Kertokaa nyt hyvät ihmiset puhelimen malli, ei näistä viesteistä ole muuten mitään iloa. Ilmeisesti 900 ja 800 ainakin päivittyvät verkkoyhteyden katkaisukikkailulla 7.8 versioon, mutta onko joku onnistunut saamaan sen 710:een?Hermohan siinä meinas mennä... Mutta sainhan päivityksen onnistuun noilla ohjeilla. About 20 kertaa piti toistaa toi wlanin katkasu, että päivitys löyty.
Pitääkö tuo nettipiuha siis kiskaista irti siinä vaiheessa, kun zune vielä etsii niitä päivityksiä? Eli sitä "Puhelin on ajantasalla" tms tekstiä ei saa päästää ruutuun? Ei siinä kyllä mulla montaa sekuntia mene, ehkä max 3, riippuu varmaan netin nopeudesta.
Kertokaa nyt hyvät ihmiset puhelimen malli, ei näistä viesteistä ole muuten mitään iloa. Ilmeisesti 900 ja 800 ainakin päivittyvät verkkoyhteyden katkaisukikkailulla 7.8 versioon, mutta onko joku onnistunut saamaan sen 710:een?
Sorry, 800 oli kyseessä tässä.
Androidissa on ymmärtääkseni ihan samanlainen portaittainen päivitysmekanismi.Olen varmaan 30 kertaa yrittänyt Lumia 800:n päivittämistä, mutta en näköjään vain osaa. Miten voi olla niin vaikeaa saada päivitystä kaikille samoihin aikoihin? Vaikka olen periaatteessa ollut puhelimeeni ihan tyytyväinen, alkaa tämä touhu vituttamaan siinä määrin, että seuraava puhelin taitaa olla joku muu kuin Windows.
Oon tässä nyt muutaman kerran yrittänyt saada lumia 800 ton 7.8 päivityksen kaikki lähtee ihan hyvin mutta jää kohtaan 6 jumiin jonka jälkeen puhelin käynnistyy ja sitten tulee error 801812C1! Mistä lähen etsimään vikaa?
Minkä sovelluksen asensit juuri ennen tuota? Koeta poistaa kyseinen sovellus ja vaikka asentaa uudestaan se.Puhelimena Lumia 920 ja nyt on ilmennyt seuraavanlainen ongelma: kauppaan kun tulee jotain päivityksiä ja siihen kauppa-ikonin kohdalle tulee numero 1, niin kun sinne menee sitten katsomaan, niin eipä siellä luekaan, että 1 päivitys. Jos odottaa niin kauan, että kauppa-ikonin kohdalla lukeekin 2 ja menee sitten katsomaan, niin löytyy 1 päivitys. Mihinhän osa päivityksistä katoaa? Alussa ei ollut tuollaista ongelmaa.
sitten tulee vaan että päivityksiä ei onnistuttu etsimään?
Niin, siis ensin kannattaa tarkistaa päivitykset loppuun asti laskien samalla kauanko se niitä päivityksiä hakee. Sitten seuraavalla kerralla yhteys poikki 1-2 sekuntia ennen kuin ilmoitus päivitysten löytymättömyydestä tulisi.Oota vähän kauemmin ennen kuin katkaiset nettiyhteyden, jos tuo virhe tulee. Itsellä löysi ensimmäisen päivityksen n. 6-7 s odotuksella. Tuo päivittäminen on hermoja raastavan randomia, mutta mahdollista.
Jos olisit jaksanut edes vähän, niin tietäisit että päivitys on saatavilla porrastetusti, ettei ongelmia tulisi päivitysservereiden ylikuormituksesta. Kikkaliulla sen päivityksen saa tehtyä vaikka oma puhelin ei vielä ole "päivitysvuorossa"Siis mitä helvettiä? En oo seurannut niin tiiviisti, mutta eikös se 7.8 pitäs olla ilman mitään verkkopiuhojen kanssa kikkailua jo muutenkin asennettavissa? Itse päivitin 900:n näillä ohjeilla joulukuun lopulla ja ei tarvinnut kiskoa piuhoja irti.
Mites ton Googlen saa nyt laitettua Bingin tilalle? En löydä oikein mistään asetuksista vaihtoehtoa
Myös WP 7.8:ssa onnistuu selaimen hakukoneen vaihto, 7.5:ssä ei. Löytyy Asetukset -> Sovellukset -> IE -> Oletushakupalvelu. Hakupainikkeen hakua ei tosiaan saa muutettua.Ai mihin? Selaimeen saa oletushauksi muutettua Google, mutta taitaa toimia vain WP8:ssa. Hakupainikkeeseen et sitä saa muutettua.