Sellanen peli tällä kertaa. Ylivoima oli todella murhaavaa: 0/8, minuutteja vajaa 15 ja 9 vetoa. Tuosta ei pääse kuin ylöspäin. Tasakentällisin olikin sitten ihan hyvää peliä, jopa vastustajan päässä. Kiekko ja miehet pyöri aika mukavasti. Bäckströmin putki katkesi ja uusi ennätys kirjattiin lukemiin 149 minuuttia ja 14 sekuntia.
Tappelukin nähtiin, mitä nyt ei kovin usein ole Wildin otteluissa, vaikka kovillekin otti. Nimittäin! Vasta kolmannella kerralla päästiin itse asiaan. Ensimmäisella kerralla Scott ja Gratton olivat kumpikin jo tiputtamassa hanskoja, mutta Scottin tiputettua hanskat Gratton lähtikin karkuun! Molemmille kakkonen epäurheilijamaisesta käytöksestä! Toisella kertaa Reitz ja Asham valmistautuivat taistoon, mutta tuomarit tulivat väliin, koska liian myöhään aloittivat ja taisipa olla TV-katkokin päällä. Taas kakkoset samasta syystä. Mitäs siinä, jäähyn päätyttyä saatiin jo itse tappelukin aikaan samojen miesten toimesta. Ei nyt mikään ihmeellinen kuitenkaan.
http://www.youtube.com/watch?v=qztGudkPdEg
Bäckströmin tilanne on kyllä totella kinkkinen. Onneksi ei ole päätös meikäläisen käsissä, joskaan tiedä sitten onko se yhtään paremmissa käsissä tälläkään hetkellä. Kuten Saikka mainitsi niin odotuksia kovin pitkälle keväälle ei ole, joten tässä olisi erinomainen paikka hankkia vahvistusta Wildin tulevaisuuteen, kenties hyökkäävämpään tulevaisuuteen.
Harding on pelannut vain kahdeksan peliä tällä kaudella, vaikkakin ihan hyvin. Takeita ei silti ole minkälainen mies on NHL-tasolla ykkösmolarin asemassa, saati sitten playoffeissa. Luulisi, että Hardingia olisi ajettu useampien pelien kautta enemmän sisään, jos Wildin tulevaisuuden maalivahtipeli olisi hänen varassaan. Pelejä ei kuitenkaan ole tullut, joten en jaksa uskoa Bäckströmin treidiin. Varsinkaan kun Bäckström itse haluaa kovasti jatkosopimusta ja tuskin pyytää mitään älyttömiä summia.
Toisaalta taas, jos Nikke nyt treidattaisiin niin olisihan tässä Hardingilla aikaa totutella ensi kautta varten. Kyllä meikäläiselläkin sen verran on uskoa mieheen, että riski voisi kannattaa.
Tee nyt tuosta sitten jonkinlainen päätös. Oikeastaan haluaisin treidin, mutta en panisi pahaksi vaikka Nikke jäisikin :S