputonta euromäärää ihan vain ammusten vuoksi.

Tota ns. kultakuulien ostamista kullalla WoTissa mie en oo koskaan oikein ymmärtänyt. Itse voin ihan sanoa että yhtään kultaa panoksiin en koskaan ole käyttänyt, ainakaan tarkoituksella. Ihan krediiteillä oon noi aina ostanut samoin muutkin premi sammuttimet yms.

Käsittääkseni (saa toki oikaista jos olen väärässä), AW:ssa pay to winia tulee olemaan, komentajan boostaukset, oma base yms ylimääräiset härpäkkeet joilla tulet "maksamalla" saamaan etua muihin. Se että wotissa saat pene etua tietyillä paukuilla vrs. Aw:n vaikka 50 metrin lisäboosti näköön (onks tällaista edes?) niin ainakin itselle noi on ihan yksi ja sama.

Vaunuista en osaa sanoa mitään kun pelasin vaan ykkös tierillä, mutta jo nyt ko. tierillä oli itkua että t-54:n olisi op kun ei saa läpi..se että balanssi on nyt kunnossa ja yli 8 tierin vehkeitä ei ole ei vielä kerro mun mielestä yhtään mitään.

Karhulle vielä sen verran tohon aikaisempaan. E25 ja type 59 ei ole sen op:mpi osaavissa käsissä kuin oikeastaan mikään muukaan tankki tierillänsä. Oon nähny sen verta huonoja suorituksia noilla jotta kyllä se pääsääntöisesti penkin ja näppiksen väliltä se op:eus löytyy..
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ehkä sen typen opeus johtuu siitä että sitä on vähemmän polakeilla erittäin rajoitetun myynnin takia ja sitä pelaa keskimäärin enemmän tyypit joilla on jo pitkältä ajalta kokemusta wotissa kuin vaikkapa löwe jonka tiedän olevan joillakin jopa ensimmäinen tankki.

AW:ssa on mun mielestä vähän sama kuin wotissa eli venäläiset tankit on pikkusen parempia kuin muiden maiden samalta tieriltä tai vaunut on paremmin balanssisa tä siis tech treen alussa.

Awn t-54sta saa kyllä läpi alapellistä tai sitten sivusta / perseestä, itelläkin oli alussa vaikeuksia tuon läpäsyn kanssa.

Wotissa ne kultakuulat oli kai alunperin tarkoitettu clan wars käyttöön eli sieltä saadulla kullalla ostetaan niitä seuraavaa peliä varten.
 

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niin, jos Type 59 tulisi nyt jostain syystä myyntiin, olisi käyttäjäkanta jotain ihan muuta kuin mitä se nyt on. Ne tutut joilla Type 59 nykyään on, ovat kyllä keskimääräistä parempia pelaajia ja tämä on kyllä mun mielestä syy siihen että tätä pidetään op:na. Syynä siis se, että pelaajat yksinkertaisesti osaavat pelata wottia Typellä ja aika monella muullakin kärryllä.

Joitain op vaunuja pelissä kuitenkin on ja löytyvät mielestäni alemmista tiereistä. SU-76i joka oli myynnissä hyvin vähän aikaa ja poistettiin kun oli niin naurettavan op ja poistuikin nopeasti myynnistä. Kieltämättä FCM 36 Pak on melko lailla op yhtä lailla villin näköetäisyytensä kanssa.

Pelaajakanta on Wotissa mitä on ja onhan fakta se, että hullumpaan suuntaan vain on menty. En tiedä onko sitten bottien määrä kasvanut vai junnujen määrä lisääntynyt mutta monesti nykyään tiukat matsit ovat olleet tyyliin15-3 tai 3-15 läpiajoja.

En tiedä onko väki pelaillut näitä uusia japanilaisia mökötankkeja. Itse olen menossa seiskassa eli O-Ni:ssä. Vitosesta eteenpäin ihan hauskoja vekottimia pelata ja varsinkin kutosen kärry omassa tierissään on aika mahdoton pideltävä. Derpillä pelailin vähän aikaa mutta vaihdoin pienempään 100 mm(?) ja tulinopeus kun on tuplat ja takuuvarmat damat niin johan pelitkin parani. Kovasti näillä saa suorittaa merkeille mutta tuossapa repla omasta O-Ni ace tankerista, 1623 base xp, Kolobanovia ja 4705 damagea. Hieno matsi Lakevillessä :) Niin ja linkki siis vie tuohon replaan.
WoTReplays — Main
 

stunt cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Itsekkin on tullut kokeiltua AW:ta muutaman päivän ajan. Työkiireiden takia WOTin peluu on muutenkin vähentynyt roimasta. AW:ssa olen päässyt 4 tierille asti ja tallin ylpeydet ovat M60 starship ja T-64. Premikkatankeista olen kerennyt jo hankkimaan MBT-70:n. Ensivaikutelmat AW:sta ovat hieman ristiriitaiset. Wottiin verrattuna 50% damage osuttaessa kupoleihin tai miehittämättömiin torneihin on periaatteessa ihan hyvä ja kartat tuntuvat paremmilta. Tosin karttatieteuden karttuessa varmaan kaikki alkavat ajamaan aina samoihin kohtiin.

"Kultakuulien" puuttuminen ja eri ammustyyppien erot ovat mielestäni hyvin toteutettuja. Kaikenmaailman heinät ja puskat vaikeuttavat ampumista reilusti wottiin verrattuna. Puskien takaa on todella vaikea osua vihollisiin. Kartoissa on muutenkin ihan älyttömästi kaikkia härpäkkeitä. Pääsääntöisesti kaikista MBT:sta on todella vaikea ampua läpi edestä päin.

Wotin vitutusta aiheuttaviin ominaisuuksiin verrattuna AW:sta löytyy myös omansa. Itse otin kolmostierin M60:llä noin viisitoista kertaa putkeen pataan. Pääsääntöisesti tämä tappioputki aiheutui siitä, että joko vihollisen scoutit olivat reilusti parempia ja oikeasti spottasivat eivätkä pelanneen scouttitankeilla kuten MBT:llä tai TD:llä. Toisena vakiosyynä tappioihin tuntuu olevan Wottimainen pakkautuminen tankeillä karttojen suosikki kohtiin. Käytännössä kuitenkin kaikki tankit ovat sen verran nopeita, että niillä pystyy pelaamaan kuten Wotin nopeilla medeillä.

Ylipäätään ensimmäisenä fiiliksenä AW:sta tankeilla pitää liikkua ja koittaa yllättää vihollinen kuulalla tai parilla. Wotti tyylinen kulmahippa ei juurikaan kannata. Lyhyen kokemuksen perusteella en vielä nostaisi AW:ta Wotin edelle. Muutamalla uudistuksella WOTti kiilaisi roimimasti AW:n edelle. Kultakuulien pene ja dmg nerffi, artyjen fiksaus ja mappien hevirännien antaisivat edun Wotille.
 

stunt cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Näillä näkymin AW kokeilut saavat jäädä tähän. Kaikista pikku parannuksista wottiin verrattuna ei lopulta ole apua, kun perushomma ei toimi. Yksinkeraisesti MBT, TD, IFV ja scoutit eivät ole oikeassa balanssissa. Jossain on vähän vikaa, jos peli pitää balanssoida siten, että BMP-1:sen okeasti täysin onneton 73 mm tykki on lähes yhtä hyvä, kuin legendaarinen 105 mm L7 läpäisyn, tarkkuuden sekä lämän suhteen. HE ja HESH mekaniikka on täysin vituillan. Käytännössä 152 mm tykin HE kuula tekee täysin paperitankkiin jotain 150 lämää.

Ylätierien scoutit ovat täysin rikki. Yksinkertaisesti on koomisen näköistä nähdä kutostierillä scoutti VLB liikkeessä. Ko. panssariauto liikkuu pelissä yhtä nopeasti, kuin panssarintorjuntaohjus. AW kaatuu mielestäni siihen mahdottomuuteen, että millään muulla luokalla, kuin MBT:llä ei oikeasti tekisi yhtään mitään. Tämän takia luokat on yritetty balanssoida keskenään mahdollisimman hyvin. AW:n tyyliin mukaan WOTissa joku ELC pitäisi väkisin koittaa balanssoida kymppitierille.

Aluksi WOTiin verrattuna isommat kartat tuntuivat loistavilta, vähitellen kokemuksen karttuessa mapit ovat osoittautuneet aivan samallaisiksi; samojen kivien ja rakennuksien taaksee sitä AW:kin aina ajetaan. Matsit lähinnä ratkeavat siihen, kumpi tiimi jakautuu tyhmemmin. TD:t kämppivät aina samoissa mestoissa. Hyviä taisteluja AW:ssa tuntuu tulevan WOTtia harvemmin. Matsit ratkeavat todella nopeasti ja vaunuluokat eivät toimi yhtä hyvin kuin wotissa.

Minkälaisia fiiliksiä muilla one WOTin ja AW:n eroista. Taze ainakin tuntuu olevan allekirjottaneen kanssa samoilla linjoilla.
 

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minkälaisia fiiliksiä muilla one WOTin ja AW:n eroista. Taze ainakin tuntuu olevan allekirjottaneen kanssa samoilla linjoilla.

Itse sain nyt pelailtua 3 tierin läpi pari tankkia, mutta en jaksanu nelosia vielä ostaa. Rahaa tossa tulee kyllä alatiereilläkin hyvin, mutta itseä enemmän toi MM ja etenkin winrate saa ihmettelemään. Winrate on ollut 70% luokkaa PvP matseissa koko ajan. Joten jossain varmaan on joku jolla sitten on toi 30%. Eli ei nämä tiimit missään balanssissa ole.

Tankeissa esim. T54 ja T62 ei oikeasti pelaamisen kannalta ole mitään eroa, etenkin kun tierit pelaavat pääsääntöisesti omaa tieriään vastaan. Lisäksi ihmiset eivät ymmärrä AW:ssa esim. spottaamista ollenkaan..noiden tankkien näkökyvyssä on niin suuria eroja että spotteri vaikka istuisi aivan vieressä spottaa se vaikka ei rallia kentällä ajaisikaan...

Kuten tossa aiemmin jo tulikin niin samoista paikoista ne vihut löytyy peli toisensa jälkeen, eli ei noista isommista kentistä ole mitään hyötyä.
Ja lisäksi omalle kohdalle on sattunut max kolme oikein kunnon tiukkaa vääntöä, loput olleet perus 15-3 läpijuoksuja.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Kultakuulien pene ja dmg nerffi, artyjen fiksaus ja mappien hevirännien antaisivat edun Wotille.

Kultakuulien penenerffi ja artymuutokset on ainakin tulossa jollain aikavälillä. Mappien suhteen ala olla heittänyt toivoni, sen verran kädettömiä nuo ränni... eh mappien vääntäjät ovat.
 

Pasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ehdottomasti AW:ssa on balanssin kanssa tekemistä, mutta peli siirtyi kuitenkin open betaan vasta pari viikkoa sitten. WOT on nyt ollut ulkona 5 vuotta ja edelleen WG on sitä mieltä, että mm. E5, T34 ja JT88 vaatii buffia. En nyt sanoisi, että sinnekään suuntaan voi kehuja lähettää hyvästä balanssista. Kultakuulien nerffauksesta en ole itse ainakaan mitään suunnitelmia kuullut sen jälkeen kun tuo yleinen medien penenerffi kuopattiin. Artynerffiä vissiin suunnitellaan, mutta kun mitään konkreettista ideaa ei ole julkaistu niin mahdoton sanoa tuleeko tuo muuttamaan tillannetta parempaan suuntaan.

AW on raakile, mutta kyllä Obsidianilla hyviä ideoita on. Ammustyyppien erot on toteutettu hyvin ja arty ei riko peliä läheskään yhtä paljoa kun WOT:in puolella. Myöskään XVM-snaippausta ei AW:ssa ole (eikä näillä näkymin tule). En oo myöskään kovin innoissani tästä WOT:iin seuraavassa patchissa tulevasta ominaisuudesta, jossa tekstit tankin kyljessä antaa crew-bonuksia. Se, että lisää maksamalla saa ylimääräiset ventit tankkiin on ihan väärä tapa lisätä skill capia.
 

stunt cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Ilmeisesti AW:ssa on tulossa TD:lle oma erikoistaito. Eli TD pysyisi hetken aikaa erikostaidon aktivoitumisen jälkeen ammuskella lähes ilman camon menetystä (Lähteenä armoredtalk.com). Tälläiset väkisin revitys balanssointikeinot ihan varmasti raiskaavat koko pelin. WOTissahan aikanaan ennen td nerffiä tilanne oli lähes vastaava. Ylivoimaisella viewrangella pystyi dominoimaan alatiereissä ihan miten tahtoi. Sinällään sääli, että AW:ssa yritetään vähän liikaa eri luokkien laittamiseksi balanssiin. Ajatus pelissä on ihan hyvä ja ainakin itse tykkään ajatuksesta ajella välillä moderneilla vehkeillä.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Hiljaista on ollut jatkiksen kanavalla viime aikoina. Muutama vakiokasvo siellä pyörii, mutta kaukana on ne ajat kun siellä oli se 13-15 henkilöä.....
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Ikaalisten Nouseva-Voima
Valitettavaa tosiaan. Itse pääsin taas tauon jälkeen wotiin kiinni ja tule pelailtua sakujen kevyitä vaunuja tällä hetkellä. Täytyypä tulla kanavalle tästedes myös.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös