Kiitokset vastauksista. T34 näyttää kieltämättä hyvältä, mutta vähän tuo 12 000 kullan hinta hirvittää. Veikkaan, että SU122 ja T25 -kaksikko sopii paremmin omiin tarpeisiini varsinkin, kun olen alkanut kehittää Neukkujen TD-linjaa ja olen vasta SU85:ssa menossa, joten SU122 voisi toimia miehistöjen kouluttajana tuleville TD-tankeille.
Jos olet oikein kärsivällinen, saat kaikkea alennuksesta. WoTssa tärkeää on taloushallinto. Juuri erääntyneiden gift shop tarjouksilla pystyi saamaan kultaa alennuksella ja sitten tier 8 tankit ovat useasti olleet -15% alennuksessa. Yhteisalennus on siis parhaimmillaan jo merkityksellinen. Tier 7 premiumvaunua on myyty -30% alennuksella ja muut on olleet -50%.
Crediittien hallinta on toinen juttu. Uutta vaunua ei osteta kuin alennuksesta (ok tier 1-4 aika halpoja), paitsi joissain poikkeustapauksissa. Equipmentteja ja consumables ostetaan vain -50% alesta. Miehistö koulutetaan vain alesta, skillit resetoidaan vain ale aikaan. Parakkia laajennetaan ja tankkipaikkoja ostetaan vain puoleenhintaan. Eli kun saa uuden vaunun tutkittua odotellaan alea. Kun tulee miehistön koulutusale, koulutetaan kaikkiin tutkittuihin vaunuihin miehistöt. Itselläni on joskus ollut lähes kymmenen miehistöä uudelleen koulutuksen alla alessa. Osalle voi olla jo tankkikin tallissa. Tämä vaatii suunnittelua ja WoTin sivujen seurantaa, mutta kannattaa.
Joskus myös voi saada patcheissä ilmaisia tankkeja, mutta linja on muuttunut koko ajan tylymmäksi ja jopa asiakasta vastaan osittain. Esimerkiksi viimeksi t-50-2 vaihdettiin uuteen tankkiin ja WG pakotti minut ostamaan siihen uuteen romuun camon (kullalla ostettu) ja nyt myyn sen pois. Reilua olisi ollut antaa minun itseni päättää ja palauttaa kulta, kun kerran veivät vaununkin. Rahan ahneudella ei vaan ole rajoja.
Uusin keksintö ovat nämät missionit ja ne ovat aika hyviä nykyään. 30 tappoa päivässä ja sait 300.000 crediittiä. Helppoa rahaa.