Vuoden jatkoaikalainen 2023 – finaali

  • 12 694
  • 335

Vuoden jatkoaikalainen 2023

  • Everton

    Ääniä: 73 29,1%
  • FASlapsi

    Ääniä: 67 26,7%
  • Patarouva

    Ääniä: 47 18,7%
  • maken veivi jr.

    Ääniä: 12 4,8%
  • aurora borealis

    Ääniä: 20 8,0%
  • BitterX

    Ääniä: 11 4,4%
  • Individual

    Ääniä: 6 2,4%
  • Steril

    Ääniä: 3 1,2%
  • Rinksu

    Ääniä: 8 3,2%
  • WarWas

    Ääniä: 4 1,6%

  • Äänestäjiä
    251
  • Poll closed .
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Koko ilta tulee!!
 

Liitteet

  • IMG_4825.jpeg
    IMG_4825.jpeg
    274,6 KB · kertaa luettu: 52
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jahas, pitää kai se itsekin tämä kampanjoinnin " The High Season" hyödyntää -i assume!! AB
 

Liitteet

  • Vaalimainos.jpg
    Vaalimainos.jpg
    575,6 KB · kertaa luettu: 52

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ei mulla ole tarvetta todistella kun olen nähnyt Tamin valmentavan, juossut Karikon lenkin way over liikaa, ollut Tamin perustamassa hokikoulussa, läminyt Parkin kentällä to name a few!!
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Ei mulla ole tarvetta todistella kun olen nähnyt Tamin valmentavan, juossut Karikon lenkin way over liikaa, ollut Tamin perustamassa hokikoulussa, läminyt Parkin kentällä to name a few!!
Kävikö Tami paikan päällä hokikoulussa ja haukku sut lyttyyn?
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Jahas, pitää kai se itsekin tämä kampanjoinnin " The High Season" hyödyntää -i assume!! AB
Kova kampanja, joka ei kuitenkaan riitä voittoon kiitos palstalla vallitsevan faaselilaisuuden!! Siinä hammaslääkärien hengessä saatanan huonoa viikonloppua kaikille kitisijöille!! Jos haluat olla voittaja, niin liity team @aurora borealis !! Tutkijoina: fiftie, @Frankie ja kaikki ylimmät eri alojen ekspertiisit!!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kova kampanja, joka ei kuitenkaan riitä voittoon kiitos palstalla vallitsevan faaselilaisuuden!! Siinä hammaslääkärien hengessä saatanan huonoa viikonloppua kaikille kitisijöille!! Jos haluat olla voittaja, niin liity team @aurora borealis !! Tutkijoina: fiftie, @Frankie ja kaikki ylimmät eri alojen ekspertiisit!!
Damn right, my friend!! Oma prinsiippini näillä pelikentillä ( Vuoden JA:lainen vaali) on ollut ja tulee olemaan; suljettu lippuäänestys + SUPERFINAALI -you cant beat that!! Palsta kuitenkin asettaa omat tekniset rajoitteensa sille , miten äänestys voidaan toteuttaa -OMG sanon minä!! AB
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kävikö Tami paikan päällä hokikoulussa ja haukku sut lyttyyn?
Valmentaja ainaski viikon viimeisessä pelissä ja siirsi laituriksi. Olin kamuni kanssa pakkipari ja yhtäkkiä oltiin 2+0 läpiajossa ja sanoin Lassille, älä viddu mulle syötä, syötti enkä saanut maalia!!
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Valmentaja ainaski viikon viimeisessä pelissä ja siirsi laituriksi. Olin kamuni kanssa pakkipari ja yhtäkkiä oltiin 2+0 läpiajossa ja sanoin Lassille, älä viddu mulle syötä, syötti enkä saanut maalia!!
Oot vähän niin kuin minä jalkapallossa, terveisin 3 maalia jalkapallourallani tehnyt.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
@FASlapsi kampanjan teko on ylämäkeen hiihtämistä umpihangessa. Vastassa ovat poliittiset kilpailijamme ja usein myös vimmaisen vihamielinen media. Meillä ei ole myöskään ulkopuolisia rahoittajia!
Tällaista se normaalisti on, tällä kertaahan vihamieliset kilpailijat ja poliittinen media on erittäin nerokkaalla manipuloinnilla saatu tanssimaan kerrankin täysin minun pillini mukaan ja lopputulos on - jälleen kerran - sellainen kuin minä haluan. He eivät voi koskea tähän! Vasara aika!
Lopettakaa viisastelu, @FASlapsi juoksee 365 Karikon lenkkiä vuodessa ja vuodesta 1968 ei yhtään päivää ole jätetty väliin! Toivottavasti lakimiehesi on ready?
Back gammon foor gammon bum bum bum!! Vai miten ne vanhusten kiusaajakerho aina huutavat toisilleen aina kun vanhus on saatu kyyneliin asti kiusattua?
Lapsi on toteuttanut Faselilaista politiikkaa jo kauan ja nyt päästään siitä eroon!!
Harmi kun hän ei voi enää käydä vaaleja kun Pikku kakkonen meni jo ja lapsilla on tutiaika, veikkaan kylläkin siellä olleen/olevan kauhea itku ja potkuraivarit kun toinen vei tikkarin suusta!!
Epäreilu media ja korruptoitunut, puolueellinen äänestäjätaho kieltämättä yritti kaikkensa estää minun kuudennen - KUUDENNEN!! Ei voi olla, onkohan tässä joku laskuvirhe.. ei, kyllä, totta se on KUUDENNEN - voiton, aikatauluttamalla tämän äänestyksen loppukiriajan juuri sellaiseen ajankohtaan kun minä olen jälleen kerran harrastamassa kosmopoliittista maailmanmatkaamista. Enhän minä tietenkään ehdi täällä massoja kaitsea, kun olen tämän viikon viettänyt Saksassa autobanhilla premium-auton ratissa huippunopeuksia hakien, ja yhteistyökumppanieni kustantamilla lukuisilla, erilaisissa gourmet-tason pihviravintoloissa järjestetyillä illallisilla istuen. Tällaista on kosmopolitismi.

Mutta vähänpä kiero ja poliittinen äänestyksen järjestäjä tiesi, että tämä kaikki on ollut juuri sitä mitä minä olen alusta asti tahtonut. Olen kuin olenkin päässyt viimein irti vastuun painavan taakan alta, mutta silti saanut yhä vain lisää kansan syvien rivien tukea ja sympatiaa taakseni, koska kaikkihan vähäiseenkin ajatteluun kykenevät huomaavat millainen ajojahti minua kohtaan tässä koko äänestyksessä on alusta asti ollut käynnissä.

Tämä on ollut täydellinen suoritus. Hyvä @FASlapsi ! Kiitos @FASlapsi ! Ole hyvä @FASlapsi !
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
MY MAXIMUM RESPECT että pidätte ketjussa pöhinää yllä - ääniä satelee tasaiseen tahtiin!
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Tästähän näyttää tulevan tiukka kisa kun @FASlapsi on aloittanut loppukirin! Malttaakohan sitä mennä nukkumaankaan ennen puolta yötä jolloin äänestysaika menee umpeen.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tällaista se normaalisti on, tällä kertaahan vihamieliset kilpailijat ja poliittinen media on erittäin nerokkaalla manipuloinnilla saatu tanssimaan kerrankin täysin minun pillini mukaan ja lopputulos on - jälleen kerran - sellainen kuin minä haluan. He eivät voi koskea tähän! Vasara aika!

Back gammon foor gammon bum bum bum!! Vai miten ne vanhusten kiusaajakerho aina huutavat toisilleen aina kun vanhus on saatu kyyneliin asti kiusattua?

Epäreilu media ja korruptoitunut, puolueellinen äänestäjätaho kieltämättä yritti kaikkensa estää minun kuudennen - KUUDENNEN!! Ei voi olla, onkohan tässä joku laskuvirhe.. ei, kyllä, totta se on KUUDENNEN - voiton, aikatauluttamalla tämän äänestyksen loppukiriajan juuri sellaiseen ajankohtaan kun minä olen jälleen kerran harrastamassa kosmopoliittista maailmanmatkaamista. Enhän minä tietenkään ehdi täällä massoja kaitsea, kun olen tämän viikon viettänyt Saksassa autobanhilla premium-auton ratissa huippunopeuksia hakien, ja yhteistyökumppanieni kustantamilla lukuisilla, erilaisissa gourmet-tason pihviravintoloissa järjestetyillä illallisilla istuen. Tällaista on kosmopolitismi.

Mutta vähänpä kiero ja poliittinen äänestyksen järjestäjä tiesi, että tämä kaikki on ollut juuri sitä mitä minä olen alusta asti tahtonut. Olen kuin olenkin päässyt viimein irti vastuun painavan taakan alta, mutta silti saanut yhä vain lisää kansan syvien rivien tukea ja sympatiaa taakseni, koska kaikkihan vähäiseenkin ajatteluun kykenevät huomaavat millainen ajojahti minua kohtaan tässä koko äänestyksessä on alusta asti ollut käynnissä.

Tämä on ollut täydellinen suoritus. Hyvä @FASlapsi ! Kiitos @FASlapsi ! Ole hyvä @FASlapsi !
Tämä katkera avautuminen on niin lutuista <3<3<3<3<3
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Back gammon foor gammon bum bum bum!! Vai miten ne vanhusten kiusaajakerho aina huutavat toisilleen aina kun vanhus on saatu kyyneliin asti kiusattua?
En tiedä miten " vanhusten kiusaajakerho" liittyy Vuoden JA:lainen A. D. 2023 -vaaliin , kun sellaisella kerholla ei näillä pelikentillä ole edustusta -take my word!! AB
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämä katkera avautuminen on niin lutuista <3<3<3<3<3
Sinä taisit nyt vahingossa mennä lainaamaan väärää kirjoittajaa, tämä viesti oli varmasti tarkoitettu vastaukseksi johonkin @aurora borealis viestiin, koska minähän en ole katkera vaan jälleen kerran äärimmäisen tyytyväinen itseeni ja mahtavuuteeni, ja siihen miten hienosti olen saanut jälleen kerran kaiken järjestymään 100% ennakkokäsikirjoitukseni mukaan. Auroran kampanja taas on tussahtanut lumihankeen kuin pirtulla aivonsa perunamuussiksi kylvettänyt rinkiläinen, ja katkeruus tästä kaikkien aikojen mahalaskusta tihkuu läpi jokaisesta hänen viestistään.

Tarkkana siellä, siis, suosittelen että jatkossa tarkistat aina kolmeen kertaan kenen nimimerkin tekstiä olet lainaamassa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Auroran kampanja taas on tussahtanut lumihankeen kuin pirtulla aivonsa perunamuussiksi kylvettänyt rinkiläinen, ja katkeruus tästä kaikkien aikojen mahalaskusta tihkuu läpi jokaisesta hänen viestistään.
En tiennytkään expertiisiäsi katkeruudesta!! Vanhaa kunnon coaching metodia:Pysähdy-analysoi-tee johtopäätös- jatka matkaa!! viesteihisi soveltamalla , sinulla vaikuttaisi sellaista kuitenkin olevan!! AB
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
En tiedä miten " vanhusten kiusaajakerho" liittyy Vuoden JA:lainen A. D. 2023 -vaaliin , kun sellaisella kerholla ei näillä pelikentillä ole edustusta -take my word!! AB
Sinänsä hauskaa, kun ne raflaavimmat Tami-kommentit tässäkin ketjussa ovat tulleet ihan toiselta suunnalta - höystettynä kaiken maailman vammaishassutteluilla.

Style is never out of fashion.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sinänsä hauskaa, kun ne raflaavimmat Tami-kommentit tässäkin ketjussa ovat tulleet ihan toiselta suunnalta - höystettynä kaiken maailman vammaishassutteluilla.

Style is never out of fashion.
Finaalissa on myös useampi arvostetun "99+"-kerhon jäsen, brändin päälle suhauttelijoiden joukko onkin sitten huomattavasti harvalukuisempi!!

Mitkä Tami-festarit täällä on käynnissä. On kuulkaa koettu Juhani Tamminen oman suosikkiseuran päävalmentajana sekä toimitusjohtajana. Eli turha alkaa tähän leveilyyn minun kanssani.
Omalla kohdallani Tamminen on ollut ainoastaan suosikkiseurani päävalmentajana, mutta se aika oli sitten sitäkin buumikkaampi ja antoisampi!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös