Vuoden jatkoaikalainen 2018 – FINAALI

  • 11 436
  • 117

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Voiko Oskari Nikkistä äänestää? Kaveri tulee semmosella intohimolla palstalle, että alta pois.

Ei tainnut tähän kisaan ehtiä, mutta miten olisi kuukauden palstalainen? Eikö tuollainenkin titteli ole ainakin joskus jaettu. Minun palkintokaapista ei tosin löydy.
 
Annetuista vaihtoehdoista osa on täysin vieraita. Kaikkia en tiedä edes nimeltä ja osasta en osaa muodostaa minkäänlaista mielikuvaa.

Niistä nimimerkeistä, jotka tunnen, niin ääni menee helposti @Bosco 'lle. Kunniamaininta tilastoguru @Van Taimeri 'lle. Bosco tosin on samanlainen tilastoguru itsekin ja siihen päälle tuo valtava asiantuntemus ja asiallinen kaikkia kunnioittava kirjoitustyyli.
 
Viimeksi muokattu:

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Kaikkia kiinnostaa kuin kilo paskaa, jos ajattelee kuinka moni on äänestänyt.
Onko tuo nyt mikään ihme kun osa meni finaaliin parin kaverin äänellä. Terveisiä vaan eräälle palstan ansioituneelle McProvokoneelle joka ei todellakan olisi finaalissa, jos myös miinusääniä annettaisiin. Mutta erinomaisiakin ehdokkaita on finaalissa. @Bosco saa ääneni.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kaikkia kiinnostaa kuin kilo paskaa, jos ajattelee kuinka moni on äänestänyt.

Aah, katkerien ulina on musiikkia korvilleni! Monta ääntä sulla on hä? Ai niin, ei yhtään, hahaa!

Yleinen mielipidehän on että tämä on vuoden tärkein palkinto koko maailmassa, ollut jo kaksi vuotta putkeen, ja nyt hyvin vahvasti näyttää siltä että saattaa olla jopa kolmannenkin vuoden! Tosin jos Bosco tai joku muu oikeasti hyödyllinen nimimerkki vielä saa massoittain ääniä, niin sitten voi olla vielä että tämänkertainen äänestys häviää maailmanhistorian tärkeysasteikolla selvästi kahden edellisen vuoden jatkoaikalais -äänestykselle.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Onko tämä ns. oikeasti vakavasti otettava äänestys - vai onko tässä piilotettuna puolikomediallisia elementtejä? Vähän siis kuin ketju jossa boikotoidaan sponsoreita pelikieltojen vuoksi?
 

Bacon

Jäsen
Aah, katkerien ulina on musiikkia korvilleni! Monta ääntä sulla on hä? Ai niin, ei yhtään, hahaa!

Yleinen mielipidehän on että tämä on vuoden tärkein palkinto koko maailmassa, ollut jo kaksi vuotta putkeen, ja nyt hyvin vahvasti näyttää siltä että saattaa olla jopa kolmannenkin vuoden! Tosin jos Bosco tai joku muu oikeasti hyödyllinen nimimerkki vielä saa massoittain ääniä, niin sitten voi olla vielä että tämänkertainen äänestys häviää maailmanhistorian tärkeysasteikolla selvästi kahden edellisen vuoden jatkoaikalais -äänestykselle.
Mulla on vielä ääni antamatta. Saatan antaa sen sulle, jos oikein nätisti pyydät.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Nyt kaipaa ainakin yhtä esimerkkiä vanhojen päivien hauskasta hakamussuttelusta ja mikä jottei viereen sellainen nykyinen väkinäinenkin.

Ai osuiko noin pahasti. No ei tämä ole niin vakavaa.

EDIT: No vastataan sitten, että Roger Moore kumppaneineen on ollu toisinaan hauskaa otteluseurannassa. Sieltä on puuttunut toisinaan kunnon vetojuhta. Se nykyisistä, vaikka sekään nyt ei Nobelia ansaitse. Loput vanhemmat vaikka sitten menneiden vuosien kalsarikänniketjuista, joissa vielä oli jotain eloa. Nykyään ihan kuollut topic. Sitten on siihen väliin asettuva parhaat letkautukset -ketju, josta on vaikea sanoa koska se on ollut parhaimmillaan ja koska ei, kun en ole ollut seuraamassakaan kaiken aikaa.

Mutta nykyinen mukahassuttelu tietyiltä nimimerkiltä niin siinä ei ole mitään hauskaa kun taso on suoraan kopioitu jostain huonoilta stand up -koomikoilta. Puolet jutuista pelkkää kakkapissaa.¨

Noin, nyt olin vakava, ja jos kovinkin pahasti väärässä, niin sitten olin. Ei mut ai niin, eihän tää ole niin vakavaa.
 
Viimeksi muokattu:

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Annan ääneni @Roger Moore lle, vahvaa suorittamista erityisesti otteluseurantaketjuisssa, mutta osaa vakavoitua ja kirjoittaa myös analyyttisempaa asiatekstiä.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kyllä, itselleni selkeästi se vierain alue tällä palstalla.

Päteehän tuo toiseenkin suuntaan. Monella Vapaan puolen kantapeikolla ei ole luultavasti aavistustakaan näistä NHL-supertilastonikkareista tai kiekkopuolen arpisista veteraaneista joita finaalissa on mukana. Eipä ole ainakaan minulla. Kaikki kunnia heille, varmasti tietävät kaiken mahdollisen rapakontakaisesta jääkiekosta (tai kotimaisesta liigatouhusta), mutta eipä ole tullut luultavasti luettua heiltä yhtään ainutta viestiä elleivät ole sitten välillä piipahtaneet Vapaalla puolella ja ennen kaikkea Kierrätyskeskuksessa.

Täällähän se palstan varsinainen sydän on. Muut osiot ovat vain pakollisia muodollisuuksia joiden olemassaolo antaa oikeutuksen sille, että voi sanoa kirjoittavansa kiekkopalstalle, vaikka ei kiekkopuolelta jaksaisi säännöllisesti seurata muuta kuin Juhani Tammisen ketjua ja Tamin FB-päivityksiä Kuusamakujalta. Chapeau!
 
Päteehän tuo toiseenkin suuntaan.

Kyllä, tottakai pätee. Ja hienoa, että palsta on näin kirjava. Jokaiselle jotakin.

Minulle vapaa keskustelu näyttäytyy lähinnä poliittisten vääntöjen tyyssijana ja lukuisten samanlaisten kalsaripieruketjujen alustana. Siksi vieroksun sitä. Toisille se on taas, kuten sanoit, palstan sydän. Minulle palstan sydän on laadukkaat kiekkokeskustelut etenkin NHL-osiossa. Lätkäjuttujen perässä palstalle aikanaan päädyinkin.

Enkä tosiaan tarkoittanut nostaa itseäni mitenkään jalustalle jos jollekin sellainen kuva jäi. Perustelin vain omaa äänestyskäyttäytymistäni, vaikkei se mitenkään pakollista olekaan.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jääkiekko sinänsä ei ole enää pitkään aikaan pitkään aikaan niin paljon kiinnostanut (futis vienyt voiton), mutta kaikki muu kiekkoilun ympärillä tapahtuva tohina kiinnostaa edelleen ja Palloseuran tekemiset tietenkin. Lätkäjätkänä tänne joskus kirjauduin, mutta nykyään vähäinen antini keskittyy tänne vapaalle puolelle. Täällä on välillä ihan viihdyttäviäkin keskusteluja, vaikka suurin osa onkin aika turhaa jankkaamista. Tänne olen jotenkin jumiutunut, vaikka netti olis pullollaan muitakin keskustelupalstoja. Hauskoja ja hyvin kirjoittavia nickejäkin täältä löytyy jokunen ja siksi annoinkin ääneni FASlapselle.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mulla on vielä ääni antamatta. Saatan antaa sen sulle, jos oikein nätisti pyydät.

Anna mulle heti äänesi tai hakkaan sun mutsis faijan! Sä oot sen mulle velkaa, koska mä annoin yhden kallisarvoisista ennakkoäänistäni sulle mutta valitettavasti riittävän moni muu ei niin tehnyt jotta oisit päässyt tänne finaalikierrokselle kilvoittelemaan.

Sitä paitsi kelaa nyt miten paljon godspeediä vituttaa jos voitan! Siinä on jo syytä kerrakseen äänestää mua! Itse asiassa, mun piti kyllä äänestää tilastojeesus- Van Taimeria mutta ylipuhuin juuri äsken itseni äänestämään Van Taimerin sijaan itseäni. Siispä, ääni FASlapselle.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Nyt kaipaa ainakin yhtä esimerkkiä vanhojen päivien hauskasta hakamussuttelusta ja mikä jottei viereen sellainen nykyinen väkinäinenkin.
Tunkki oli alkuaikojen kuningas, tietäjät tietää. Eikä mukahassutellut, vaan vittuili vain vilpittömästi kaikille.

Kukas se oli se @mjr :n kiistakumppani aikoinaan, V:llä alkoi. Se oli tahattoman hauska kirjavine ja monisanaisine selityksineen. mjr jäi kauas taakse vaikeaselkoisuudessaan tuolloin, vaikka tapasi hänkin aikamoista sivistyssanalistaa tulostaa teksteihinsä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös