Voisitko seurustella lätkäfani-naisen kanssa?

  • 9 677
  • 83

Voisitko seurustella lätkäfani-naisen kanssa?

  • Kyllä voisin

    Ääniä: 245 78,8%
  • Kyllä, jos kannattaa samaa joukkuetta

    Ääniä: 30 9,6%
  • En voisi

    Ääniä: 36 11,6%

  • Äänestäjiä
    311

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voisin, mutta hänen pitäisi tietysti innostuksen lisäksi ymmärtää lajia syvällisesti ja laajasti, koska mikään ei ole ärsyttävämpää kuin sellainen Heitä sitä palloa!!!-jääkiekkofani. Yksi sellainen riittäisi minun parisuhteessani.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
On kyllä niin paska kysely ettei mitään järkeä. Jos se oikea kolahtaa kohdalle niin kuka pölö laittaa kyseisen asian rakastumisen edelle? Kuuluu junttiketjuun tämä ihme kysely. Tosin ketjun avaajan elämään ei varmastikaan kuulu vastakkainen sukupuoli...mitä en kyllä niin ihmettele:)
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Todellakin voisin. Oikeastaan parempaa yhteistä harrastusta en voisi kuvitellakaan.

Joten Turkuhallin Mutkan kinkut ottakaa yhteyttä.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Voisin, myös seurustelen. Avopuolisoni on kasvanut lätkäfaniksi minun avulla tässä vuosien mittaan, käydään yhdessä Hippoksella katsomassa Jypin matseja, joskus jopa katsotaan yhdessä yöllä änäriä ja tottakai seurataan maajoukkueen matsit. Suosikkijoukkueet hän on törkeästi kopioinut minulta, mutta mikäpä siinä. Hänen naisellisen lähestymistavan lätkäfanina olemiseen huomaa kyllä siitä, että hänellä on reilusti enemmän Penguins- ja Jyp-aiheista fanitavaraa kuin minulla. Ensi talveksi olemme jo suunnitelleet reissua New Yorkiin katsomaan lätkää, tietysti ajankohta valitaan siten, että Penguins vierailee kaupungissa.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Narria en pystyis laittaan, ne vitutaa vaan ja muilla ei ole väliä, kun en pidä niitä minään.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kai sitä voisi, jos tilanne eteen tulisi. Nuo lätkäfani-naiset vain aiheuttavat yleensä melkoista myötähäpeää, että matseissa tuskin kehtaisi käydä yhdessä.

Vahva sama, kunhan naisen tilalle vaihdetaan mies. Ja itseasiassa en usko voivani seurustella juuri kenenkään miehen kanssa, mutta myötähäpeän tunnistan.

Eilisillalle olin sopinut treffit erään miehen kanssa, mutta peruin ne vajaa tunti ennen sovittua aikaa ilmoittamalla, että jään mielummin kotiin katselemaan kiekkoa telkkarista.
 
Helposti voisin, mutta jos olisin sellaisessa asemassa, että olisi varaa olla ronkeli, niin mieluummin kyllä sellainen, joka fanittaa vaikkapa PJ Harveya ja Irvine Welshiä kuin sellainen, joka fanittaa lätkää. Lätkäfanit kun useimmiten eivät ole kovin välkkyä porukkaa. Fanittaminen urheilussa muutenkin soveltuu mielestäni parhaiten alle 13-vuotiaille.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Miten lätkäfanius liittyy typeryyteen/nolouteen/tyhmyyteen? Minun havaintojeni mukaan yksikään nainen ei ole muuttunut sen seurauksena että seuraa lätkää miksikään noista. Jos lätkäfaninaisissa on keskimääräistä vähemmän vaimomatskuu, lätkäfanius on ymmärtääkseni seuraus eikä syy.

Eli jos joku ei miellytä parinmuodostusmielessä, hän tuskin miellyttäisi, vaikkei seuraisi lätkääkään. Miten lätkäfanius siis liittyy asiaan?

Minusta esim. bikini fitness -kisoissa ja oikiksessa on keskimäärin pirun kuumia kimalaisia, mutta en silti sanoisi, että bikini fitness -kisoihin osallistuminen tai oikiksessa olo ovat viehättävyyden syynä. Kaikki ko. aktiviteetteihin liittyvät eivät myöskään ole sytyttäviä.

Kysymys on siis tyhmä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös