Vuoden jatkoaikalainen 2020 -karsinta

  • 15 964
  • 157

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kunniamaininta nimimerkille @Turha Kaukalo aina kotona ja ihan viihdyttävä kirjoittaja. Pahoitin kuitenkin mieleni tässä hetki sitten hänen yhdestä kirjoituksestaan, joten ei päässyt listalle.

Jaahah, eli parannettavaa olisi. En kai mitään narrivitsejä kertoillut (kuten: mitä eroa on Jari Kurrilla ja Timo T.A. Mikkosella? Toinen elää.) sentään!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt olen valmis antamaan rivini. Olen tätä miettinyt...
Kaksi ensimmäistä on sellaisia tyyppejä joiden kanssa tunnen saaneeni hyvän yhteyden. Vaikka en aina kaikkia juttuja ymmärrä niin
@Johnny B. Goode
@vetti
ovat kaksi ekaa valintaani.
Kolmas olikin sitten vaikea... Oli monta hyvää ehdokasta mutta päällimmäiseksi jäi kuitenkin järjenääni
@mikko600
En tiedä miksi mutta olen alkanut pitää hänen tyylistään. Jalkapallovisan etenemistä on ollut myös kiva seurata vaikka ei itse vastauksia tiedä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nyt olen valmis antamaan rivini. Olen tätä miettinyt...
Kaksi ensimmäistä on sellaisia tyyppejä joiden kanssa tunnen saaneeni hyvän yhteyden. Vaikka en aina kaikkia juttuja ymmärrä niin
@Johnny B. Goode
@vetti
ovat kaksi ekaa valintaani.
Kolmas olikin sitten vaikea... Oli monta hyvää ehdokasta mutta päällimmäiseksi jäi kuitenkin järjenääni
@mikko600
En tiedä miksi mutta olen alkanut pitää hänen tyylistään. Jalkapallovisan etenemistä on ollut myös kiva seurata vaikka ei itse vastauksia tiedä.
Meinasin äänestää sinua, mutta nyt pitää kyllä vielä hetki miettiä...
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Minä olen saanut yhden äänen ja toivoisin saavani lisää!

Äänien kerryttäminen tuo saman eufoorian tunteen kuin tykkäysten kerääminen. Tykkäyksissä olenkin edelleen Jatkoajan kiistaton kuningas.

Edit. en ole antanut omia ääniäni. Joka äänestää minua tai tykkää tästä, saa minun ääneni. Ja tykkäyksen äänestysviestiinsä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Minä olen saanut yhden äänen ja toivoisin saavani lisää!

Äänien kerryttäminen tuo saman eufoorian tunteen kuin tykkäysten kerääminen. Tykkäyksissä olenkin edelleen Jatkoajan kiistaton kuningas.

Edit. en ole antanut omia ääniäni. Joka äänestää minua tai tykkää tästä, saa minun ääneni. Ja tykkäyksen äänestysviestiinsä.

Tykkäsin ennen kuin luin viestin post scriptum -osuuden. En nyt kuitenkaan peru tykkäystä, koska sit se olisi vähän kiusallista, jos ehditkin jo huomaamaan, että tykkäsin. Raportoin varmuuden vuoksi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Oi niitä aikoja, kun äänensä sai antaa schollille, Golden AWelle, ylipäätään persoonille. Anteeksi kun sanon, mutta nykyisestä kirjoittajajoukosta ei oikeastaan kukaan nouse esille näkemyksellään. Aika harmaata massaa. Erityisiä kirjoittajanlahjojakaan ei ole silmille pompannut. Onhan siellä pilkkuja paikoillaan, mutta ei oikein ketään kenelle voisi ehdottaa päivätyön jättämistä ja kirjoittajan uralle antautumista. Sitä paitsi ketä nyt kirjoittaminen kiinnostaisikaan, kun on nämä juutupet ja pentagram ja tiktak ja quitter.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka lainattu viesti ei ollut laadukas, niin ei ollut tämäkään. Rikepiste annettu henkilökohtaisuudesta.
@heavy Lieneekö ikinä oikeassa missään asiassa. Paljon tuntuu olevan asiaa moneen ketjuun, mutta yleensä aina ihan puhdasta ideologista höpöä tai omia aivopieruja
Karavaani kulkee ja vähä-älyiset vinkuu.
 
Hei palstaväki.

Me tuolla norsunluutornissamme mietittiin (turvavälit tietysti muistaen), miten suhtaudumme tällaisiin viestihin:
Ylivoimainen bottom-3:

@Leon Pelkurimainen seläntakaa huutelija, turhaa vääntöä monessa ketjussa.
@dana77 Modejen lemmikki. Joskus hyvääkin asiaa, mutta selvät viheltämättä jättämiset häiritsee.
@heavy Lieneekö ikinä oikeassa missään asiassa. Paljon tuntuu olevan asiaa moneen ketjuun, mutta yleensä aina ihan puhdasta ideologista höpöä tai omia aivopieruja.
No, emme suhtaudu kovin hyvin. Tässä on kyse kuitenkin leikkimielisestä ja hauskasta kilpailusta, joka parhaimmillaan edistää palstan yhteisöllisyyttä. Sen sijaan tällaiset viestit ovat melko lailla mauttomia eivätkä ainakaan edistä mitään hyvää. Näin joulun alla on hyvä aika jättää vanhat kaunat ja antipatiat taakse ja toivoisimmekin teiltä kaikilta hyviä käytöstapoja.

Joulurauhaa toivottaen,

Moderaattorit
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nyt olen valmis antamaan rivini. Olen tätä miettinyt...
Kaksi ensimmäistä on sellaisia tyyppejä joiden kanssa tunnen saaneeni hyvän yhteyden. Vaikka en aina kaikkia juttuja ymmärrä niin
@Johnny B. Goode
No ni. Oon, jos en R sanasti, niin ainakin ihastunut. Täs sitä ollaan. Voi peijooni.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Erittäin hyvin nimimerkki Moderaattorit vetää. Asiaa on, ja se kerrotaan asiallisesti. Nuo parit kielioppivirheet eivät sinänsä estä ymmärtämistä, mutta jättävät hitusen sivistymättömän jälkimaun. Ilmoittaudun täten nimimerkki Moderaattoreille vapaaehtoisena kieliasun tarkistajana, koska näköjään oikolukijanne lähti jo lomille. Korrekti ulosanti lisää uskottavuutta, tämänhän me kaikki toki tiedämme..
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mikäs sitä Golden AWea estää äänestämästä? Sen kun vaan selvittää sen uuden nimimerkin, niin kyllä onnistuu ;)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
@Sistis @Flonaldo @Snoppen
Näille kaikille äänet koronakeskustelun järjen äänestä ja väsymättömyydestä kuinka asiallisesti jaksetaan perustella päivästä toiseen, luoda toivoa ja tulkita informaatiota muiden puolesta neutraalilla tavalla ja faktoihin perustuen.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Aika hellyyttävää, että näilläkin vaaliuurnilla alkaa liesi lämpenemään yhdellä sun toisella niin että tarvittiin taas viralliset järkkärit torikokoukseen, oli joulu lähellä tai ei. Palstan mukaista toimintaa.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aika hellyyttävää, että näilläkin vaaliuurnilla alkaa liesi lämpenemään yhdellä sun toisella niin että tarvittiin taas viralliset järkkärit torikokoukseen, oli joulu lähellä tai ei. Palstan mukaista toimintaa.

Tässä vähän odottelen jo finaalia ja lupauksia vappusatasista. Vaalit eivät ole mitään ilman (tyhjänpäiväisiä) lupauksia!
 

Luke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@Bosco
Kovaa jälkeä NHL-osiossa.

@Postinjakaja
HIFK-osion ääni reaalimaailmalle. Ei kuuluu negatiivisiipeen, eikä siihen laput silmillä vetävään "kaikki on hyvin" -osastoon.

@Sistis
Vaikuttaa hienolta mieheltä ja järjen ääneltä.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Tykkäyksissä olenkin edelleen Jatkoajan kiistaton kuningas.

Noihin tykkäyksiin voi suhtautua monella tapaa. Itse katselen ihmeissäni nimimerkkejä, jotka 10000 viestillä ovat saaneet tuhannen peukutusta. Parhaitten tykättyjen nimimerkkien suhdeluvut ovat luokkaa 1,7 tykkäystä/viesti. Nyt ei vaan tule mieleen yhtään sellaista kirjoittajaa, mutta kyllä heitä palstalla on. Sinulla 2561/1687=0,658 tykkäystä/viesti.
Väärän kuninkaan päivä.

Edit:
Tilauksesta tömähti tonttiin todella kovat luvut:
@Via Dolorosa 6640 viestiä/ 14001 tykkäystä on 2,108/viesti.
Kyseessä on lisäksi kirjoittaja, jonka en ole huomannut erityisesti kalastelevan tykkäyksiä, vaan näkökulmat ovat omia ja aitoja. Hattu päästä.
 
Viimeksi muokattu:

Tuamas

Jäsen
Noihin tykkäyksiin voi suhtautua monella tapaa. Itse katselen ihmeissäni nimimerkkejä, jotka 10000 viestillä ovat saaneet tuhannen peukutusta.

Niin, tykkäykset ovat melko uusi ominaisuus palstasoftassa.

Itse olen tainnut kirjoittaa vajaa 15k viestiä ja niistä todennäköisesti ~90% aikana ennen tykkäyksiä ja sama pätee melko vahvasti kautta linjan noissa eniten kirjoittaneissa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Monta päivää mietittyäni tulin seuraavaan tulokseen. Tarkastelen asiaa kiihkottomasti ja laatikon ulkopuolelta.

@aquanqua
Naapurin leiristä. Mitä olen hänen tekstejään lukenut, on ne aina ollut kiihkottomia ja järjellä ajateltuja kirjoituksia. Ei anneta tunteen viedä, vaan tarkastellaan asioita monelta kantilta

@Cobol
Selvästi jääkiekon pieniäkin nyansseja ymmärtävä kirjoittaja. Hyvää tekstiä pelistä ja peliin kuulumattomista asioista. Ollaan lähes aina eri mieltä asioista, mutta siitä ei ole nyt kyse, vaan laadukkaista ja perusteltavista kirjoituksista. Välillä tunne ohjaa kirjoituksia, mutta kokonaisuus on sen verran laaja, että ansaitsee äänen

@Hera80
Kolmanneksi oli monta vaihtoehtoa, mutta päädyin kaksoisveljeeni. Tämän kainaloitaan sheivaavan alfauroksen älykäs humoristinen ote kirjoituksissa sytyttää. Monet ei varmasti tajua, mutta minä tajuan. Ollaanhan me sama henkilö.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Joo Cobolilla on kyllä lajiymmärrys niin hallussa kuin voi vain olla. Teräviä, objektiivisia ja logiikkaan perustuvia havaintoja hyvällä tekstinkäsittelyllä vailla provoa, uhoa tai värilaseja, vaikka kaiketi on Jokeria sydämeltään. Jos painotan jatkossa parhaimpaan jatkoaikalaisuuteen itse lajiosaamista ja tietotaitoa, nousee Cobol leikitellen kärkisijoille.
 

AgiiL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
En niin paljon vapaan keskustelun osiota ole lukenut, mutta jääkiekko-osioita luen päivittäin. Nämä siis pääosin jääkiekkokeskustelun perusteella, mutta toki vapaankin viestit otettu huomioon, sen verran mitä olen itse ehtinyt seurailla.

@Heimo25
Ei esittelyjä kaipaa. Yhden viestin pohjalta päätyi palstalegendaksi. Ehdoton ykkönen!

@Via Dolorosa
Palstan viihdyttävimpiä käyttäjiä ja nokkelia viestejä asiasta kuin asiasta.

@Virveliä kainaloon
Loistava kirjoitustyyli ja hauskoja viestejä. Ei niin aktiivinen palstalla kuin monet muut tässä ketjussa mainitut, mutta laatu korvaa määrän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös