Vuoden jatkoaikalainen 2018 – FINAALI

  • 11 433
  • 117

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Tunkki oli alkuaikojen kuningas, tietäjät tietää. Eikä mukahassutellut, vaan vittuili vain vilpittömästi kaikille.

Kukas se oli se @mjr :n kiistakumppani aikoinaan, V:llä alkoi. Se oli tahattoman hauska kirjavine ja monisanaisine selityksineen. mjr jäi kauas taakse vaikeaselkoisuudessaan tuolloin, vaikka tapasi hänkin aikamoista sivistyssanalistaa tulostaa teksteihinsä.

Tarkoittanet varjoa? Ja minä mitään vaikeaselkoista kirjoita, taisi vaan olla aika anglistista tekstiä noina vuosina kun kotikieli oli 2000-2007 englanti.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@Musta Nuoli kiilaa pillunkarvan mitalla koko köörin ohi ja voittoon.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Kiinnostaisi tosiaan tarinat vanhoista (sanotaan nyt pre-2010 eli ennen minun aikaanikin) hauskoista jatkislaisista, kun nykyisistä (minä mukaanlukien) oikein kukaan ei ole aidosti hauska vaan yrittää kalastella ainoana tarkoituksenaan. Tarkoitan myös, että nimimerkki voi myös olla sekä tahallaan että tahattomasti hauska, ja yleensä hauskimmat on vähän sekoituksia kuten joku scholl, josta tosin itse en ole välittänyt suuremmin koskaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tunkki oli alkuaikojen kuningas, tietäjät tietää. Eikä mukahassutellut, vaan vittuili vain vilpittömästi kaikille.

Kukas se oli se @mjr :n kiistakumppani aikoinaan, V:llä alkoi. Se oli tahattoman hauska kirjavine ja monisanaisine selityksineen. mjr jäi kauas taakse vaikeaselkoisuudessaan tuolloin, vaikka tapasi hänkin aikamoista sivistyssanalistaa tulostaa teksteihinsä.
Viljuri oli hän? Tai varjokin oli kyllä muuan. Minä sanoin Viljurille jotain, suuttui, eikä ole sen koommin häntä näkynyt.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viljuri oli hän? Tai varjokin oli kyllä muuan. Minä sanoin Viljurille jotain, suuttui, eikä ole sen koommin häntä näkynyt.
Joo, Viljuri se oli, @mjr

Sen sijaan @varjo jutteli aikoinaan ihan järkeviä, vaikka tuolloin huudeltiin eri poteroista. No, aika kärkevä ja näsäviisas tyyli oli hällä kylläkin, mutta ehkä vuodet ovat tasoittaneet. Ketäpä ei olisi.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Joo, Viljuri se oli, @mjr

Sen sijaan @varjo jutteli aikoinaan ihan järkeviä, vaikka tuolloin huudeltiin eri poteroista. No, aika kärkevä ja näsäviisas tyyli oli hällä kylläkin, mutta ehkä vuodet ovat tasoittaneet. Ketäpä ei olisi.

Joo, olet oikeassa, Viljurin olin jo unohtanut. Hän taisi kiukustua ja lähteä pois tmv. Varjo vain vähitellen lakkasi olemasta aktiivinen, mutta tosiaan järkevöityi ja maltillistui vuosien myötä. Voisipa itsestä sanoa ihan samaa...
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Päätinkin sitten äänestää mielenkiintoisesti mielikuvissani monihahmoisena pomppivaa ajattelijaa eli @Musta Nuoli olisi hyvä pataljoonamme komentaja.
Ainakaan tänä vuonna ei ollut moitittavaa, ja meillähän valitaan myös pataljoonanpäälliköt huutoäänestyksellä!!!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
En äänestänyt karsinnassa mutta finaalissa haluan kuitenkin antaa ääneni @vilperi lle. Hänen kertomuksia omasta elämästään täällä kierrätyskeskuksessa on aina kiva lukea ja usein niistä tulee itsekin hyvälle mielelle. Keep on going buddy!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Joo, olet oikeassa, Viljurin olin jo unohtanut. Hän taisi kiukustua ja lähteä pois tmv. Varjo vain vähitellen lakkasi olemasta aktiivinen, mutta tosiaan järkevöityi ja maltillistui vuosien myötä. Voisipa itsestä sanoa ihan samaa...

Kaipailin varjoa tuossa kerran ja häneltä löytyi viesti miksi ei enää kiinnosta. En nyt tarkkaan muista, mutta ilmeisen lopullinen tilanne oli kuitenkin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miksei minua jo onnitella ja juhlita suurena sankarina? Häh? @Barnes yritä nyt ottaa tää homma haltuun hei!

Onnittelut @Bosco , jos osasin laskea oikein niin pääsit suureen saavutukseen: kovin moni muu ei tule koskaan valituksi Vuoden 2. parhaaksi Jatkoaikalaiseksi! Kaikillehan oli toki alusta asti selvää että minä voitan tämän kisan taas kerran, joten suurin jännitys olikin siinä kuka tulee toiseksi ja se olit sinä! Onnea!

Te muut ehdolla olleet, hahaa, ootte paskoja!

Te muut jotka ees ette olleet ehdolla, ootte aivan turhia koko sakki!

MINÄ olen paras! MINÄ olen voittaja! MINÄ olen kaunein! Ja mikä uskomattominta, MINÄ olen kaikkea tätä jo 3. vuotta putkeen!

OLEN MAAILMAN KUNINGAS! KUMARTAKAA EDESSÄNI!

Tästä lähin voitaisiin minusta kaikkien ajan säästämiseksi järjestää tämä äänestys nimikkeellä ”Vuoden 2. paras jatkoaikalainen kuninkaamme FASlapsen jälkeen” ja jäävätä minut, kolminkertainen suurmestarisankari, kokonaan äänestyksestä koska kaikille on jo selvää ettå minä olen kaikista maailman ihmisistä se ehdoton ykkönen ja myös komein ja paras ja se jota kaikki kadehtii.

P.S. Kuulun myös Mensa-kerhoon.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Piru vie, unohdin äänestää finaalissa vaikka olin siinä itse ehdolla. Äänestän postuumisti vaikka itseäni, tai Aku Ankkaa tai kirkkovenettä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Hui kauhistus, unohdin koko äänestyksen kiireideni keskellä. Pitää skarpata Vuoden urheilija -äänestykseen...

Onneksi @FASlapsi on sen verta narsisti (kaikella rakkaudella, sydänhymiö), että hän meille voittonsa kertoi. Ei tässä voi kuin hattua nostaa moiselle dominoinnille.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Unohdin kokonaan tämän äärimmäisen turhan äänestyksen - kylläpä nyt ei harmita lainkaan. Onnea kuitenkin FASistilapselle voitosta. Ehkä kuitenkin pitäisi onnittelujen sijaan ottaa osaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös