Eiks tässä nyt haise joku muukin? Tuntuu liiankin sopivalta, että maailman seksikkkäin ministeripatsas sais vetoapua ex vosultaan sattumalta. Minusta tässä välittyy laskelmoitu diili. Siinä kun Ahtisaari taputteli itsensä linnaan karjalanpiirakoilla, yrittää vanhanen ripsipiirakkaa taputtelemalla valtaan ja vaalivoittoon. Ei välttämättä tyhmempi yritys, kun ottaa huomioon tämän kansan otsalohkojen sisäisen avaruuden, siellä on solu juuri ja juuri huutoetäisyydellä toiseen, ehkä.
Entäpä sitten simpsakka milfimme? Jos skenario soolovedätyksestä pätis, olis se uinu ainakin johonkin liiviin noin prospektimielessä, joku Kanervan Ike nyt on tässä mielessä esim. liiankin helppo tapaus näiden antaa ymmärtää jne. hempukoiden käsissä, Voisi jopa olettaa, että kiertopalkinto olis jo menossa, jos mentäis normaalin kaavan mukaan, mutta mutta, tätä peliä pelaa selvästi joukkue jolla on pelikirja ja missio(tässä osin täytyy vain toivoa, ettei pääty niikuin eräs toinen missio) ja kyllä se väistämättä Vanhasen missiolta vaikuttaa.
Mitään Lewisky herutusta tästä on turha odottaa, juuri tämän yhteistuumaisuuden vuoksi, Clintonin kohdalla se oli vaan tyhmä tyttö, joka ei ymmärtäny omaa parastaan ja päätyi vastakkaiseen asemaan Billin kanssa ja sitä kautta paljastelemaan elimellisiä asioita.
Koomista on kyllä yksituumaisuus millä täällä Susannaa kurotellaan, ja ollaan niin varmoja, etten minä kyllä moiseen ansaan astuis, tosiasiassa kaikki täälläkin(kaksilahkeiset) astuis, mitään ajattelematta ja astuis samalla siihen ansaan, olenpa aistivinani täällä jopa eroottissävytteistä päiväuni haaveiluakin karskien rivien välissä, joten eihän tämä nyt ihan turha typy voi olla.
Minä taas näen niin, että Matti tässä näytelmässä näyttelee sitä eloisaa aidanseivästä, mikä hän onkin (metodi näyttelijöitä siis), mutta se vaikein ja haastavin rooli on tällä typysellämme, joka tahtoo antaa exälleen, mitä itse ei voinut, vaalivoiton, mutta samalla esittää hylättyä haavoittunutta jaloa neitoa, joka taas tahtoo käsitellä kipeän eron pettymykset julkisuuden kautta rakkaansa kanssa, koska aidanseipään kanssa jäi aktia lukuunottamatta kaikki mitä piti selvittää selvittämättä ja lopulta vielä pitää puhdistaa se oma maine, ettei tässä mitään hutsuja olla ja vielä jossain siellä taustalla pitäisi säilyttää joku yhteys siihen kuka oikeasti on.
Saaneeko lopuksi marssia nauraen koko matkan pankkiin?