Kunniamaininta nimimerkille @Turha Kaukalo aina kotona ja ihan viihdyttävä kirjoittaja. Pahoitin kuitenkin mieleni tässä hetki sitten hänen yhdestä kirjoituksestaan, joten ei päässyt listalle.
Meinasin äänestää sinua, mutta nyt pitää kyllä vielä hetki miettiä...Nyt olen valmis antamaan rivini. Olen tätä miettinyt...
Kaksi ensimmäistä on sellaisia tyyppejä joiden kanssa tunnen saaneeni hyvän yhteyden. Vaikka en aina kaikkia juttuja ymmärrä niin
@Johnny B. Goode
@vetti
ovat kaksi ekaa valintaani.
Kolmas olikin sitten vaikea... Oli monta hyvää ehdokasta mutta päällimmäiseksi jäi kuitenkin järjenääni
@mikko600
En tiedä miksi mutta olen alkanut pitää hänen tyylistään. Jalkapallovisan etenemistä on ollut myös kiva seurata vaikka ei itse vastauksia tiedä.
Mieti vain... Ikävä kyllä sille en voi mitään... Äänestin oman tuntemuksen mukaan. Pitää olla rehellinen itselleen!Meinasin äänestää sinua, mutta nyt pitää kyllä vielä hetki miettiä...
Kenelle muullekaan sitä olisi.Mieti vain... Ikävä kyllä sille en voi mitään... Äänestin oman tuntemuksen mukaan. Pitää olla rehellinen itselleen!
Minä olen saanut yhden äänen ja toivoisin saavani lisää!
Äänien kerryttäminen tuo saman eufoorian tunteen kuin tykkäysten kerääminen. Tykkäyksissä olenkin edelleen Jatkoajan kiistaton kuningas.
Edit. en ole antanut omia ääniäni. Joka äänestää minua tai tykkää tästä, saa minun ääneni. Ja tykkäyksen äänestysviestiinsä.
Karavaani kulkee ja vähä-älyiset vinkuu.@heavy Lieneekö ikinä oikeassa missään asiassa. Paljon tuntuu olevan asiaa moneen ketjuun, mutta yleensä aina ihan puhdasta ideologista höpöä tai omia aivopieruja
No, emme suhtaudu kovin hyvin. Tässä on kyse kuitenkin leikkimielisestä ja hauskasta kilpailusta, joka parhaimmillaan edistää palstan yhteisöllisyyttä. Sen sijaan tällaiset viestit ovat melko lailla mauttomia eivätkä ainakaan edistä mitään hyvää. Näin joulun alla on hyvä aika jättää vanhat kaunat ja antipatiat taakse ja toivoisimmekin teiltä kaikilta hyviä käytöstapoja.Ylivoimainen bottom-3:
@Leon Pelkurimainen seläntakaa huutelija, turhaa vääntöä monessa ketjussa.
@dana77 Modejen lemmikki. Joskus hyvääkin asiaa, mutta selvät viheltämättä jättämiset häiritsee.
@heavy Lieneekö ikinä oikeassa missään asiassa. Paljon tuntuu olevan asiaa moneen ketjuun, mutta yleensä aina ihan puhdasta ideologista höpöä tai omia aivopieruja.
No ni. Oon, jos en R sanasti, niin ainakin ihastunut. Täs sitä ollaan. Voi peijooni.Nyt olen valmis antamaan rivini. Olen tätä miettinyt...
Kaksi ensimmäistä on sellaisia tyyppejä joiden kanssa tunnen saaneeni hyvän yhteyden. Vaikka en aina kaikkia juttuja ymmärrä niin
@Johnny B. Goode
Aika hellyyttävää, että näilläkin vaaliuurnilla alkaa liesi lämpenemään yhdellä sun toisella niin että tarvittiin taas viralliset järkkärit torikokoukseen, oli joulu lähellä tai ei. Palstan mukaista toimintaa.
Tykkäyksissä olenkin edelleen Jatkoajan kiistaton kuningas.
Noihin tykkäyksiin voi suhtautua monella tapaa. Itse katselen ihmeissäni nimimerkkejä, jotka 10000 viestillä ovat saaneet tuhannen peukutusta.