Vuoden urheilija 2022

  • 46 714
  • 560

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kun en itse näe koko gaalaa tai perusteluista sen enempää tiedä vaan olen tämän keskustelun varassa niin voisit itse miettiä. Kysyin ihan asiallisesti perusteluita ja mulle tullaan itkemään?! Mitä vittua nyt?
Älä itke ja kritisoi jollet itse viitsi katsoa kriteerejä tai edes TV-lähetystä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Kas näin.

Ilves, Tampere
Yli 7000 jäsenen Ilveksessä harrastetaan jalkapalloa, jääkiekkoa, salibandyä, futsalia ja ringetteä. Seura järjestää monipuolista toimintaa kolmevuotiaiden lapsi-vanhempi-ryhmistä lähtien aina pääsarjatasoille ja Kunnossa Kaiken Ikää -ohjelman 70-vuotiaisiin asti.
Ilves myös huomioi toiminnassaan muun muassa erityisryhmät sekä maahanmuuttajien integrointityön. Koko seuran toiminnassa on yli 2000 vapaaehtoisen verkosto ja vapaaehtoistyön laajuutta kuvaa oma jalkapalloliiga, joka liikutti yli 4700 pelaajaa vuonna 2022.
Seuralla on oma vapaaehtoisten koulutusjärjestelmä, jossa tuki kohdistuu erityisesti ryhmien aloitusvaiheeseen. Yksi Ilveksen tärkeimmistä vuosittaisista palkitsemisista on Harrastaja-patsas.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Kun en itse näe koko gaalaa tai perusteluista sen enempää tiedä vaan olen tämän keskustelun varassa niin voisit itse miettiä. Kysyin ihan asiallisesti perusteluita ja mulle tullaan itkemään?! Mitä vittua nyt?
Annoin asiallesti perustelut.

Sä se jos joku tässä itkee. Ja lisää täytesanoja kun sanat meinaavat loppua kesken.

Ja mistäköhän mä sen voin tietää ettei siellä ole mahdollisuutta seurata gaalaa? :D

EDIT: Tää aihe on omalta osaltani taputeltu, joten jatketaan gaalan seurantaa ja jännittämään topicin aiheen mukaisesti tulevaa vuoden urheilijaa. Ei jotenkaan gaalan arvoista väitellä KK:laisten kanssa.
 
Suosikkijoukkue
KK
Kas näin.

Ilves, Tampere
Yli 7000 jäsenen Ilveksessä harrastetaan jalkapalloa, jääkiekkoa, salibandyä, futsalia ja ringetteä. Seura järjestää monipuolista toimintaa kolmevuotiaiden lapsi-vanhempi-ryhmistä lähtien aina pääsarjatasoille ja Kunnossa Kaiken Ikää -ohjelman 70-vuotiaisiin asti.
Ilves myös huomioi toiminnassaan muun muassa erityisryhmät sekä maahanmuuttajien integrointityön. Koko seuran toiminnassa on yli 2000 vapaaehtoisen verkosto ja vapaaehtoistyön laajuutta kuvaa oma jalkapalloliiga, joka liikutti yli 4700 pelaajaa vuonna 2022.
Seuralla on oma vapaaehtoisten koulutusjärjestelmä, jossa tuki kohdistuu erityisesti ryhmien aloitusvaiheeseen. Yksi Ilveksen tärkeimmistä vuosittaisista palkitsemisista on Harrastaja-patsas.
Kiitos asiallisesta vastauksesta.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Haiskahtaa Iivon hommilta.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Ilves, Tampere
Yli 7000 jäsenen Ilveksessä harrastetaan jalkapalloa, jääkiekkoa, salibandyä, futsalia ja ringetteä. Seura järjestää monipuolista toimintaa kolmevuotiaiden lapsi-vanhempi-ryhmistä lähtien aina pääsarjatasoille ja Kunnossa Kaiken Ikää -ohjelman 70-vuotiaisiin asti.

Onnea Ilves hienosta urheilusta jalkapallon, salibändyn, futsalin ja ringeten saralla.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Eihän se tietenkään Jukan vika ole, että mestaruuksien tullessa lajin parhaat urheilijat pelailivat ihan jossain muualla.
Noh eikä ole Jukan vika, että seniili Bettman ei pysty ajattelemaan kuin rahaa. Miten kirjoitetaankaan nimi tuo.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Miten joku voi laittaa Kertulle ykköstilan, kun ei ole edes perheensä paras urheilija?
Eikö jollekin SM-liigan nelosketjun pelaajalle mennyt yhtenä vuonna pari ykkössijaa?

Eli sen kun vain laittaa... :DD
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös