Itse lasken yleensä lakanalle.
Tuohan on se Titi-nallen syntymätön sisarus!
Itse lasken yleensä lakanalle.
Sieltä löytyy myös paljon muita Svoinutin tapauksia, joista olisi voinut tulla vaikka mitä suurhenkilöitä.Tuohan on se Titi-nallen syntymätön sisarus!
Last Pineapple- pullo olisi saattanut olla tehokkaampi kuin konvehdit.Aikaa alle neljä tuntia ja kukaan ei lässytä. Minä n edes halua voittaa niin en pidä vaalikampanjaa, mutta ihmettelen miksi en ole saanut ääntä vaikka voidellut sillä oikealla konvehtirasialla...
Entinen klaanikaverikin unohtanut minut sekä yksi VT.netin alkuperäisistä tjsp.
Mun piti vasta viikon pääst alkaa vinkumaan vammasii, mut olisit ollu ajoissa liikkeellä noiden konvehtien kanssa. Sun lahjus tuli viikko liian myöhään. Syytä ittees vaa josset pärjää. Mutta kiitos vaan, ihan vedettävää shittii oli suklaat.Aikaa alle neljä tuntia ja kukaan ei lässytä. Minä n edes halua voittaa niin en pidä vaalikampanjaa, mutta ihmettelen miksi en ole saanut ääntä vaikka voidellut sillä oikealla konvehtirasialla...
Entinen klaanikaverikin unohtanut minut sekä yksi VT.netin alkuperäisistä tjsp.
Noooh, emmä tiedä mitä shittii otit, niitä ruskeita kokkareita lumen päältä vai niitä muotoiltuja rasiasta...Mun piti vasta viikon pääst alkaa vinkumaan vammasii, mut olisit ollu ajoissa liikkeellä noiden konvehtien kanssa. Sun lahjus tuli viikko liian myöhään. Syytä ittees vaa josset pärjää. Mutta kiitos vaan, ihan vedettävää shittii oli suklaat.
Minä syön toffeecremet aina ensimmäiseksi!Noooh, emmä tiedä mitä shittii otit, niitä ruskeita kokkareita lumen päältä vai niitä muotoiltuja rasiasta...
Äänestys päättyi jo! Fc Everton ronssille.En uskalla vielä onnitella, mutta todella kova kamppailu ronssimitalista. Kumpikaan veljistä ei ole edes kampanjoimassa. Eiku toinen puhui järkeviä mikä ei ehkä sovi tänne, mutta toinen on siel dillinger aspenissa tjsp.
Ei kai millään muulla kuin voitolla ole edes väliä? Muistaako kukaan aiempien vuosien kakkosia ja kolmosia? Voittajastahan ei ole ollut muutenkaan viikkokausiin minkäänlaista epäselvyyttä.En uskalla vielä onnitella, mutta todella kova kamppailu ronssimitalista. Kumpikaan veljistä ei ole edes kampanjoimassa. Eiku toinen puhui järkeviä mikä ei ehkä sovi tänne, mutta toinen on siel dillinger aspenissa tjsp.
JAah, mä en osaa kelloa.Äänestys päättyi jo! Fc Everton ronssille.
Viime vuonna kakkoken oli Lapsukainen ja sitä edellisvuonna tais olla Aurora Borealis.Ei kai millään muulla kuin voitolla ole edes väliä? Muistaako kukaan aiempien vuosien kakkosia ja kolmosia? Voittajastahan ei ole ollut muutenkaan viikkokausiin minkäänlaista epäselvyyttä.
Onnea @Patarouva!
Vallanvaihto varmaan tapahtuu enemmän Suomen hengessä kuin Yhdysvaltojen, vai mitä @Everton?
Ja kolmoset?Viime vuonna kakkoken oli Lapsukainen ja sitä edellisvuonna tais olla Aurora Borealis.
Kuka viddu muistaa ronssimitalisteja paitsi Ruuskasta!!Ja kolmoset?
Siinähän se pointtini olikin. Lopulta vain voittajat muistetaan.Kuka viddu muistaa ronssimitalisteja paitsi Ruuskasta!!
Minä muistan, koska olin viime vuonna ronssillaKuka viddu muistaa ronssimitalisteja paitsi Ruuskasta!!
Aika lähellä, tulin viikoksi Meksikoon selvittämään onko tätä maata enää olemassa vai onko tämäkin Trumpin temppujen takia nykyään Amerikka. Kyllä tämä on vielä Meksiko. Sovimme uima-altaassa killiessämme, että pidämme asian näin.Joku @FASlapsi tainnut ottaa talviloman tälle viikolle ja varmaan kosmopoliittina vetelee tuossa Aspenin rinteissä siemaillen samppanjaa.
Vallanvaihto varmaan tapahtuu enemmän Suomen hengessä kuin Yhdysvaltojen, vai mitä @Everton?
* Joskus kannattaa vain häippästä. Ethän sä jää kadullakaan riitelemään tuntikausiksi jonkun random-urpon kanssa!
* Ei kannata ainakaan tahallaan ja tarkoituksellisesti olla jatkuvasti töykeä tai vittuilla muille. Sitä niittää mitä kylvää.
* Humalassa hauskoilta tuntuvat viestit on fiksumpi jättää sillä hetkellä lähettämättä. Tai ehkei kannata edes kirjautua palstalle, jos ilolientä on tullut nautittua enemmänkin.