Samoin HelloKitty kuohitaan.
Lisätietoja tästä. Kiitos.
Samoin HelloKitty kuohitaan.
IS-3 ja dingailu eivät kuulu samaan lauseeseen, ellei sitten vastassa ole punainen armeija (en tarkoita nyt Neuvostoliittoa). Vaunu on ihan paperia (keula etenkään ei dingaa kuin vahingossa ja tornissakin on helvetin iso autopene reikä katolla) ja sen pystyy peneämään käytännössä mistä asemasta tahansa, pelaankin tuota enemmänkin kuin medikkaa, kun sillä liike riittää tuohon hommaan. Ainoastaan sidescrapessa tuohon voi edes hieman luottaa, riippuen tietysti kuka ja mikä on ampumassa vastaan.
Lisätietoja tästä. Kiitos.
Tuli tästä ihan huikee esimerkki itselle kun Siegfried linessä assaulttina tuli hyökkääjille 4 kattia ja defut sai näiden sijaan 4 kv-1s:ää... en nyt ihan ostanut että tää diili meni 1-1. Ei sitten voinut vaikka kahta heittää molemmille tms.Vitutus MM kohtaan on lisääntynyt hitaasti mutta varmasti. Miten helvetissä tiimien kokoaminen on niin vaikeaa? Miten matsissa toisessa porukassa voi olla 13 kymppi tierin vaunua ja toisessa 9? Onko porukoiden kokoaminen todella näin vaikeaa. Pisin putki kympin matseissa, joissa omassa tiimissä oli vähemmän kympin koneita taitaa olla jotain 5-6 matsia. Matseissa ei enää juurikaan ole mitään järkeä tälläisessä antibalanssissa. Tuntuu, että muutaman päivän saa pelailla paskoissa tiimeissä ja kärsiä top tieri alivoimasta ja sitten yhtäkkiä taas pääsee täysin övereihin tiimeihin muutaman päivän ajan.
Toki Ukraina-Venäjä sodassa ei kauhean usein MM heitä top tieriin ...
IS-3 dingaa top tierinä varsin hyvin, jos vaan pysyy liikkeessä. Ei ole kulmausvaunu. Toki Ukraina-Venäjä sodassa ei kauhean usein MM heitä top tieriin ...
Mistä mä löytäisin sellaisen ohjelman/sivuston, jolta pääsen katsomaan paremmin omia tilastojani kuin mitä NoobMeter antaa? Mä haluaisin tietää tankkikohtaisesti montako tappoa, paljonko damaa jne.
Ruoja: Kyllä tämmöinen tieto on tullut. For the record- nettisivusto kertoo , että KV1S:n tilalle tulee Tier 5:seen uusi KV1S ja KV-85 Tier 6:seen. Samoin HelloKitty kuohitaan. Nämä siis alustavien testien perustella, virallista tietoa tuo ei (vielä) liene. Aiemmin tiedot ovat kyllä pitäneet paikkansa jokseenkin hyvin.
Tämä on hyvinkin tiedossa ja yksi suurista vitutuksen aiheuttajista. Laskekaapa piruuttanne, kuinka monta kertaa se tiimi voittaa, jolla on enemmän kympin vehkeitä. Oikeastaan matsi on jo siinä vaiheessa ratkennut kun toisella porukalla on kympin tankkeja 5 ja toisella 7. Yksinkertaisesti alhaisemmasta top tier määrästä kärsivä porukka häviää varmaan 90 prosentin todennäköisyydellä.Koska heiveillä ja medeillä on esimerkiksi eri painokerroin voi tier määrät hyvinkin heittää.
Innostuin tästä pelistä hiljattain, ja olen aivan totaali noob vielä.
Kysyisin veteraaneilta, että osaatteko antaa suosituksia seuraaviin tapauksiin.
1. Venäjällä on tällä hetkellä menossa vaunu T-46. Seuraavaksi pitäisi valita, josko menisi linjalle T-28 ja siitä KV1 vai pitäisikö valita T50 ja siitä eteenpäin.
2. USA linjassa menossa tällä hetkellä T82 (ja sitä edeltävä T18). Kannattaisiko seuraavaksi avata T40 ja edetä siitä vai M8A1 ja edetä Hellcat linjaa pitkin.
Tiedän, että vastaukseen vaikuttaa mm. henkilökohtaiset mieltymykset ja se, millaisilla tankeilla tykkää pelata, mutta kysyisin teiltä, että mitä te olette vastaavassa tilanteessa valinneet, ja olitteko tyytyväisiä valintaan, vai ottaisitteko jälkikäteen jonkin toisen linjan.
3. kysymys on, että tällä hetkellä ajatus on, että TD linjassa etenisi USA vauvuilla ja heavy/mid tankeilla USSR linjaa. Kun olen vielä aika alussa, niin kannattaisiko pelata selvästi vain yhtä ja ainoaa "maata", eli ottaa vaikka USSR myös TD linjaksi?
4. Jos kannattaa pelata jotain "maata", niin mitä suosittelisitte? En haluaisin rämpiä kaikkein hankalammilla vaunuilla, kun olen tosiaan vielä aika totaalinen rookie pelikentällä. Mutta halu kehittyä on. Ja mielellään osallistuisin jossain vaiheessa johonkin komppajuttuihin, kun vain taidot ja kalusto sen mahdollistaisivat.
Innostuin tästä pelistä hiljattain, ja olen aivan totaali noob vielä.
Kysyisin veteraaneilta, että osaatteko antaa suosituksia seuraaviin tapauksiin.
1. Venäjällä on tällä hetkellä menossa vaunu T-46. Seuraavaksi pitäisi valita, josko menisi linjalle T-28 ja siitä KV1 vai pitäisikö valita T50 ja siitä eteenpäin.
2. USA linjassa menossa tällä hetkellä T82 (ja sitä edeltävä T18). Kannattaisiko seuraavaksi avata T40 ja edetä siitä vai M8A1 ja edetä Hellcat linjaa pitkin.
Tiedän, että vastaukseen vaikuttaa mm. henkilökohtaiset mieltymykset ja se, millaisilla tankeilla tykkää pelata, mutta kysyisin teiltä, että mitä te olette vastaavassa tilanteessa valinneet, ja olitteko tyytyväisiä valintaan, vai ottaisitteko jälkikäteen jonkin toisen linjan.
3. kysymys on, että tällä hetkellä ajatus on, että TD linjassa etenisi USA vauvuilla ja heavy/mid tankeilla USSR linjaa. Kun olen vielä aika alussa, niin kannattaisiko pelata selvästi vain yhtä ja ainoaa "maata", eli ottaa vaikka USSR myös TD linjaksi?
4. Jos kannattaa pelata jotain "maata", niin mitä suosittelisitte? En haluaisin rämpiä kaikkein hankalammilla vaunuilla, kun olen tosiaan vielä aika totaalinen rookie pelikentällä. Mutta halu kehittyä on. Ja mielellään osallistuisin jossain vaiheessa johonkin komppajuttuihin, kun vain taidot ja kalusto sen mahdollistaisivat.
Kiitos vastauksistanne! Antoi sopivasti luottamusta avata seuraavia linjoja.
Osaatteko auttaa miehistön taitojen valinnassa. Minulla olisi T-18 miehistössä ajajalla, ampujalla ja lataajalla valittavana uusi lisätaito. Komentajalla on valittuna kouluttajan taito.
Samoin saksalaisen Luchsin miehistölle pitäisi valita lisätaito, eli ajaja, radisti ja lataaja.
BIA (Brothers in Arms) kannattaa vaihdattaa miehistölle kun kolmas skilli on jotain 27%. Kultaa käyttämällä heti kun toka skilli tulee täyteen. Tämä siksi että BIA boostaa kaikkea viisi pinnaa, jopa muita valinnaisia skillejä ja perkejä.