Tällä kierroksella ääneni saa @Patarouva
Onko koskaan muuten mietitty, että tämä olisi vasta semifinaali ja sitten finaaliin kaksi eniten ääniä saanutta, jotta voittajalle tulisi väkisin yli 50 % äänistä finaalissa? Tai, että tämän kierroksen jälkeen olisi finaalin toinen kierros.
Tätä on mietitty hyvinkin paljon, sillä ainakin omat kannattajani ovat jo pidemmän aikaa puhuneet kentällä ns. Superfinaalin tarpeesta. "KISS"-periaatteen mukaisesti ja munkkilatinaa vältellen, aionkin ehdokkaana ja finalistina pitää em. termiä esillä!! Tiedän- en luule, että FASlapsen esittämä kaino toive jonkun muun ehdokkaan voitosta voisi tuon avulla onnistua.Onko koskaan muuten mietitty, että tämä olisi vasta semifinaali ja sitten finaaliin kaksi eniten ääniä saanutta, jotta voittajalle tulisi väkisin yli 50 % äänistä finaalissa? Tai, että tämän kierroksen jälkeen olisi finaalin toinen kierros.
Äänestys, jossa tulos paljastetaan vasta lopuksi voisi olla myös mielenkiintoinen uudistus. Ei taida tosin palstasofta välttämättä tämmöisiin edes taipua nykyisellään. Itse en ole liiemmin kyselyitä teettänyt, joten en tosin mene varmaksi vannomaan.Annoin ääneni Evertonille ihan vain siksi, että taistosta tulisi tasainen!
Ei tiettävästi ole, vaan kyllä se ääni on tullut toisaalta ja saa toivottavasti lisää ääniä seurakseen kisan jatkuessa.Onko @Steril äänestänyt itseään?
Oman ääneni saa aina yhtä mahtava pohjoisen veli @aurora borealis !!
THE Ketjuun tulossa uutta sisältöä jatkossakin, joten pysykää kuulolla!! ABMuista päätyö äläkä alennu syömään katkarapuleipiä katkarapukatsomossa!!
Yhteisen kannatuspohjan urheilussa perusteella päätöstä tekevät, erityisesti ns. Puolen Suomen kannattajat/äänestäjät/nimimerkit, huomioikaa tämä äänestyspäätöksessänne:Omat ehdokkaat ei päässeet jatkoon mutta varasijoilta nappasin äänen maken veiville kun löytyy yhteistä kannatuspohjaa urheilussa
Everton | KooKoo |
FASlapsi | SaiPa |
Patarouva | Ässät |
maken veivi jr. | Manchester United |
aurora borealis | Kärpät |
BitterX | HPK |
Individual | SaiPa |
Steril | Kiekko-Espoo |
Rinksu | HPK |
WarWas | ÅIFK |
Yhteisen kannatuspohjan urheilussa perusteella päätöstä tekevät, erityisesti ns. Puolen Suomen kannattajat/äänestäjät/nimimerkit, huomioikaa tämä äänestyspäätöksessänne:
Everton KooKoo FASlapsi SaiPa Patarouva Ässät maken veivi jr. Manchester United aurora borealis Kärpät BitterX HPK Individual SaiPa Steril Kiekko-Espoo Rinksu HPK WarWas ÅIFK
Eli minua, koska olen Åbo Idrottsföreningen Kamraternan kasvatti!! Kentän puujalkaisin pakki pikkujunnuissa!!Kaikkien jalkapallokirjoittajien pitäisi tietää kyllä ketä äänestää!
Kannattaa muistaa, että @Everton ilta vähennetään kuitenkin puolet äänistä FFP rikkomusten takia.Kaikkien jalkapallokirjoittajien pitäisi tietää kyllä ketä äänestää!
Vain kymmenen!! P.S. tämä ei ole FA!!Kannattaa muistaa, että @Everton ilta vähennetään kuitenkin puolet äänistä FFP rikkomusten takia.
Ei ole tarve, ostamani äänet tulevat näkyviin tilastoihin vasta hetki ennen äänestysajan loppua.
Jaaha, FASlapsi kerää taas ääniä, ketkä sitä oikein äänestää?
Tällaista on kosmopoliitin maailmanmatkaajan elämä. Aina löytyy niitä kateellisia paviaaneja, jotka purkavat omassa elämässään epäonnistumisen aiheuttaman mielipahan kiusaamalla elämässä onnistuneempia yksilöitä. Vaikka minä kuinka määrään, niin jotkut ihan kiusallaan silti äänestävät minua yhä. Osa ihan varmasti siksi, koska ovat pahantahtoisia kiusanhenkiä, mutta osa ehkä vain siksikin että minä nyt vain kerta kaikkiaan olen maailman paras ihminen. Se on vähän niinku mahtava, kirkas Aurinko vetää puoleensa jotain vitun typeriä kivenmurikoita vaikkei se varmasti itse niitä murikoita tahtoisi itseään kohti vetää, mutta luonto on lakeineen julma ja säälimätön.Sitä ihmettelen. Miltei kukaan ei häntä ainakaan myönnä äänestävänsä, mutta ääniä vain silti satelee koko ajan lisää.
Ei ole väliä miten sääntöjä väännellään tai käännellään, lopulta käy kuitenkin aina sillä tavalla kuten minä haluan. Suostun siis kaikkeen ehdotettuun vilunkipeliinkin, minä en pelkää mitään enkä ketään. Olen Aurinko.Tätä on mietitty hyvinkin paljon, sillä ainakin omat kannattajani ovat jo pidemmän aikaa puhuneet kentällä ns. Superfinaalin tarpeesta. "KISS"-periaatteen mukaisesti ja munkkilatinaa vältellen, aionkin ehdokkaana ja finalistina pitää em. termiä esillä!! Tiedän- en luule, että FASlapsen esittämä kaino toive jonkun muun ehdokkaan voitosta voisi tuon avulla onnistua.
Tuo vaatisi kuitenkin sen, että asia olisi alusta asti selvillä ja siksi sitä ei viime kerrallakaan toteutettu kesken vaaliruljanssin.
Äänestys, jossa tulos paljastetaan vasta lopuksi voisi olla myös mielenkiintoinen uudistus. Ei taida tosin palstasofta välttämättä tämmöisiin edes taipua nykyisellään. Itse en ole liiemmin kyselyitä teettänyt, joten en tosin mene varmaksi vannomaan.
Tällä kertaa erona viime vuoden finaaliin on se, että tulosta voi vilkaista jo ennen äänensä antamista. Tuokin vaikuttanee taktikointiin.
Sää sekotit jääkiekon ja jääkiekkofoorumin keskenään, tässä on enemmin kirjaimia!!Siirtorajalla ei tullut sitten parempiakaan jatkoaikalaisia. Kyllä taso on nykyään matala. 90-luvulla oltiin sentään maailman toiseksi paras foorumi.
Mind your own Jukka poika!!Mä tuuppasin ääneni Fasupalalle, vaikka toisin olikin ohjeistettu. En nimittäin tiedä keitä nää muut edes on, jotain tami-imitaattoreita kai.
Paitsi @WarWas on kyllä peukuttanu mun juttuja, se on hyvä poika.
Ai sä oot kans lahkolainen?Mind your own Jukka poika!!
Tässä kustiin kahdessa viestissä jo liian monen brändin päälle, että vaadin hänen äänen mitätöintiä!!Ai sä oot kans lahkolainen?