Vuoden jatkoaikalainen 2023 – finaali

  • 12 693
  • 335

Vuoden jatkoaikalainen 2023

  • Everton

    Ääniä: 73 29,1%
  • FASlapsi

    Ääniä: 67 26,7%
  • Patarouva

    Ääniä: 47 18,7%
  • maken veivi jr.

    Ääniä: 12 4,8%
  • aurora borealis

    Ääniä: 20 8,0%
  • BitterX

    Ääniä: 11 4,4%
  • Individual

    Ääniä: 6 2,4%
  • Steril

    Ääniä: 3 1,2%
  • Rinksu

    Ääniä: 8 3,2%
  • WarWas

    Ääniä: 4 1,6%

  • Äänestäjiä
    251
  • Poll closed .

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Reilu vuorokausi aikaa äänestää. Viime vuonna äänen antoi 255 palstalaista, kaksi vuotta sitten lukema oli 286. Tähän mennessä tullut yhteensä 232 ääntä, joka on hyvä määrä, mutta koitetaan jookos saada aktiivisuus viime vuotta paremmaksi! Loppuu se epäröinti!
Mikään ei muutu!
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola

Liitteet

  • IMG_4817.jpeg
    IMG_4817.jpeg
    231,3 KB · kertaa luettu: 62

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Olet oikeassa!! Lauantai-iltana ainejärjestön vuosijuhlat joissa myös allekirjoittanut, todennäköisesti en ole silloin ihan selvinpäin joten voisi tulla mielenkiintoiset vaali-iltamat sieltä käsin!!
Silloin taas Wilma hyppää, I assume!! Eli pitäisi miehenä osata multitaskausta...
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eikö me olla tarpeeksi seksikkäitä ehdokkaita vai mikä on vialla?
Tämä onkin mielenkiintoinen kysymys tutkijoille selvitettäväksi. Erona viime vuoteen on, että tällä kertaa äänestyksen senhetkistä tulosta voi vilkaista ennen äänensä antamista. Tuo omalta osaltaan vaikuttanee äänestyskäyttäytymiseen. Erityisesti lentävän lähdön saaneen kärkikaksikon ulkopuoliset ehdokkaat tuosta oletettavasti jonkin verran kärsivät, kaikki eivät välttämättä ole lähteneet edes taktikoimaan, vaan jättäneet kokonaan äänestämättä nähtyään tilanteen.

Enemmistö ehdokkaista on sellaisia, jotka eivät viime vuoden finaalissa olleet. Veteraaniosasto on kerännyt parhaiten ääniä ja neljän kärki oli viime finaalissakin ehdolla. Kärjessä ääniä on kerätty paremminkin kuin edeltävinä vuosina, mutta vastaavasti keskikastissa ja peräpäässä äänimäärä on ollut pienempi, siitäkin huolimatta, että viime vuonna finaalissa oli enemmän ehdokkaita kuin tänä vuonna. Äänestystilanteen paljastuminen vasta äänen antamisen jälkeen on ehkä johtanut aiemmin tasaisempaan äänijakaumaan ja ehkä jopa suurempaan äänestysaktiivisuuteenkin.

No, varsinainen vaalipäivä vielä kaiken muuttaa voi, joten lopullisten analyysien ja johtopäätösten aika ei ole vielä.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tämä onkin mielenkiintoinen kysymys tutkijoille selvitettäväksi. Erona viime vuoteen on, että tällä kertaa äänestyksen senhetkistä tulosta voi vilkaista ennen äänensä antamista. Tuo omalta osaltaan vaikuttanee äänestyskäyttäytymiseen. Erityisesti lentävän lähdön saaneen kärkikaksikon ulkopuoliset ehdokkaat tuosta oletettavasti jonkin verran kärsivät, kaikki eivät välttämättä ole lähteneet edes taktikoimaan, vaan jättäneet kokonaan äänestämättä nähtyään tilanteen.

Enemmistö ehdokkaista on sellaisia, jotka eivät viime vuoden finaalissa olleet. Veteraaniosasto on kerännyt parhaiten ääniä ja neljän kärki oli viime finaalissakin ehdolla. Kärjessä ääniä on kerätty paremminkin kuin edeltävinä vuosina, mutta vastaavasti keskikastissa ja peräpäässä äänimäärä on ollut pienempi, siitäkin huolimatta, että viime vuonna finaalissa oli enemmän ehdokkaita kuin tänä vuonna. Äänestystilanteen paljastuminen vasta äänen antamisen jälkeen on ehkä johtanut aiemmin tasaisempaan äänijakaumaan ja ehkä jopa suurempaan äänestysaktiivisuuteenkin.

No, varsinainen vaalipäivä vielä kaiken muuttaa voi, joten lopullisten analyysien ja johtopäätösten aika ei ole vielä.
Ainakin kaksi vuotta sitten jolloin minä vedin tätä äänestystä, äänitilanne oli myös kesken äänestyksen näkyvillä. Toivottavasti tämä nyt ei ratkaisevasti hommaan vaikuta.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ainakin kaksi vuotta sitten jolloin minä vedin tätä äänestystä, äänitilanne oli myös kesken äänestyksen näkyvillä. Toivottavasti tämä nyt ei ratkaisevasti hommaan vaikuta.
Mielenkiintoista! Tulosten ja äänestysaktiivisuuden perusteella olisin veikannut, että silloinkin on ollut tuollainen viime finaalin tyyppinen ratkaisu käytössä. Toisaalta näihin äänestystuloksiin voi vaikuttaa niin moni eri asia, joka ei suoraan tuosta tulostaulukosta päällepäin näy, että se "hieman" hankaloittaa analyysin tekoa.

Mutta toivottavasti nähdään kuitenkin vielä vilkas viimeinen äänestyspäivä!
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Mielenkiintoista! Tulosten ja äänestysaktiivisuuden perusteella olisin veikannut, että silloinkin on ollut tuollainen viime finaalin tyyppinen ratkaisu käytössä. Toisaalta näihin äänestystuloksiin voi vaikuttaa niin moni eri asia, joka ei suoraan tuosta tulostaulukosta päällepäin näy, että se "hieman" hankaloittaa analyysin tekoa.

Mutta toivottavasti nähdään kuitenkin vielä vilkas viimeinen äänestyspäivä!
Muistan ainakin sen, että tulokset olivat avointa tietoa ennen äänestysajan loppumista, taisin itse jopa mainostaa tilannetta voittotaistelussa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Muistan ainakin sen, että tulokset olivat avointa tietoa ennen äänestysajan loppumista, taisin itse jopa mainostaa tilannetta voittotaistelussa.
Ja täydellisessä pimennossahan ei viime finaalissakaan oltu siinä mielessä, että finaaliketjun jo äänensä antaneet kommentoijat taisivat kyllä mainita välillä omin sanoin, että missä mennään. Siinä mielessä suljetun lippuäänestyksen jäljittely on aika hankalaa. Ellei sitten palstasoftan valikoimissa ole olemassa äänestysketjun avaajalle sellainenkin äänestysvaihtoehto, jossa tulokset paljastuvat kaikille vasta kun äänestysaika on umpeutunut.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Ellei sitten palstasoftan valikoimissa ole olemassa äänestysketjun avaajalle sellainenkin äänestysvaihtoehto, jossa tulokset paljastuvat kaikille vasta kun äänestysaika on umpeutunut.
Tuollainenhan olisi ideaali, ja itse asiassa sellaista etsinkin äänestystä laatiessa, mutta käsittääkseni tuollaista vaihtoehtoa ei ole olemassa.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
@Everton sai ääneni. On monipuolinen ja hyvä kirjottaja, ja arvostan hänen visojaan, vaikka niihin en ole juuri osallistunut.

Olette hienoja kirjoittajia ja olisin voinut
teitä kaikkia äänestää, mutta nyt päädyin tähän ratkaisuun. Oli erityisen hienoa päästä antamaan 70. ääni, joten pakko oli äänestää juuri nyt eikä vasta myöhemmin tänään kuten suunnittelin.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Pyhäpuku on nostettu kaapista sängyn päälle oikenemaan. Illalla sitten kravatti kaulaan ja äänestämään. Kahden vaiheella tässä olen, enkä ole vielä tehnyt päätöstä. Kädet hieman hikoavat ja tärisevät jännityksestä. Huomenna uusi Tasavallan Presidentti ja Vuoden Jatkoaikalainen 2023 astuvat virkoihinsa. Onnea ja menestystä heille molemmille toivotan. Toivottavasti osaavat koota asiantuntevan kabinetin.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pyhäpuku on nostettu kaapista sängyn päälle oikenemaan. Illalla sitten kravatti kaulaan ja äänestämään. Kahden vaiheella tässä olen, enkä ole vielä tehnyt päätöstä. Kädet hieman hikoavat ja tärisevät jännityksestä. Huomenna uusi Tasavallan Presidentti ja Vuoden Jatkoaikalainen 2023 astuvat virkoihinsa. Onnea ja menestystä heille molemmille toivotan. Toivottavasti osaavat koota asiantuntevan kabinetin.
Häissä ei ole kenenkään muun kuin morsiamen soveliasta pukeutua valkoiseen niin vähän samalla tavalla suosittelen pukeutumaan johonkin muuhun pukuun kuin samettipukuun, joka lienee moninkertaisen voittajan itselleen varaama vaatetus.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oho! No nyt viimein on kansan syvät rivit minua totelleet ja pääsen eroon tästä jatkuvan voittamisen kamalasta ikeestä! Kyllä se nyt taas vaikeaksi meni, mutta lopulta kiusaajat saivat häviön ja minua sokeasti totteleva, valtava massa nimimerkkejä tuhosi teidän yrityksenne.

KIITOS

OLE HYVÄ

Ja @Everton jaksamisia, vastuu on valtava ja painaa kuin Nick Ritchie. Valmistaudu vastaamaan päivittäin tuleviin, satoihin ellei jopa satoihin kysymyksiin Jatkoajan pöntöiltä, aiheet vaihtelevat mutta ovat lähinnä osastoa ”Oi viisas ja mahtava Vuoden Jatkoaikalainen, miten saan maitopurkin auki?”, ”Suuri ja voimakas Vuoden Jatkoaikalainen, auta, olen suuressa vaikeudessa, roskapönttöni on täysi enkä tiedä mitä teen!” tai ”Herra Vuoden Jatkoaikalainen, saisimmeko pyytää Teitä lähettämään meille listan nimimerkeistä, jotka haluat tällä viikolla poistaa Jatkoajasta? Ystävällisin terveisin, @Moderaattorit ”.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oho! No nyt viimein on kansan syvät rivit minua totelleet ja pääsen eroon tästä jatkuvan voittamisen kamalasta ikeestä! Kyllä se nyt taas vaikeaksi meni, mutta lopulta kiusaajat saivat häviön ja minua sokeasti totteleva, valtava massa nimimerkkejä tuhosi teidän yrityksenne.

KIITOS

OLE HYVÄ

Ja @Everton jaksamisia, vastuu on valtava ja painaa kuin Nick Ritchie. Valmistaudu vastaamaan päivittäin tuleviin, satoihin ellei jopa satoihin kysymyksiin Jatkoajan pöntöiltä, aiheet vaihtelevat mutta ovat lähinnä osastoa ”Oi viisas ja mahtava Vuoden Jatkoaikalainen, miten saan maitopurkin auki?”, ”Suuri ja voimakas Vuoden Jatkoaikalainen, auta, olen suuressa vaikeudessa, roskapönttöni on täysi enkä tiedä mitä teen!” tai ”Herra Vuoden Jatkoaikalainen, saisimmeko pyytää Teitä lähettämään meille listan nimimerkeistä, jotka haluat tällä viikolla poistaa Jatkoajasta? Ystävällisin terveisin, @Moderaattorit ”.
Älä menetä toivoa. Selviät kyllä tästä. Elämässä on muutakin kuin jatkis.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ja @Everton jaksamisia, vastuu on valtava ja painaa kuin Nick Ritchie. Valmistaudu vastaamaan päivittäin tuleviin, satoihin ellei jopa satoihin kysymyksiin Jatkoajan pöntöiltä, aiheet vaihtelevat mutta ovat lähinnä osastoa ”Oi viisas ja mahtava Vuoden Jatkoaikalainen, miten saan maitopurkin auki?”, ”Suuri ja voimakas Vuoden Jatkoaikalainen, auta, olen suuressa vaikeudessa, roskapönttöni on täysi enkä tiedä mitä teen!” tai ”Herra Vuoden Jatkoaikalainen, saisimmeko pyytää Teitä lähettämään meille listan nimimerkeistä, jotka haluat tällä viikolla poistaa Jatkoajasta? Ystävällisin terveisin, @Moderaattorit ”.
Yllättävän vähän tuo toimenkuva vaikuttaisi tämän kuvauksen perusteella poikkeavan Vuoden jatkoaikalainen -hopeamitalistin arjesta, joten kovin suurta helpotusta en uskalla mennä lupaamaan näillä näkymin hopeiseen tulevaisuuteesi. Toki omalla asenteella voi aika paljon vaikuttaa homman mielekkyyteen. Tami-entusiastina olen tottunut vuorovaikutukseen, enkä koe toisten auttamista minään munkkilatinana pahimmasta päästä -take my word!!
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Ja sieltä tulee äänestyksen loppumetreillä sininen vyöry! @FASlapsi on lyöty! @FASlapsi on lyöty! Joko pistetään Spirit of the Blues soimaan?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
@FASlapsi kampanjan teko on ylämäkeen hiihtämistä umpihangessa. Vastassa ovat poliittiset kilpailijamme ja usein myös vimmaisen vihamielinen media. Meillä ei ole myöskään ulkopuolisia rahoittajia!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
@FASlapsi kampanjan teko on ylämäkeen hiihtämistä umpihangessa. Vastassa ovat poliittiset kilpailijamme ja usein myös vimmaisen vihamielinen media. Meillä ei ole myöskään ulkopuolisia rahoittajia!
Lapsi on toteuttanut Faselilaista politiikkaa jo kauan ja nyt päästään siitä eroon!!
Harmi kun hän ei voi enää käydä vaaleja kun Pikku kakkonen meni jo ja lapsilla on tutiaika, veikkaan kylläkin siellä olleen/olevan kauhea itku ja potkuraivarit kun toinen vei tikkarin suusta!!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Lapsi on toteuttanut Faselilaista politiikkaa jo kauan ja nyt päästään siitä eroon!!
Harmi kun hän ei voi enää käydä vaaleja kun Pikku kakkonen meni jo ja lapsilla on tutiaika, veikkaan kylläkin siellä olleen/olevan kauhea itku ja potkuraivarit kun toinen vei tikkarin suusta!!
Lopettakaa viisastelu, @FASlapsi juoksee 365 Karikon lenkkiä vuodessa ja vuodesta 1968 ei yhtään päivää ole jätetty väliin! Toivottavasti lakimiehesi on ready?
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
14 ääntä pankkiin niin olen tyytyväinen!
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Yksi Tami-meemi eilen ja heti tuli yksi ääni lisää! Enää 60 Tami kuvaa ja voitto on minun!!!
 

Liitteet

  • IMG_4824.jpeg
    IMG_4824.jpeg
    333,6 KB · kertaa luettu: 40
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös