Propelli kiekko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan Sport, VPS
Jotenkin vaan tuntuu, että tähän kohtaan saisi jo tulla loppuvihellys ja palkinto ylivertaiselle voittajalle, joka on JOAKIM KEMELL!
Kakon tapauksessa tarkoitin junnujen kisoja. Sieltähän Kakko sai sitten megaboostin Liigaan. Miksei Kemelliltä tämä onnistuisi MM-kisoissa? Tosin sillä olettamalla, että mies ei lähde heti tämän kauden jälkeen rapakon toisen puolen mikä sekin mahdollista.
Hitto kun en osaa yhtään sanoa kerta en ole nähnyt pelaavan, mut kuulostaa paremmalta versiolta Ilja Kovaltsukin tyylisestä pelaajasta (miinus asenne). Lista sopis joiltain osin Kakkoon kans.Paras suomalainen pelaaja pistepörssissä. Kaveri täytti hetki sitten 17 vuotta. Ihan ok.
Ratkoi tänään taas matsin viimeisen minuutin sensaatiomaisella tekemisellä, viimeisen minuutin pistesaldo taisi olla 1+1 ja tietysti kruununa jatkoaikamaali, joka oli sen verran kova veto, että tätä tarkistettiin videolta, että kävikö maalissa.
Olen JYPiä seurannut vuodesta -86 ja alkaa kaverin tekeminen rinnastua Michael Nylanderin dominointiin 90-luvulla.
Toivotaan, että pysyy terveenä ja välttää luokkaantumiset. Hämmentävän kokonaisvaltainen pelaaja.
+ kiekollinen rakentelu, syöttötaidot
+ pelin lukeminen kiekollisena
+ pelaaminen kiekottomana
+ taklaukset, blokkaukset
+ snaipperi, rannelaukaus + laukaus suoraan syötöstä
+ työteliäisyys, joukkuepelaaja
Mitään vastaavaa ei ole tullut vielä vastaan. Ei ole Laineen kutia, ei ole Ahon pelin lukua, ei ole Selänteen nopeutta , mutta kokonaisuutena hämmentävän valmis jokaisella osa-alueella.
Jos pysyy terveenä ja suunta jatkuu, saattaa olla 2020-luvun TOP5-pelaaja maailmassa.
Jupa
Uskon, että nykyliigassa pystyy. Ei se ehkä verrannolinen ole suoraan esim. Barkovin aikaiseen kauteen, mutta silti.Muuttunut jo. Mitä tulee ppg, niin on kai kaikille selvää, että tuollaista tahtia tuskin pystyy pitämään. Pitäisin todella kovana tekona jo 0.80-0.90ppg. Mahdollisuuksia on.
Onko kellään tietoa, kuka voisi olla tämän kauden paras tulokas? Itselläni ei tule ketään mieleen, kun Hirvonen pupeltaa samalla tasolla muun jengin kanssa.
Hirvonen ei ole tulokas joten ei hän ainakaan, vaikka lopettaisi pupeltamisen.Onko kellään tietoa, kuka voisi olla tämän kauden paras tulokas? Itselläni ei tule ketään mieleen, kun Hirvonen pupeltaa samalla tasolla muun jengin kanssa.
Tarkentaisin tuota vielä sen verran, että Jokke sanoisi tietysti "Moi, mä oon Jokke, tulin pelaa".Yleensä junnut tulee liigaan tyyliin koputtaen ujosti maanantaina aamujäiden aikaan
jäähallin ovelle toivoen että joku avais ja päästäisi kokeilemaan. Sitten on Joakim
Kemell joka päätti tulla liigaan tyyliin lauantai-iltana täpötäyteen halliin monsterirekalla
hallin seinästä läpi ja isoista ovista sisään. "Moi, mä oon Jokke, pääseeks pelaa?"
Vaikka otteluita katsoo, niin ei siinä paljoa ehdi näkemään. Kultakuuppa vilahtaa silmissä ja kiekko on maalissa. Sitten kerrotaan, että Kemell teki sen maalin.Eiköhän tuo Kemell ole, kuulemma hyvä poika. Itse en ole vielä kerennyt edes nähdä hänen pelaavan.
Muuttunut jo. Mitä tulee ppg, niin on kai kaikille selvää, että tuollaista tahtia tuskin pystyy pitämään. Pitäisin todella kovana tekona jo 0.80-0.90ppg. Mahdollisuuksia on.
Sportissa olsi pari kolmekymppistä ruotsalaista tulokasta listalle. Hyvin ovat vetäneet.Onko kellään tietoa, kuka voisi olla tämän kauden paras tulokas? Itselläni ei tule ketään mieleen, kun Hirvonen pupeltaa samalla tasolla muun jengin kanssa.
Siis mitä? Siinähän on kaksi kokenutta liigapelaajaa vierellä toisella on jopa NHL sopimus, joten käytännössä jäi pelaamaan vaan säälistä tänne ja toinen laita on kanssa nakuttanut koko uransa niin kovia pisteitä (ainakin +-), että kyllähän siinä Valkeejärven ja Heleniuksen laidalla pelatessa kuka tahansa foorumistikin vähintään 10+30 laidalla tekisi.Niin Kemell ei tosiaan keidenkään prime-iässä olevien Liiga-tähtien kanssa pääse tehoilemaan, vaan on itse ketjussaan se ns. tuottavin osatekijä.
Kemell on kokonaisvaltaisuudessaan vähän kuin noiden kombo. Mainiolla ripauksella fyysisyyttä, vaikkei mikään isokokoinen olekaan.Kemellissä on Jyväskylässä ja muuallakin vetovoimaa. Superjunnu ja ilmiselvä vuoden tulokas. Huippupelaaja matkalla suureksi.
Samaa kaliiberia olivat liiga-aikoinaan mm A Barkov, P Laine, S Aho, J Puljujärvi, M Heiskanen, A Lundell ja K Kakko. Kovassa seurassa.
Eikai ne U18 kisat kuitenkaan siinä joulun jälkeen ala.Pelit kovenevat keväällä ja onhan siellä joulun tienoilla tulossa ne U20 U18 kisatkin.
Mulle tulee Kemellin Joakimista mieleen Saku Koivun, Teemu Selänteen ja Patrik Laineen risteytys.Porilaisena itselle tulee Kemellistä mieleen nuori Joel Armia. Nimenomaan tuo kuti ja kokonaisvaltaisuus noin nuoreksi saavat aikaan samat vibat. Hienoa koko suomalaiselle kiekkoilulle, että näitä nuoria puskee tähän tyyliin ottamaan paikkansa.
Mulle tulee Kemellin Joakimista mieleen Saku Koivun, Teemu Selänteen ja Patrik Laineen risteytys.
Saku Koivun luistelu sekä pelisilmä ja kätisyys. Tuohon, kun lisätään Selänteen maalintekijän kyky ja Patrik Laineen laukaisutaito.
Mitä muuta nykyajan huippupelaaja tarvitsee kuin loistavan luistelun ja maalintekijän kyvyn nähdä maali eri tavalla kuin muut, sekä erinomaisen laukauksen? Niillä pääsee jo aika pitkälle.