Vuoden jatkoaikalainen 2018 – FINAALI

  • 11 431
  • 117

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Finalistit ovat selvillä. Heitä on tällä kertaa kymmenen sijasta yksitoista, koska @Musta Nuoli , @McTorso ja @Johnny B. Goode saivat kukin neljä ääntä esikarsinnassa ja olisi ollut epäreilua jättää yksi heistä ulos.

Ehdokkaat:

@Bosco
@Musta Nuoli
@Pisin Kääpiö 186cm
@Van Taimeri
@vilperi
@FASlapsi
@Johnny B. Goode
@Roger Moore
@Turha Kaukalo
@Ralph
@McTorso

Käytä ääntäsi! Koska jostain syystä en pysty äänestystä kunnolla luomaan (en näe vaihtoehtoja), teidän äänestäjien tulee kirjoittaa äänenne näkyviin.

Äänestysaika päättyy 31.12 kello 12.00.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
@Roger Moore - hänen kanssaan olen jostain asioista hyvinkin eri mieltä, jostain taas hyvinkin samaa mieltä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Urheiluruudussa juuri kerrottiin naisten mäkihypyn syrjimisestä. Miksi @Iisoppi ei ole listalla.

No, antaa ukkojen säätää omia piirejään. @vilperi sitten tietenkin.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Annetaan ääni palstalaiselle, jonka viesteistä on oikeasti jotain hyötyä ja joista oppii uutta. Taustalla vielä jäätävä taustamateriaali ja innostus aiheeseen. Eli ääni @Van Taimeri -nimimerkille.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
@Van Taimeri

Mahtava duunimäärä ansaitsee tulla palkituksi. Kuka tahansa voi olla hauska tai trollata toista paremmin, mutta ihan kuka tahansa ei tuollaista tietopankkia ja viitseliäisyyttä omaa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt on vaikea kisa. Kuka antaa parhaat lahjukset, saa ääneni.

Jos äänestät mua ni voin kertoo sulle yv:llä oman henkilöllisyyteni. Näille muille en tuu ikinä kertomaan et oon Jari Kurri.

Saaks itteensä äänestää? Jos saa niin valinta on helppo, muuten pitää taktikoida ja odottaa tilanteen kehittymistä. Onhan tuossa muitakin ihan hyviä ehdokkaita itteni lisäksi, tosin Mensa-kerhossa ei taida olla yksikään.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jos äänestät mua ni voin kertoo sulle yv:llä oman henkilöllisyyteni. Näille muille en tuu ikinä kertomaan et oon Jari Kurri.

Saaks itteensä äänestää? Jos saa niin valinta on helppo, muuten pitää taktikoida ja odottaa tilanteen kehittymistä. Onhan tuossa muitakin ihan hyviä ehdokkaita itteni lisäksi, tosin Mensa-kerhossa ei taida olla yksikään.

Jali Kulli oot. Mäkin äänestän kohta itteeni kun oon nollilla. Mä oon Hessu Hopo.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jos äänestät mua ni voin kertoo sulle yv:llä oman henkilöllisyyteni. Näille muille en tuu ikinä kertomaan et oon Jari Kurri.

En rupea raportointinapin kanssa sähläämään, mutta vittu jos tämä menee läpi ilman pelikieltoa.

Voiko todella olla niin, että joku saa ehdotella nimiä ja jossain toisessa ketjussa tulisi tunti turpaan ja kuukausi pelikieltoa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Harmi ettei Beagle Boy ehtiny äänestää, mut eiks voitais laskea että sain senkin äänen?
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Harmi ettei Beagle Boy ehtiny äänestää, mut eiks voitais laskea että sain senkin äänen?
Eikun kaksi, sillä kai se toinenkin nimimerkki olisi sua äänestänyt.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eikun kaksi, sillä kai se toinenkin nimimerkki olisi sua äänestänyt.

No tuo sen toinen persoona eli Kaljuenkeli minulle todistettavasti jo äänensä antoi, niin minusta ois ihan oikeutettua ja reilua tulkita että varmaan se toinenkin sivupersoona on minua äänestänyt.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vaihtoehdot ovat erinomaiset, mutta pakko sanoa @Musta Nuoli
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös