Saa mutkin lisätä. Schnelle Johan. Olen huono ja hidas.
Churchill tallissa?
Saa mutkin lisätä. Schnelle Johan. Olen huono ja hidas.
Churchill tallissa?
Nyt, kun jengiä on ilmoittautunut, niin olisiko kiinnostusta huomenna ottaa muutama komppa-matsi JA-jengillä? Nuo tier X kompat ovat aika pahoja, eikä täällä kaikilla tier X tankkeja olekaan, joten 6 tieriä tai alempaa.
Mirasane: Mulle oikeastaan käy vasta klo 19 jälkeen, joten ei sen suhteen ongelmaa.
Macmanaman: Hezter oli ensimmäinen tankki, joka teki tuossa pelissä vaikutuksen!
Kova mission on tulossa, täytyy koittaa vaikka koville ottaa:
Mission Possible: Earn Premium Time! | Announcements | World of Tanks
Nyt, kun jengiä on ilmoittautunut, niin olisiko kiinnostusta huomenna ottaa muutama komppa-matsi JA-jengillä? Nuo tier X kompat ovat aika pahoja, eikä täällä kaikilla tier X tankkeja olekaan, joten 6 tieriä tai alempaa.
Kaikki tuntemani kehuvat Stugia, mutta on se vaan itselleni ihan paska tankki. Hetzeri oli paljon parempi. Pitää vissiin kokeilla jotain totaali basecamp taktiikkaa, jos pysyis silloin edes kasassa ja sais jotain vahinkoakin aikaan.
Nyt olisi ollut varaa hommata se King Tiger, mutta huikan jäi uupumaan, että saisi sille kaikki herkut alle.
Miten helkkarissa saan updatettua vaunuihin aseita yms? Pitääkö olla premium-tili vai enkö vaan osaa?
E: muitakin aloittelijan vinkkejä otan vastaan ilolla!