Vuoden jatkoaikalainen 2024 – FINAALI (se oikea)

• 9 583
  • 203

Vuoden Jatkoaikalainen 2024

• Äänestäjiä
    249
  • Poll closed .
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onnittelut @Patarouva täältäkin! Oli finaalissa toki muitakin hyviä ehdokkaita, mutta kyllähän se oman suosikin voitto aina mieltä erityisellä tavalla lämmittää. Voitto tuli näköjään myös epävirallisessa finaalissa, joten komea suoritus kaikin puolin -take my word!!

Formaatti oli tällä kertaa hieman poikkeuksellinen, kun ehdokkaiden äänestäjät olivat julkisesti nähtävillä, mutta eipä se onneksi meitä 249 äänestäjää pidätellyt.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kiitos kovasti kaikki minua äänestäneet. Erityisen kiitollinen olen kauniista sanoista, joita olen saanut muilta palstalaisilta.

Samalla linjalla jatkan kuin ennenkin. Tuntemattoman Sotilaan Koskelaa lainaten: ”Asialliset hommat suoritetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat”.

Lainataan vielä Yötäkin.

”Jos hän istuu rippituoliin ja sydäntään keventää, niin huomenna koko maailma hänen salaisuutensa tietää
Ei silloin muuta voi kuin astua leikkiin mukaan eikä kyynisyydeltä säästy kukaan.

Pieni ihminen suuressa maailmassa
laulaa lauluaan tukkihumalassa
hän etsii suuressa vankilassa tietään totuuteen
Hän seisoo joukossa miljoonien
hän pelkää kuolemaa ja miettii, miten
ihminen nostaisi vapauden patsaan jaloilleen”

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy