Mainos

Vuoden jatkoaikalainen 2024 – FINAALI (se oikea)

• 9 319
  • 200

Vuoden Jatkoaikalainen 2024

• Äänestäjiä
    249
  • Poll closed .

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Voi himskatti, Turhiksen nikkiä ei enää löydy aktiivisena :(

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aikaa alle neljä tuntia ja kukaan ei lässytä. Minä n edes halua voittaa niin en pidä vaalikampanjaa, mutta ihmettelen miksi en ole saanut ääntä vaikka voidellut sillä oikealla konvehtirasialla...
Entinen klaanikaverikin unohtanut minut sekä yksi VT.netin alkuperäisistä tjsp.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aikaa alle neljä tuntia ja kukaan ei lässytä. Minä n edes halua voittaa niin en pidä vaalikampanjaa, mutta ihmettelen miksi en ole saanut ääntä vaikka voidellut sillä oikealla konvehtirasialla...
Last Pineapple- pullo olisi saattanut olla tehokkaampi kuin konvehdit.

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mun piti vasta viikon pääst alkaa vinkumaan vammasii, mut olisit ollu ajoissa liikkeellä noiden konvehtien kanssa. Sun lahjus tuli viikko liian myöhään. Syytä ittees vaa josset pärjää. Mutta kiitos vaan, ihan vedettävää shittii oli suklaat.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mun piti vasta viikon pääst alkaa vinkumaan vammasii, mut olisit ollu ajoissa liikkeellä noiden konvehtien kanssa. Sun lahjus tuli viikko liian myöhään. Syytä ittees vaa josset pärjää. Mutta kiitos vaan, ihan vedettävää shittii oli suklaat.
Noooh, emmä tiedä mitä shittii otit, niitä ruskeita kokkareita lumen päältä vai niitä muotoiltuja rasiasta...

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
En uskalla vielä onnitella, mutta todella kova kamppailu ronssimitalista. Kumpikaan veljistä ei ole edes kampanjoimassa. Eiku toinen puhui järkeviä mikä ei ehkä sovi tänne, mutta toinen on siel dillinger aspenissa tjsp.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
En uskalla vielä onnitella, mutta todella kova kamppailu ronssimitalista. Kumpikaan veljistä ei ole edes kampanjoimassa. Eiku toinen puhui järkeviä mikä ei ehkä sovi tänne, mutta toinen on siel dillinger aspenissa tjsp.
Ei kai millään muulla kuin voitolla ole edes väliä? Muistaako kukaan aiempien vuosien kakkosia ja kolmosia? Voittajastahan ei ole ollut muutenkaan viikkokausiin minkäänlaista epäselvyyttä.

Onnea @Patarouva!

Vallanvaihto varmaan tapahtuu enemmän Suomen hengessä kuin Yhdysvaltojen, vai mitä @Everton?

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei kai millään muulla kuin voitolla ole edes väliä? Muistaako kukaan aiempien vuosien kakkosia ja kolmosia? Voittajastahan ei ole ollut muutenkaan viikkokausiin minkäänlaista epäselvyyttä.

Onnea @Patarouva!

Vallanvaihto varmaan tapahtuu enemmän Suomen hengessä kuin Yhdysvaltojen, vai mitä @Everton?
Viime vuonna kakkoken oli Lapsukainen ja sitä edellisvuonna tais olla Aurora Borealis.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joku @FASlapsi tainnut ottaa talviloman tälle viikolle ja varmaan kosmopoliittina vetelee tuossa Aspenin rinteissä siemaillen samppanjaa.
Aika lähellä, tulin viikoksi Meksikoon selvittämään onko tätä maata enää olemassa vai onko tämäkin Trumpin temppujen takia nykyään Amerikka. Kyllä tämä on vielä Meksiko. Sovimme uima-altaassa killiessämme, että pidämme asian näin.

Tällaista on kosmopolitismi.

En vieläkään ymmärrä miten olen edes tässä äänestyksessä mukana, koska olen Hall of Famessa. Ei Kekkostakaan voi enää valita presidentiksi. Lisäksi olen äänestänyt itseäni joka käänteessä, joten minut on Hall of Fame -paikan lisäksi myös hylätty. Ja silti täällä vain olen. Ei mitään järkeä!

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Itä- ja länsisuomalaisen kohdatessa toisensa on tietysti aina olemassa vakava väärinymmärryksen, ellei jopa konfliktin, vaara - mutta eiköhän kruunu tässä tapauksessa vaihdu täysin kitkatta.

We have now a lady in the house! Ja sellainen leidi onkin, että minun on silkkana nöösipoikana turha antaa mitään vinkkejä. Vuosi sitten tein itse seuraavanlaisia lupauksia voitonpuheessani:

* Joskus kannattaa vain häippästä. Ethän sä jää kadullakaan riitelemään tuntikausiksi jonkun random-urpon kanssa!
* Ei kannata ainakaan tahallaan ja tarkoituksellisesti olla jatkuvasti töykeä tai vittuilla muille. Sitä niittää mitä kylvää.
* Humalassa hauskoilta tuntuvat viestit on fiksumpi jättää sillä hetkellä lähettämättä. Tai ehkei kannata edes kirjautua palstalle, jos ilolientä on tullut nautittua enemmänkin.

Ainakin omasta mielestäni suoriuduin lupauksistani kunnialla. Paitsi että sekalaisiin kysymyksiin olisin voinut vastailla sekavia vähän aktiivisemminkin. Uuden hallitsijamme on tarpeetonta edes lupailla tällaisia asioita, sillä luottomme häneen on jo valmiiksi niin korkea.

Kiitos äänestäjilleni huomionosoituksistanne ja isot onnittelut @Patarouva selvääkin selvemmästä voitosta!

Nyt kun raskas viitta on poistunut harteiltani, eikä minun tarvitse enää edustaa esimerkillisesti, niin aion keskittyä olemaan taas aiempaa kärttyisempi, kärkkäämpi, röllätä ja haastaa riitaa. Tästä tulee kiva vuosi!

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kriisi-Espoo
Äänestysaika on loppunut, ja on tulosten julkistuksen aika!

YLIVOIMAISEEN voittoon jyräsi tänä vuonna ansaitusti @Patarouva ! Pata oli valttia ja monen vuoden listoilla olon jälkeen sieltä se täysosuma vihdoin napsahti tasaisen varmalle suorittajalle. Onneksi olkoon!

Kakkoseksi pääsi Stadin punaisen aina yhtä harkitusti ja kattavasti kirjoittava @BOL . Voittoon jäi matkaa mutta tämä sijoitus taisi olla kirkkaasti kaikkien aikojen paras. Hieno suoritus!

Kolmannen sijan nappasi viime vuoden voittaja @Everton . Miehekäs taistelu siitä huolimatta että voitto oli pohjalla, ehkä suurin napsu oli jäänyt viime vuoteen kampanjoinnin osalta mutta kukisti viime vuoden tapaan niukasti @FASlapsi joka kaikesta banaanisaareilustaan huolimatta kiri vielä aivan mitalikantaan kiinni! Ei auta, neljäs sija eli kultainen ananas jäi käteen viime vuoden hopean jälkeen.

Muut sijoitukset:

5. @mikko600
6. @maken veivi jr.
7. @Gostisbehere
7. @Cobol
9. @Yön Kärppä
10. @WarWas
11. @Kiekoton Mies
11. @Frankie

Aplodit kaikille finaaliin päässeille, nyt olisi virallisen voittajan puheen @Patarouva aika! Tai olisi toivottavaa edes jonkinlainen puheenvuoro. Aikamääre vapaa, silloin kun siltä tuntuu. Tämän vuoden skabojen virallinen osuus oli puolestani tässä. Vuosi 2025 on jo hyvässä vauhdissa ja seuraavan kerran näissä vaalitunnelmissa tavataan taas tammikuussa!

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Onnea @Patarouva voitosta, joka olikin selvääkin selvempi jo pitkään! Vakuuttavaa dominointia. Hieno osoitus siitä mitä pitkällä graindaamisella voi saavuttaa. Viime vuoden ronssi on nyt kirkastettu! Komiaa on!

Nyt huonona häviäjänä rupean tutkimaan erään porkkanapään toimintaa, jotta selvitän sen salaisuuden siitä miten lauletaan toiset suohon... vai oliko tuo Kalevalasta? No Capitolilla nähdään kummiski.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Tätä se on sitten oikeasti. Newcastle on ykkönen ihan äänestyksenkin perusteella. Kiitos äänistä!

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Onnittelut @Patarouva voitosta ja vuoden jatkoaikalainen 2024 tittelistä!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy