World of Tanks

  • 260 789
  • 2 155

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
IS-3 ja dingailu eivät kuulu samaan lauseeseen, ellei sitten vastassa ole punainen armeija (en tarkoita nyt Neuvostoliittoa). Vaunu on ihan paperia (keula etenkään ei dingaa kuin vahingossa ja tornissakin on helvetin iso autopene reikä katolla) ja sen pystyy peneämään käytännössä mistä asemasta tahansa, pelaankin tuota enemmänkin kuin medikkaa, kun sillä liike riittää tuohon hommaan. Ainoastaan sidescrapessa tuohon voi edes hieman luottaa, riippuen tietysti kuka ja mikä on ampumassa vastaan.

IS-3 dingaa top tierinä varsin hyvin, jos vaan pysyy liikkeessä. Ei ole kulmausvaunu. Toki Ukraina-Venäjä sodassa ei kauhean usein MM heitä top tieriin ...
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Lisätietoja tästä. Kiitos.

Sama For the Record- sivusto, kirjoitettu 21.8.(taitaa tällä hetkellä olla toisella sivulla) huomioi, että kyseessä on vielä testausvaihe. Telojen vierintävastus kasvaa, peruuttaminen on entistä hitaampaa, latausaika pitenee vähän jne.

Vielä kerran: kaikki sivustolla mainitut muutokset tuskin tapahtuvat, eivätkä välttämättä seuraavassa patchissa. Selaamalla vanhoja artikkeleita ja vertaamalla juttuja todellisiin muutoksiin, voi itse päätellä kuinka paljon noihin luottaa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Vitutus MM kohtaan on lisääntynyt hitaasti mutta varmasti. Miten helvetissä tiimien kokoaminen on niin vaikeaa? Miten matsissa toisessa porukassa voi olla 13 kymppi tierin vaunua ja toisessa 9? Onko porukoiden kokoaminen todella näin vaikeaa. Pisin putki kympin matseissa, joissa omassa tiimissä oli vähemmän kympin koneita taitaa olla jotain 5-6 matsia. Matseissa ei enää juurikaan ole mitään järkeä tälläisessä antibalanssissa. Tuntuu, että muutaman päivän saa pelailla paskoissa tiimeissä ja kärsiä top tieri alivoimasta ja sitten yhtäkkiä taas pääsee täysin övereihin tiimeihin muutaman päivän ajan.
Tuli tästä ihan huikee esimerkki itselle kun Siegfried linessä assaulttina tuli hyökkääjille 4 kattia ja defut sai näiden sijaan 4 kv-1s:ää... en nyt ihan ostanut että tää diili meni 1-1. Ei sitten voinut vaikka kahta heittää molemmille tms.
 

Syöttöpiste

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toki Ukraina-Venäjä sodassa ei kauhean usein MM heitä top tieriin ...

Puhumattakaan siitä jos Suomen vaunut otettaisiin peleihin mukaan. Alkaisi chatti täyttymään OP-Leo 2A4 huudoista ja syytökset haxaavista haamu CV-9030 pelaajista, jotka tuhoavat vihollisen BMP:t ennen kuin nämä saavat CV:t viewrangen sisäpuolelle.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
IS-3 dingaa top tierinä varsin hyvin, jos vaan pysyy liikkeessä. Ei ole kulmausvaunu. Toki Ukraina-Venäjä sodassa ei kauhean usein MM heitä top tieriin ...

Joo, keulapiikki estää kulmaamisen tehokkaasti ja on haittana myös sidescrapessa. En mä tuota nyt silti mitenkään ihmeellisen hyvin dingaavaksi saa, kun weakspotteja on koko vaunu täynnä. Lisäksi se on rakennettu ammorackeista koko vaunu, kun tuo hajoaa vähintään joka toisesta osumasta. On muutamankin kerran mennyt ammorack kaksi kertaa matsin aikana. Mutta kaikkiaan toki oikein mukava vaunu pelata, hyvä pene niin ei tarvi kultaakaan oikeastaan ampua, joskus kymppejä vastaan pitää muutama uhrata toki :). Sen verran on tuota tullut hakattua (ja jonkinlaisella menestykselläkin), että MoE tähti on piippuun maalattu. 4k olisi "grindaamista" jäljellä ennen IS-8:n aukaisua. Taidan tosin hankkia T-44:n talliin ensin (ehkä myös ekan kympin eli IS-4:n), tuosta puuttuu se 3k ja noin miljoona krediittiä, ja T-43:n MoE on melko lähellä myös, josko senkin vielä saisi.

Eilisen tasoisella pelaamisella ei tosin hommasta tule mitään, oli sen verran järkyttävä päivä ja rng näytti persettä oikein kunnolla (tai sitten vaan ammuin paskasti). Kolme viimeistä peliä (2xT-43 ja SU-152) pelasti WN8 lukemat sentään 1200 pintaan, joka sekin on viime aikaisiin peleihin verrattuna todella huono.
 

oldcoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Chicago Black Hawks
Mistä mä löytäisin sellaisen ohjelman/sivuston, jolta pääsen katsomaan paremmin omia tilastojani kuin mitä NoobMeter antaa? Mä haluaisin tietää tankkikohtaisesti montako tappoa, paljonko damaa jne.
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
WoTin sivuilla on community-tabin alla on own profile ja ainakin itse sain esim. seuraavanlaista tietoa sieltä:
Cruiser Mk. III (102 battles)

Kill/Death Ratio 1.42
Damage Caused/Received 1.63
Average Number of Vehicles Destroyed per Battle 1.18
Average Damage Caused per Battle 226
Destroyed Vehicles 121
Experience 43,477
Maximum Experience per Battle 1,299
Hit Ratio 66.17%
Damage Caused 23,074

Nämä tietysti löytyvät myös pelistä, katso Service Record pelin valikoista (sorry en nyt muista mitä ovat suomeksi), jos tarvitset muuta tietoa niin katsotaan.
 
Viimeksi muokattu:

SGD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei raha kiekkoa
Mistä mä löytäisin sellaisen ohjelman/sivuston, jolta pääsen katsomaan paremmin omia tilastojani kuin mitä NoobMeter antaa? Mä haluaisin tietää tankkikohtaisesti montako tappoa, paljonko damaa jne.

Vbaddict ja performance analyzer tjsp on varsin kattava. Kertoo esim millä tankilla tulee eniten tuottoa.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Ruoja: Kyllä tämmöinen tieto on tullut. For the record- nettisivusto kertoo , että KV1S:n tilalle tulee Tier 5:seen uusi KV1S ja KV-85 Tier 6:seen. Samoin HelloKitty kuohitaan. Nämä siis alustavien testien perustella, virallista tietoa tuo ei (vielä) liene. Aiemmin tiedot ovat kyllä pitäneet paikkansa jokseenkin hyvin.

KV-1S nerffistä on puhuttu vaikka kuinka ja kauan. Harmi sinänsä jos Arsecat kokee nerffia juuri kun sain sen auki. Saksa, USA ja NL saavat ilmeisesti tulevaisuudessa myös uudet 8 tierin lightit, mieleen jäi että Saksalaisvehkeelle luvattiin 80 km/h huippunopeus.
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Juu, eihän tuo varmaa ole vieläkään. Aikaisemminkin on käynyt niin, että muutoksia on kokeiltu ja vedetty takaisin. Tuo kaveri seuraa testausta ja raportoi siitä, mutta hän ei tee noita päätöksiä. Osumaprosentti hänellä on kyllä aika kova.

Itse uskon että viimeistään 9.5. viimeistään tuo muutoksen. Ei tule muuttamaan omaa valikoimaa, olen aina tykännyt T-150:stä enemmän (615 matsia) ja on edelleen tallissa. Kattia en ole koskaan oikein oppinut pelaamaan, minulla on kutosessa molemmat jenkit tallissa ja katselen kumpi miellyttää enemmän, JOS nerffi tulee.

p.s. Todennäköisesti luonnevika, piti oikein pakottaa itseni pelaamaan Borsig itselleni, en vaan tykkää mennä joukon jatkona (toki täytyy myöntää, että suosiosta huolimatta T-18 on hauska stressilelu).
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Itse asiassa tuo Hellcatin nerffi ei tule vaikuttamaan kovin pahasti. Ainoa mikä tuossa korpeaa on tuo peruutusnopeuden nerffaus. Muutenhan lähinnä nerffataan aseen bloomia käännettäessä ja latausnopeutta hieman, noilla ei ole niin suurta merkitystä, kun ei tuolla ole paljon snapshotteja tullut harrastettua. Laitehan perustuu camojen ja loistavan näkökentän armottomaan hyväksikäyttöön, etenkin vähän kokemattomampia pelaajia vastaan tulee useinkin "hax" huutoja, kun catti ampuu näkymättömistä vaunut palasiksi :).

Onneksi T49:ä ei nerffata, niin sillä voi vielä ninjailla jatkossa vapaasti. Eilen 5 tappoa ja high caliber Lakevillessä. Eilinen päivä menikin muuten lähinnä kuolemalla mahdollisimman nopeasti, pitää taas yrittää vähän rauhoittaa omaa pelaamista sen mahdollisimman hyvän alkuaseman hakemisen sijasta. T-44 tuli eilen avattua ja ensi viikolla hankin sen talliin asti. T-43 oli oikein mukava laite, mutta eipä tuo kuitenkaan taida talliin jäädä. Nyt tulee sitten versio, jossa tornilla voi jo vahingossa dingatakin. Talli pitäisi kyllä muutenkin "siivota" ylimääräisistä vaunuista, mutta pitäisi sitten tuota parakkia laajentaa, jotta pitää nyt vielä harkita.

Tutkitut mutta ostamattomat vaunut lista (tierissä ylhäältä alaspäin):
- IS-8
- T-44
- Pz.Sfl. V
- Aufkl. Panther
- SU-100M1
- KV-13
- AT8
- 59-16
- Type 58
- KV-2

Alle tuon 6 tierin en jaksa edes tsekata, mutta jokunen siellä taitaa vielä olla. Jotta onhan tuossa säätämistä, miten noita talliin hankkii. Krediittejä on noin miljoona tilillä, niin sillä ei paljon juhlita. Tuohon tulee vielä hetken päästä ISU-152, T28 Proto, Tiger, Jpanther ja Cromwell lisäksi...
 
Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
En ymmärrä. Läppärillä pyöri wot ihan kohtalaisesti mutta parin vuoden vanhassa pöytäkoneessa tahmaa niin pirusti. Ja eritoten hiiren nuoli tulee valovuoden perässä. Grafiikat on minimissä jne. Googlettamallakin vamasti selviäisi mahdollinen vika mutta luotan jatkiksen ammattilaisiin enemmän. Ongelmana siis hiiren tahmaus.
 

ruoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panelian Raikas
Esiintyykö tahmaus eritoten tallinäkymässä vaiko samalla tapaan pelissäkin?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Myös tallinäkymässä. Ja pelinäkymässä. Kiireessä kun kirjoittaa niin tulee tällaista hyvin ymmärrettävää tekstiä.
 
Viimeksi muokattu:

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Ettei vika olisi läppärin hiiriasetuksissa? Sieltä säädetty hiiren herkkyys hitaaksi? Tai sitten WOTissa, jos tuo tahmeus ei muissa ohjelmissa ilmeinen?
 

stunt cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Koska heiveillä ja medeillä on esimerkiksi eri painokerroin voi tier määrät hyvinkin heittää.
Tämä on hyvinkin tiedossa ja yksi suurista vitutuksen aiheuttajista. Laskekaapa piruuttanne, kuinka monta kertaa se tiimi voittaa, jolla on enemmän kympin vehkeitä. Oikeastaan matsi on jo siinä vaiheessa ratkennut kun toisella porukalla on kympin tankkeja 5 ja toisella 7. Yksinkertaisesti alhaisemmasta top tier määrästä kärsivä porukka häviää varmaan 90 prosentin todennäköisyydellä.
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Noobina pelissä mukana

Innostuin tästä pelistä hiljattain, ja olen aivan totaali noob vielä.

Kysyisin veteraaneilta, että osaatteko antaa suosituksia seuraaviin tapauksiin.
1. Venäjällä on tällä hetkellä menossa vaunu T-46. Seuraavaksi pitäisi valita, josko menisi linjalle T-28 ja siitä KV1 vai pitäisikö valita T50 ja siitä eteenpäin.

2. USA linjassa menossa tällä hetkellä T82 (ja sitä edeltävä T18). Kannattaisiko seuraavaksi avata T40 ja edetä siitä vai M8A1 ja edetä Hellcat linjaa pitkin.

Tiedän, että vastaukseen vaikuttaa mm. henkilökohtaiset mieltymykset ja se, millaisilla tankeilla tykkää pelata, mutta kysyisin teiltä, että mitä te olette vastaavassa tilanteessa valinneet, ja olitteko tyytyväisiä valintaan, vai ottaisitteko jälkikäteen jonkin toisen linjan.

3. kysymys on, että tällä hetkellä ajatus on, että TD linjassa etenisi USA vauvuilla ja heavy/mid tankeilla USSR linjaa. Kun olen vielä aika alussa, niin kannattaisiko pelata selvästi vain yhtä ja ainoaa "maata", eli ottaa vaikka USSR myös TD linjaksi?

4. Jos kannattaa pelata jotain "maata", niin mitä suosittelisitte? En haluaisin rämpiä kaikkein hankalammilla vaunuilla, kun olen tosiaan vielä aika totaalinen rookie pelikentällä. Mutta halu kehittyä on. Ja mielellään osallistuisin jossain vaiheessa johonkin komppajuttuihin, kun vain taidot ja kalusto sen mahdollistaisivat.
 

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Innostuin tästä pelistä hiljattain, ja olen aivan totaali noob vielä.

Kysyisin veteraaneilta, että osaatteko antaa suosituksia seuraaviin tapauksiin.
1. Venäjällä on tällä hetkellä menossa vaunu T-46. Seuraavaksi pitäisi valita, josko menisi linjalle T-28 ja siitä KV1 vai pitäisikö valita T50 ja siitä eteenpäin.

2. USA linjassa menossa tällä hetkellä T82 (ja sitä edeltävä T18). Kannattaisiko seuraavaksi avata T40 ja edetä siitä vai M8A1 ja edetä Hellcat linjaa pitkin.

Tiedän, että vastaukseen vaikuttaa mm. henkilökohtaiset mieltymykset ja se, millaisilla tankeilla tykkää pelata, mutta kysyisin teiltä, että mitä te olette vastaavassa tilanteessa valinneet, ja olitteko tyytyväisiä valintaan, vai ottaisitteko jälkikäteen jonkin toisen linjan.

3. kysymys on, että tällä hetkellä ajatus on, että TD linjassa etenisi USA vauvuilla ja heavy/mid tankeilla USSR linjaa. Kun olen vielä aika alussa, niin kannattaisiko pelata selvästi vain yhtä ja ainoaa "maata", eli ottaa vaikka USSR myös TD linjaksi?

4. Jos kannattaa pelata jotain "maata", niin mitä suosittelisitte? En haluaisin rämpiä kaikkein hankalammilla vaunuilla, kun olen tosiaan vielä aika totaalinen rookie pelikentällä. Mutta halu kehittyä on. Ja mielellään osallistuisin jossain vaiheessa johonkin komppajuttuihin, kun vain taidot ja kalusto sen mahdollistaisivat.

Nää nyt on vaan meikäläisen omia mielipiteitä, mutta:

1. Avaa ehdottomasti kumpikin ja pelaa rinnakkain.
2. Sama kuin edellä. Eli kohti wolverinea ja siitä tais olla kumpikin linja auki.
3. Ei missään nimessä kannata pelata vain yhtä maata. Mitä enemmän sitä parempi. Oppii kaikkien vaunujen temput ja erikoispiirteet.
4. Kaikki on omalta osaltaan ok. Ota mieluummin tyyliin kaikkia mahdollisia kehitykseen. Artyja unohtamatta. Komppia on ollut nyt tosi vähän kun klaanijutut taitaa viedä kaiken ajan. Pitäis ottaa kyllä joku päivä..
 

Janippa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, San Jose Sharks
Innostuin tästä pelistä hiljattain, ja olen aivan totaali noob vielä.

Kysyisin veteraaneilta, että osaatteko antaa suosituksia seuraaviin tapauksiin.
1. Venäjällä on tällä hetkellä menossa vaunu T-46. Seuraavaksi pitäisi valita, josko menisi linjalle T-28 ja siitä KV1 vai pitäisikö valita T50 ja siitä eteenpäin.

2. USA linjassa menossa tällä hetkellä T82 (ja sitä edeltävä T18). Kannattaisiko seuraavaksi avata T40 ja edetä siitä vai M8A1 ja edetä Hellcat linjaa pitkin.

Tiedän, että vastaukseen vaikuttaa mm. henkilökohtaiset mieltymykset ja se, millaisilla tankeilla tykkää pelata, mutta kysyisin teiltä, että mitä te olette vastaavassa tilanteessa valinneet, ja olitteko tyytyväisiä valintaan, vai ottaisitteko jälkikäteen jonkin toisen linjan.

3. kysymys on, että tällä hetkellä ajatus on, että TD linjassa etenisi USA vauvuilla ja heavy/mid tankeilla USSR linjaa. Kun olen vielä aika alussa, niin kannattaisiko pelata selvästi vain yhtä ja ainoaa "maata", eli ottaa vaikka USSR myös TD linjaksi?

4. Jos kannattaa pelata jotain "maata", niin mitä suosittelisitte? En haluaisin rämpiä kaikkein hankalammilla vaunuilla, kun olen tosiaan vielä aika totaalinen rookie pelikentällä. Mutta halu kehittyä on. Ja mielellään osallistuisin jossain vaiheessa johonkin komppajuttuihin, kun vain taidot ja kalusto sen mahdollistaisivat.

1. Itse lähdin pelaamaan tuota Kv-1 linjaa ensimmäisenä linjana Venäjän tankeista, enkä oo vielä pettynyt. Linja tulee olemaan pelkkiä Heavy-vaunuja kuutostieristä eteenpäin, tosin niistäkin saa valita kevyemmän tai raskaamman linjan. Itsellä menossa se kevyemmin panssaroitu linja tällä hetkellä 8-tierissä ja oon ollu siihen aika tyytyväinen. Noin yleisellä tasolla tuntuu, että moni muukin on siihen linjaan tyytyväinen, kun noita 8-tierin IS-3 vaunuja tuntuu ainakin tiimimatseissa olevan aina taistelussa mukana.

2. Itse avaisin juuri noin kuten mainitsit. T49 vitostierissä ennen Hellcattia on tieriinsä todella hyvä tankki, joka kannattaa ehdottomasti pelata. Siitä ei omakohtaisia kokemuksia, kun itse menin Wolverinen kautta, mutta useammasta suusta kuultuna, on tuo T49 ehdottomasti hankinnan arvoinen tankki. Ärsyttävä myös vastustajana.

3. Toiset tykkää käyttää saman maan vaunuja, itsellä taas on aika selvästi jako USA ja Neuvostovaunut joilla pelaan, sekä muut joilla en yksittäisiä linjoja lukuunottamatta juurikaan pelaa. Saksasta ja briteistä joitain vaunuja auki, mutta Neuvostoliitto ja jenkit selvästi pisimmällä. Toki tuosta voi jonkinlaista hyötyä saada, kun on uusissakin tankeissa jo valmiiksi avattuja osia, jolloin ei tarvitse stock-vaunuilla pelata. (Stock-vaunu on siis sellainen vaunu, josta ei kokemuksella ole avattu yhtäkään uutta osaa).

4. Venäjällä on jokaisella linjalla hyviä tankkeja, eikä sieltä ole vielä löytynyt mitään ylitsepääsemättömän kamalaa. Toki kannattaa selvittää nelostierin scouttivaunut, jossei niillä tykkää pelata. Jenkeillä on varsinkin heavy/medilinjalla monen suuresti inhoama M3Lee 4-tierissä. Venäläisillä ei taida tälläisiä tankkeja olla.

E: ehdottomasti jokaisella tankilla avaat aina kaikki uudet vaunut valmiiksi. Tietyillä vaunuilla en itse ole jokaista osaa avannut, mutta aina kannattaa kehittää jokainen uusi vaunu samantien kun sillä tankilla kehittää muita linjoja.
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kiitos vastauksistanne! Antoi sopivasti luottamusta avata seuraavia linjoja.

Osaatteko auttaa miehistön taitojen valinnassa. Minulla olisi T-18 miehistössä ajajalla, ampujalla ja lataajalla valittavana uusi lisätaito. Komentajalla on valittuna kouluttajan taito.

Samoin saksalaisen Luchsin miehistölle pitäisi valita lisätaito, eli ajaja, radisti ja lataaja.
 

Janippa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, San Jose Sharks
Kiitos vastauksistanne! Antoi sopivasti luottamusta avata seuraavia linjoja.

Osaatteko auttaa miehistön taitojen valinnassa. Minulla olisi T-18 miehistössä ajajalla, ampujalla ja lataajalla valittavana uusi lisätaito. Komentajalla on valittuna kouluttajan taito.

Samoin saksalaisen Luchsin miehistölle pitäisi valita lisätaito, eli ajaja, radisti ja lataaja.

Komentajalle olen aina vaunusta riippumatta valinnut kuudennen aistin ensimmäiseksi taidoksi. Muuten aika pitkälti vaunun tyylistä riippuvaisia valintoja. TD:llä olen ottanut camot muille kuin komentajalle, Heavy-tankeilla taasen repairit.

TD:n radistille oon myös ottanut sen view rangea nostavan skillin, varsinkin kauas näkevillä tankeilla auttaa kohtalaisen paljon.

Kannattaa myös nostella niitä osaavia miehistöjä uudelleenkouluttamalla aina seuraavaan tankkiin valmiiksi, varsinkin jos kultaa et käytä miehistöjen kouluttamiseen. Uuteen tankkiin miehistön siirtäminen laskee 10% saadun xp:n määrää, joten yli 85% miehistöjä on kannattavampaa siirtää uusiin tankkeihin kuin poistaa kokonaan.

Crew experience explained for beginners - Game Guides and Tutorials - World of Tanks official forum

Tuolla esimerkiksi hyviä vinkkejä miehistön kouluttamiseen sekä taitoihin.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Noista skilleistä muutama kommentti:

BIA (Brothers in Arms) kannattaa vaihdattaa miehistölle kun kolmas skilli on jotain 27%. Kultaa käyttämällä heti kun toka skilli tulee täyteen. Tämä siksi että BIA boostaa kaikkea viisi pinnaa, jopa muita valinnaisia skillejä ja perkejä.

Komentaja:
Eka skill aina lamppu (6th sense). Ylivoimaisesti eniten peliin vaikuttava taito. Sitten tankin luonteen mukaan camot tai repairit. Se view rangen parannus on myös ihan jees, mutta kannattaa muistaa että se ei ole kumulatiivinen radistin vastaavan kanssa. Muita komentajien spesiaaliskillejä pidän toissijaisina.

Ampuja/kuski:
Jos vaunuilla on tarkoitus ampua liikkeestä niin snap shot/smooth ride kehiin. Paikaltaan ampuville clutch braking, camoa ja repairia. Deadeye on ihan mielenkiintoinen paperilla, mutta käytänössä sen vaikutus riittää vain joka kolmannenkymmenenen kudon muuttamiseen normaalisosumast moduulidamaa tekeväksi, camoista ja repairista on enempi iloa.

Radisti:
Se näkökentän laajennus on ainoa hyvä.

Lataaja: camot/repairit, niiden jälkeen safe stowage. Ne muut spesiaalit on ihan kusetusta

Artyilla on hiukan toisenlainen tilanne, muutama muille vähäpätöinen skillit onkin siellä toimiva, kuten tuo signaalin välityksen parantaminen tai spotin pysyminen pidempään.

Yhteenvetona voi sanoa että 6th sense ja BIA on ne ehdottomat.
 

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
BIA (Brothers in Arms) kannattaa vaihdattaa miehistölle kun kolmas skilli on jotain 27%. Kultaa käyttämällä heti kun toka skilli tulee täyteen. Tämä siksi että BIA boostaa kaikkea viisi pinnaa, jopa muita valinnaisia skillejä ja perkejä.

Voin olla ainoa tämän kanssa, mutta itse en BIA:a käytä millään tankilla. Expamäärä joka menee ton 5% parannukseen on omasta mielestä hyödyllisempi kunnon skilleillä. (Camo/tulentorjunta/yms). Eli ehkä vasta neljänneksi skilliksi voisin johonkin vaunuihin ajatella, mutta en toiseksi. Jos ton 5% haluaa niin melkein parempi hoitaa venteillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös