Vuoden jatkoaikalainen 2020 -karsinta

  • 15 987
  • 157

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Viisi nimeämistä olen tainnut saada osakseni, joka on muistaakseni viisi enemmän kuin vuosi sitten. En ole liiemmin hyörinyt täällä palstalla viime aikoina, eikä mulla ole siis minkäänlaista käryä äänestystilanteesta. Kiitos joka tapauksessa!
Mua ei oo nimetty kertaakaan ja se on varmaan hyväksi tälle palstalle.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Me ollaan voittajia kaikki
Kun oikein silmiin katsotaan
Me ollaan voittajia jatkoajan
Ihan jokainen

Tai sitten ei...
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ääneni ovat olleet postissa matkalla ja laitoin samaan kuoreen naapurin kissavainaan äänet tulemaan. Kai nämä lasketaan? Ai ei, no kohti moraalista voittoa sitten. Ilman mitään järjestystä muutama nimenomaan viimevuotisella panoksellaan positiivisesti silmään pistänyt nimimerkki. Tästä unohtuu varmasti ainakin pari olennaista.

@Flonaldo : Muistan, että keväällä koronan alkulöylyissä olimme vahvasti eri mieltä ja kävimme kiivasta keskustelua UK:n silloisesta epidemianhallintastrategiasta. Sittemmin nimimerkki on pistänyt silmään jatkuvasti hyvin perustelluilla ja selkeästi melkoisen pedanttiseen ja aikaavievään oma-aloitteiseen tutkimukseen nojaavilla viesteillä, jotka ovat olleet valona virheellisen tiedon pimeydessä. Jos ymmärsin oikein, henkilö nimimerkin takana on pandemian myötä kiinnostunut aiemmin ei-niin-tutusta aiheesta niin kovin, että on sukeltanut jotakuinkin kaikkeen saatavilla ja sulatettavissa olevaan tietoon sortumatta mihinkään huuhaajuttuihin. Nostan hattuani korkealle.

@Tuamas : Maininta tulee erityisesti vaaliseurannan kertakaikkiaan laadukkaasta sisällöstä, jota maksulliset mediat joutuvat kadehtimaan. Muutenkin tasaisen informaatiotiheää juttua talouden ja politiikan saralla aina affikuvioista Yhdysvaltojen sisäpolitiikkaan, kotimaata unohtamatta. Toivottavasti pysyt palstalla jatkossakin.

@Walrus21 : Olen huomannut nimimerkin tuottavan huippuhyviä ja asiallisia analyyseja kotimaan politiikasta. Esimerkiksi väittelyistä kiinnostaa eniten lukea nimenomaan Walrusin kirjoitus, jos sellainen on saatavilla. Aina kannattaa pysähtyä lukemaan vaikkei olisikaan samaa mieltä. Aika usein tosin huomaa olevansa. Mutta eriävistäkin mielipiteistä saa hyvää keskustelua aikaiseksi.

@dana77 : Naulan kantaan! Voisiko tuota paremmin sanoa? Tykkään. Mitä tuo jääräpäinen puusilmä nyt oikein selittää!? Onpa vittumainen tyyppi. Puhuu läpiä päähänsä eikä myönnä olevansa väärässä! Loistavaa, kertakaikkiaan hyvin perusteltu mutta sopivan pisteliäs ja kuvia kumartelematon kirjoitus. Uskaltaa sanoa mitä ajattelee. Tykkään! No mitä se nyt...

Vaikka en olisikaan niin samanmielinen monessa erityisesti talouspolitiikkaa koskevassa asiassa, olisi minun tunnustettava että danan merkitys vapaan keskustelulle on todella iso. Uskaltaa ottaa myös epäsuositun position ja puolustaa sitä leijonan lailla. Nostaa kiistanalaisia ja tärkeitä asioita keskusteluun ja halutessaan perustelee niin ettei argumentaatiossa häviä yhdellekään kanssapalstalaiselle.

@Sistis : Monia varmaan ihmetyttää ja ärsyttää Sistiksen omat tilastot koronaketjussa. Ei niistä varmasti itsessään sen suurempaa hyötyä olekaan, mutta asia vain on niin, ettei monenkaan ilmiön mekaniikasta tai tilastollisista ominaisuuksista saa kunnon tuntumaa muuta kuin itse numeroita hypistelemällä ja yrittämällä replikoida virallisia tunnuslukuja, kuten Sistis R-lukua. Nämä Sistiksen laskelmat ovat myös avanneet keskustelua tartuntalukujen logiikasta ja kehityksestä sekä varmasti olleet tärkeä osa sitä prosessia joka on saanut Sistiksen tuottamaan kiihkotonta ja hyvin perusteltua laatusisältöä koronakeskusteluun. Hatunnosto sinulle ja vaikka ketjussa joskus tulisi lokaa niskaan, uskon että moni hiljaisempikin lukija arvostaa suuresti panostasi.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
@dana77 : Naulan kantaan! Voisiko tuota paremmin sanoa? Tykkään. Mitä tuo jääräpäinen puusilmä nyt oikein selittää!? Onpa vittumainen tyyppi. Puhuu läpiä päähänsä eikä myönnä olevansa väärässä! Loistavaa, kertakaikkiaan hyvin perusteltu mutta sopivan pisteliäs ja kuvia kumartelematon kirjoitus. Uskaltaa sanoa mitä ajattelee. Tykkään! No mitä se nyt...

Vaikka en olisikaan niin samanmielinen monessa erityisesti talouspolitiikkaa koskevassa asiassa, olisi minun tunnustettava että danan merkitys vapaan keskustelulle on todella iso. Uskaltaa ottaa myös epäsuositun position ja puolustaa sitä leijonan lailla. Nostaa kiistanalaisia ja tärkeitä asioita keskusteluun ja halutessaan perustelee niin ettei argumentaatiossa häviä yhdellekään kanssapalstalaiselle.
Nyt tuli sellainen palaute, että melkein tippa linssissä sai lukea. Erityisesti tuo loppuosa kolahti, sillä tähän olen pyrkinyt. Joskus oluttuopin ääressä asioista puhuttaessa saattaisin olla pari piirun tuhannesosaa malttilisempikin, eikä kyse ole siitä etten uskaltaisi off-internet sanoa suoraan, mutta näen vain, että tällaiseen keskusteluformaattiin sopii suorempikin tyyli, ilman että siitä tarvitsee kenenkään ottaa itseensä. Asiat saattavat joskus riidellä, ei ihmiset. Kiitos palautteesta.

ps. todella kovaan seuraan olin päässyt. Se lämmittää.
 

MegaForce

Jäsen
Äänet on laskettu! Huimat 83 nimimerkkiä sai vähintään yhden äänen. 5 viestiä jouduin valitettavasti hylkäämään ja yhden nimimerkin diskaamaan. Alin äänimäärä jolla pääsee finaaliin tänä vuonna on 5 kappaletta. Suoraan finaaliin selviytyneet nimimerkit ovat satunnaisessa järjestyksessä:

@Everton
@Iisoppi
@Cobol
@Tuamas
@mikko600
@Via Dolorosa
@Johnny B. Goode
@Sistis

Tämän lisäksi 5 ääntä ovat saaneet @Turha Kaukalo @Vanha Len ja @regularflex
Näin ollen tuomariraati on päättänyt, että kaikki "karsintarajaan" yltäneet pääsevät finaaliin, joten poikkeuksellisesti finaalissa on tänä vuonna 11 nimimerkkiä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nyt kyllä kilahti kusi päähän ja kunnolla. Tästeres jätän elarit maksamatta, vittuilen isommilleni ja kyselen pokeilta että "eksää vittu tiärä kuka mää oon?!"
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
@Roger Moore ei ole jostain syystä finalistien joukossa. Vaadin siis uudelleenlaskentaa!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kuopiosta tulleet postiäänet jätettiin laskematta niiden epäselvyyden ja epäilyttävän samankaltaisuuden vuoksi.
Parhaat lakimiehet ovat asialla ja tämä naurettava vääryys korjataan. Tarvittaessa menemme vaikka korkeimpaan oikeuteen.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Nyt kyllä kilahti kusi päähän ja kunnolla. Tästeres jätän elarit maksamatta, vittuilen isommilleni ja kyselen pokeilta että "eksää vittu tiärä kuka mää oon?!"
ja kohta Iltaruskon vanhainkodissa irstaana herrasmiehenä alapesua suorittavalta hoitajalta, että: "Enks mää tiedä kuka mää oon?"
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Äänet on laskettu! Huimat 83 nimimerkkiä sai vähintään yhden äänen. 5 viestiä jouduin valitettavasti hylkäämään ja yhden nimimerkin diskaamaan. Alin äänimäärä jolla pääsee finaaliin tänä vuonna on 5 kappaletta. Suoraan finaaliin selviytyneet nimimerkit ovat satunnaisessa järjestyksessä:

@Everton
@Iisoppi
@Cobol
@Tuamas
@mikko600
@Via Dolorosa
@Johnny B. Goode
@Sistis

Tämän lisäksi 5 ääntä ovat saaneet @Turha Kaukalo @Vanha Len ja @regularflex
Näin ollen tuomariraati on päättänyt, että kaikki "karsintarajaan" yltäneet pääsevät finaaliin, joten poikkeuksellisesti finaalissa on tänä vuonna 11 nimimerkkiä.
Hetkinen, miksi @FASlapsi ei päässyt listalle?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös