Wiljami Myllylä HIFK:ssa

  • 25 164
  • 58

Pardus

Jäsen
Sen verran kommentoin enää, että jatko on nyt Wiljamista itsestään kiinni. Maan pinnalle laskeutumalla voi saavuttaa vielä paljon. Ainekset alempien ketjujen vauhtikoneeksi, joka tekee silloin tällöin myös maaleja on olemassa.
 

Punanekolme

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sen verran kommentoin enää, että jatko on nyt Wiljamista itsestään kiinni. Maan pinnalle laskeutumalla voi saavuttaa vielä paljon. Ainekset alempien ketjujen vauhtikoneeksi, joka tekee silloin tällöin myös maaleja on olemassa.

Tuttu on kundi ja sun ”faktoilla” ei oo kyllä mitään perää. Piste tälle keskustelulle
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Nyt täytyy vanhan papankin osallistua keskusteluun. En yleensä halua haukkua tai moittia ketään, mutta kun aihetta on, sen myös teen. Mielestäni tuo täällä kirjoitettu on aivan törkeää ja turhaa mustamaalaamista, varsinkin kun ei ole mitään näyttöä. @Pardus tässä kertoo tietävänsä asioita, mutta ei paljasta tiedonlähdettään. Kuka voi uskoa, että hän edes tietää mitään. Hän on vain kuullut joltakin jotain eikä kukaan muu tiedä keneltä.
Asia turhuudessaan puolestani loppuun käsitelty.
 

Nati

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Eetu Liukas
Johan minä olen sen kertonut, enkä ala teidän vuoksi kantaani muuttamaan. Myllylä voi tulevilla teoillaan korjata mielipidettäni.

Okei eli
- pilaa Kokkolalaisten joukkuehengen
- kusipää
- tuttu tapaus junnupiireistä
- jatko itsestä kiinni

Ja kaikki tämä on kuultu joltain. Melkoinen tarina.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oliko tästä Myllylän Stadiin paluusta tietoa jossain luotettavaksi katsottavassa lähteessä? Hermeksen sivuilla löytyy edelleen rosterista, eikä kummankaan joukkueen sivuilla ole mitään uutista asiasta.
 

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
Myllylällä kai ollut jotain pientä loukkia, sen verran tiedän että herran kesä ei ole mennyt niinkuin tuon ikäisellä pelaajalla pitäisi mennä, oli harjoituskaudella Hermeksen mukana yllättävän hidas ja ei kestänyt kauhean kauaa kentällä. Toivottavasti kaikki menee hyvin HIFK:n kanssa.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mutta ei Myllylällä ole marraskuun aikana mitään asiaa IFK:n kokoonpanoon. Tällä hetkellä taistelisi pelipaikasta Andin, Nordgrenin ja Heden kanssa. Kun Jääskä palaa niin taistelisi peliajasta jopa Keräsenkin kanssa jos Väyrynen jatkaa.

Veikkaan että kausi jatkuu Kolleissa tai Kiekko-Espoossa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se kyllä tiedetään, mitä mieltä junteissa ollaan stadilaisista, hesalaisista nyt puhumattakaan. Ei ole yksi eikä kaksikaan kertaa, kun joku iman pitäjän ”suurvaikuttaja” on omassa päässään päättänyt, että henkilö x on muuttunut ja muut ovat samaa mieltä, koska muutoshan on aina yksinomaan huono asia. Juntiksiko sitä pitäisi ikiajoiksi jäädä? Junttien mielestä varmasti kyllä. Kyllä pittää aina elää niin kuin omassa kotikylässä on totuttu.

Myllylän tilanteesta minulla ei ole mitään tietoa. Toivottavasti pääsee pelaamaan jossain ja löytää peli-ilon.
 

Hockey#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mutta miettikääpä sitä jos teillä olisi joukkuekaverina Pardus. Luulen, että Myllylä olisi sen jälkeen ihan kiva kaveri. Olen vaan kuullut kaverilta, ettei Pardus ole mikään hyvä tyyppi, mutta tietysti hän voi itse jatkossa osoittaa ne jutut vääriksi.

Toivottavasti Myllylästä vielä pelimies tulee.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Hermes ilmoitti asiasta päivällä heidän Twitter-tilillään.
’Pelaajan faija’, ei kuitenkaan sattuneesta syystä Wiljamin, varmaan ilmoitti asiasta Hermekselle. Pistää vaan miettimään, että onko ’pelaajan faija’ sama henkilö kuin ’minun tuttu’? Hmmm...
 

Hanson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, alasarjat.
Myllylästä olen kuullut juttuja sieltä sun täältä. Kaikki enemmän tai vähemmän kuulopuheita tai "se kertoi, että..." "oon kuullu, että se on sellainen ja sellainen siviilissä..." No, kun kyseessä on nuori kundi vieraalla paikkakunnalla ja jos jotain feelua on, niin seuratasolla joku vois keskustella ja vähän ohjaillakin kaveria oikeille poluille ja antaa neuvoja muutenkin kuin pelillisesti. Jos pätevä ja psykologista silmää omaava henkilö löytyy. En tarkoita, että olisi alettava "vaipanvaihtajaksi" vaan aikuiseksi kaveriksi joka välittää nuoresta miehestä myös ihmisenä, eikä vaan pelaajarobottina. En tiedä onko siihen tarvetta, koska - niin kuin sanoin - olen huhupuheiden varassa. Voihan se olla, ettei tarvetta keskusteluapuun edes ole, mutta kunhan sanoin. Itse en heittelisi nuoria kundeja bussin alle, ennen kuin on kokeiltu muitakin keinoja. Valmennus voi olla myös "kasvatusta", mutta se vaatii kasvattajalta silmää ja vilpitöntä tahtoa. Ugh.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Myllylästä olen kuullut juttuja sieltä sun täältä. Kaikki enemmän tai vähemmän kuulopuheita tai "se kertoi, että..." "oon kuullu, että se on sellainen ja sellainen siviilissä..." No, kun kyseessä on nuori kundi vieraalla paikkakunnalla ja jos jotain feelua on, niin seuratasolla joku vois keskustella ja vähän ohjaillakin kaveria oikeille poluille ja antaa neuvoja muutenkin kuin pelillisesti. Jos pätevä ja psykologista silmää omaava henkilö löytyy. En tarkoita, että olisi alettava "vaipanvaihtajaksi" vaan aikuiseksi kaveriksi joka välittää nuoresta miehestä myös ihmisenä, eikä vaan pelaajarobottina. En tiedä onko siihen tarvetta, koska - niin kuin sanoin - olen huhupuheiden varassa. Voihan se olla, ettei tarvetta keskusteluapuun edes ole, mutta kunhan sanoin. Itse en heittelisi nuoria kundeja bussin alle, ennen kuin on kokeiltu muitakin keinoja. Valmennus voi olla myös "kasvatusta", mutta se vaatii kasvattajalta silmää ja vilpitöntä tahtoa. Ugh.
Se on juuri noin ja kuten taisi Jaakola sanoa, näitä "isiä" tarvittaisi paljon ja joka jengiin eikä vain yhdelle pelaajalle. Kyllä vähintään kaikkien kanssa pitäisi pitää tavoitekeskustelu, jossa selvitettäisi mitä apua tarvitaan. On se apu sitten valmennuksellista tai henkistä vahvistamista.
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Myllylästä olen kuullut juttuja sieltä sun täältä. Kaikki enemmän tai vähemmän kuulopuheita tai "se kertoi, että..." "oon kuullu, että se on sellainen ja sellainen siviilissä..." No, kun kyseessä on nuori kundi vieraalla paikkakunnalla ja jos jotain feelua on, niin seuratasolla joku vois keskustella ja vähän ohjaillakin kaveria oikeille poluille ja antaa neuvoja muutenkin kuin pelillisesti. Jos pätevä ja psykologista silmää omaava henkilö löytyy. En tarkoita, että olisi alettava "vaipanvaihtajaksi" vaan aikuiseksi kaveriksi joka välittää nuoresta miehestä myös ihmisenä, eikä vaan pelaajarobottina. En tiedä onko siihen tarvetta, koska - niin kuin sanoin - olen huhupuheiden varassa. Voihan se olla, ettei tarvetta keskusteluapuun edes ole, mutta kunhan sanoin. Itse en heittelisi nuoria kundeja bussin alle, ennen kuin on kokeiltu muitakin keinoja. Valmennus voi olla myös "kasvatusta", mutta se vaatii kasvattajalta silmää ja vilpitöntä tahtoa. Ugh.

Ottamatta kantaa millään tavoin Myllylään ja yleisellä tasolla todeten, olen monesti miettinyt, koska urheilujoukkueisiin lanseeretaan ns. normaalityöelämästä tuttu mentorointi/tutorointi. Kokeneempi kollega vähän opastaa ja katsoo perään, ettei junnu höntyile ja riko heti pukukopin ns. kirjoittamattomia sääntöjä jne. Tarvittaessa käydään vähän niitä muitakin keskusteluja, esim. kuinka nuorella pelaajalla saattaa olla liikaa houkutuksia Helsingissä ja kuinka tärkeää on palautuminen, lepo, ravinto, jotta voi harjoitella laadukkaasti. Kokeneempi kollega koittaa samalla huolehtia siitä, ettei uusi junnu tee niitä samoja virheitä kuin hän aikoinaan, jotta tekeminen suuntautuu alusta lähtien oikeisiin asioihin. Kauden päätteeksi käydään sitten läpi, mitä tehtiin oikein, mitä pitää kehittää, mitä jäi puolin ja toisin käteen jne.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ottamatta kantaa millään tavoin Myllylään ja yleisellä tasolla todeten, olen monesti miettinyt, koska urheilujoukkueisiin lanseeretaan ns. normaalityöelämästä tuttu mentorointi/tutorointi. Kokeneempi kollega vähän opastaa ja katsoo perään, ettei junnu höntyile ja riko heti pukukopin ns. kirjoittamattomia sääntöjä jne. Tarvittaessa käydään vähän niitä muitakin keskusteluja, esim. kuinka nuorella pelaajalla saattaa olla liikaa houkutuksia Helsingissä ja kuinka tärkeää on palautuminen, lepo, ravinto, jotta voi harjoitella laadukkaasti. Kokeneempi kollega koittaa samalla huolehtia siitä, ettei uusi junnu tee niitä samoja virheitä kuin hän aikoinaan, jotta tekeminen suuntautuu alusta lähtien oikeisiin asioihin. Kauden päätteeksi käydään sitten läpi, mitä tehtiin oikein, mitä pitää kehittää, mitä jäi puolin ja toisin käteen jne.
Se vaan kun eikös IFK:ssa ole tapana ollut, että se vanhempikin kaarti tarvitsisi tuutorointia ja jonkun taluttamaan kädestä, ja ainakin sen yöelämän suhteen, tai että muistuttaa jotta ei ihan vaan riitä että sai sopparin IFK:hon. (Saattoi sisältää sarkasmia, vaikka se täälä näytetty tilasto paljastikin IFK:n olevan usein kovin väsy viimeisissä erissä).
 

Pardus

Jäsen
Myönnettäköön, että tuli turhan kärkkäästi arvosteltua Myllylää. Olen kuullut huolestuttavia asioita ja ärsyyntyneenä avauduin. Aiemmin olen toivonut pojalle pelkkää hyvää ja toivon vieläkin. Ei varmasti ole ollut helppoa olla Mikan poika ja näyttämisen halu on ollut kova. Sitten kun tie tähtiin ei olekaan heti auennut, on se aiheuttanut turhautumista.

Mutta jos Wiljami jaksaa treenata yhtä kovaa kuin isänsä aikoinaan suolla juostessaan niin varmasti pojasta tulee kelpo liigapelaaja. Maalintekijän taidot ovat kiistämättömät, joten toivottavasti niille on käyttöä vielä vaikka Leijona-paidassa. Mutta kaikki ajallaan ja nyt takaisin perusasioiden kimppuun niin tavoitteet täyttyvät.

Tsemppiä ja anteeksi!
 
Viimeksi muokattu:

Viivapelote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen kuullut huolestuttavia asioita ja ärsyyntyneenä avauduin. Aiemmin olen toivonut pojalle pelkkää hyvää ja toivon vieläkin. Ei varmasti ole ollut helppoa olla Mikan poika ja näyttämisen halu on ollut kova. Sitten kun tie tähtiin ei olekaan heti auennut, on se aiheuttanut turhautumista.

Voisitko vähän avata mitä olet kuullut? Ei tarvitse mitään lähteitä julki tuoda, mutta sano nyt ihmeessä mikä on huolestuttavaa? Saisi vähän perspektiiviä tähän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös