Wiikman vai Puurula?

  • 16 830
  • 105

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti TJ MACKEY
Tertsi vaa kaikille. Tota mua ihmetyttää tää kerhon hyysäävä linja tätä meijän Puurua, HJ:tä (tai mitä ny ikinä haluaa käyttää) kohtaan.
Lehterä itsellesikin. Minä uskon että tuon ihmettelemäsi linjan takana on rightius-aate.

Siis on ok olla paska mailapelaaja kun kerta on vääräkätinen.

Itseltäni löytyy muuten rightius-kilpakirjoitusten diplomi jo vuodelta 1977.
 

Ronning

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Vancouver Canucks, Cliff Ronning
Ruuska

ei kuulu kyllä tähän ketjuun, mutta pakko vähän aikaa muistella Kari "Ruuska" Rosenbergiä. Oli meinaan kovan luokan jannu aikanaan, ja meikäläisen suosikkeja. Halusin vaan muistella hetken menneitä. Jatkakaa.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


ohessa juttu miehen uran päättymisestä vuodelta 99 heille joita kiinnostaa.
 

vetoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia, Bolts
Olen niiiiiin onnellinen

Kiitos HPK:n seurajohto! Teitte minulle (ja monelle muullekin jääkiekon ystävälle) suuren palveluksen potkimalla Puurulan Venäjälle. Enää ei tarvitse voivotella Kerhon maalivahtipeliä. Nyt siellä on kaksi sen tason maalivahtia, että menestyminen tuskin on molareista kiinni.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tässä ja nyt pyydän julkisesti anteeksi lähteeltäni, kun epäilin hänen tietojaan Norosesta.

Näin tuli tämäkin hoidettua.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös