Vastajännäri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ranskan välieräjoukkue 1995, Leijonat 1988
Vaan moniko meistä kuuluu Triple Mainland Clubiin?En tiennytkään, että kuulut Triple Gold Clubiin?
Vaan moniko meistä kuuluu Triple Mainland Clubiin?En tiennytkään, että kuulut Triple Gold Clubiin?
Älä itke ja kritisoi jollet itse viitsi katsoa kriteerejä tai edes TV-lähetystä.Kun en itse näe koko gaalaa tai perusteluista sen enempää tiedä vaan olen tämän keskustelun varassa niin voisit itse miettiä. Kysyin ihan asiallisesti perusteluita ja mulle tullaan itkemään?! Mitä vittua nyt?
Annoin asiallesti perustelut.Kun en itse näe koko gaalaa tai perusteluista sen enempää tiedä vaan olen tämän keskustelun varassa niin voisit itse miettiä. Kysyin ihan asiallisesti perusteluita ja mulle tullaan itkemään?! Mitä vittua nyt?
Ei se ole viitsimisestä kiinni vaan siitä, että en täällä missä olenkaan sattuneesta syystä pysty suomalaista tv:tä seuraamaan. Nettikin toimii todella huonosti joten stream ei ole mahdollista.Älä itke ja kritisoi jollet itse viitsi katsoa kriteerejä tai edes TV-lähetystä.
Kiitos asiallisesta vastauksesta.Kas näin.
Vuoden Urheiluseura - Urheilugaala 2023
urheilugaala.fi
Ilves, Tampere
Yli 7000 jäsenen Ilveksessä harrastetaan jalkapalloa, jääkiekkoa, salibandyä, futsalia ja ringetteä. Seura järjestää monipuolista toimintaa kolmevuotiaiden lapsi-vanhempi-ryhmistä lähtien aina pääsarjatasoille ja Kunnossa Kaiken Ikää -ohjelman 70-vuotiaisiin asti.
Ilves myös huomioi toiminnassaan muun muassa erityisryhmät sekä maahanmuuttajien integrointityön. Koko seuran toiminnassa on yli 2000 vapaaehtoisen verkosto ja vapaaehtoistyön laajuutta kuvaa oma jalkapalloliiga, joka liikutti yli 4700 pelaajaa vuonna 2022.
Seuralla on oma vapaaehtoisten koulutusjärjestelmä, jossa tuki kohdistuu erityisesti ryhmien aloitusvaiheeseen. Yksi Ilveksen tärkeimmistä vuosittaisista palkitsemisista on Harrastaja-patsas.
Varmaan siitä että kysyn perusteluja. Eli en syystä tai toisesta ole lähetyksen piirissä.Annoin asiallesti perustelut.
Sä se jos joku tässä itkee. Ja lisää täytesanoja kun sanat meinaavat loppua kesken.
Ja mistäköhän mä sen voin tietää ettei siellä ole mahdollisuutta seurata gaalaa? :D
Ei ole pakko kysyä kirosanoilla. Ymmärrät varmaan, että ketään ei kiinnosta vastata muuten kuin sinun tasolla!!Varmaan siitä että kysyn perusteluja. Eli en syystä tai toisesta ole lähetyksen piirissä.
Varastettiin jo.Ei Eltonin biisiä saa varastaa!
Ei ole ainakaan illan sykähdyttävin hetki tämä esitys. Onneksi epävireisyys vähän parani loppua kohden.Ei Eltonin biisiä saa varastaa!
Ilves, Tampere
Yli 7000 jäsenen Ilveksessä harrastetaan jalkapalloa, jääkiekkoa, salibandyä, futsalia ja ringetteä. Seura järjestää monipuolista toimintaa kolmevuotiaiden lapsi-vanhempi-ryhmistä lähtien aina pääsarjatasoille ja Kunnossa Kaiken Ikää -ohjelman 70-vuotiaisiin asti.
Vetivät rallienglannilla, joten sikäli oli hyvin tapahtumaa varten räätälöity.Ei ole ainakaan illan sykähdyttävin hetki tämä esitys. Onneksi epävireisyys vähän parani loppua kohden.
Noh eikä ole Jukan vika, että seniili Bettman ei pysty ajattelemaan kuin rahaa. Miten kirjoitetaankaan nimi tuo.Eihän se tietenkään Jukan vika ole, että mestaruuksien tullessa lajin parhaat urheilijat pelailivat ihan jossain muualla.
Anteeksipyyntö Wilma Murrolle ja Topi Raitaselle, mutta kyllähän Markkasen pitäisi olla heittämällä top-3. :D
Eikö jollekin SM-liigan nelosketjun pelaajalle mennyt yhtenä vuonna pari ykkössijaa?Miten joku voi laittaa Kertulle ykköstilan, kun ei ole edes perheensä paras urheilija?