Voisitko seurustella lätkäfani-naisen kanssa?

  • 9 685
  • 83

Voisitko seurustella lätkäfani-naisen kanssa?

  • Kyllä voisin

    Ääniä: 245 78,8%
  • Kyllä, jos kannattaa samaa joukkuetta

    Ääniä: 30 9,6%
  • En voisi

    Ääniä: 36 11,6%

  • Äänestäjiä
    311

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
En ikinä voisi..Jo Turkuhallissa nähdyt TPS-"kissa"-fanit on sen näköisiä että ei prkl..never...Muista seuroista en tiedä, mutta aika amish-muijia ne on...
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
beerhunter kirjoitti:
En ikinä voisi..Jo Turkuhallissa nähdyt TPS-"kissa"-fanit on sen näköisiä että ei prkl..never...Muista seuroista en tiedä, mutta aika amish-muijia ne on...

Kaikki aina mollaa kissoja, mutta entä Huntteri, jos vaihtoehtona olisikin Mustat Kobrat? Joko kelpaisi?

Se nyt justiinsa sama, kunhan ei häiritse mun Narva-vihaani. Kannattakoon, vaikka narreja kunhan on tyttö.
 
Ei, en seurustelisi missään nimessä lätkäfani naisen kanssa. Koska olen hetero. No joo. Mutta ei haittaisi jos poikakaveri ei seuraisi lätkää. Kunhan antaa miun sitä seurata. En ole koskaan seurustellut sellaisen miehen kanssa joka olisi oikeasti lätkäfani. En ehkä itsekään ole niitä hulluimpia faneja. Vaikka peleissä usein tuleekin käytyä. Tuota xxxl kokoista pelipaitaa ei tule juuri käytettyä. Eihän niitä pienempiä edes saa. Mutta joo nyt sylettää kun ei pääsekään katsomaan kookoo-jukurit peliä kouvolaan kun bussi on täys. Ja SaiPa-tps pelikin taitaa jäädä väliin kun ei olekaan kyytiä lappeenrantaan. Yksinhän noihin on mentävä kun ei ole tarpeeksi hullua kaveria. Ehkä hyvä niin, eipähän itse tule mesottua niin peleissä. Niin ja viime jukurien pelissä alkoi vituttamaan nuo pikkupissikset hallilla. Mitä helevettiä ne siellä tekee jos ei seuraa peliä. Huh, onneksi en ole koskaan ollut samanlainen.
 

Hermesfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät, KPV, Jaro, Werder Bremen
Tottakai jos vaan kannattaa samaa joukkuetta! Mutta ei pitäisi kuitenkaan Hermes tai Kärpät olla se henki ja elämä... Allekirjoittaneen päiväohjelmaan kun kuuluu muutakin!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mikä ettei, ellei olisi Harkimolaisia. Vaimo saattaisi olla eri mieltä.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ei tämä nyt niitä vakavimpia kriteereitä seurusteluun olisi, ja lyhytaikaisessa seurustelussa asialla ei olisi mitään väliä. Mutta jos tavoitteena olisi vaikkapa avioliiton satama ja lisääntymisprosessi, niin jälkikasvusta ei nyt jumalauta mitään TPS-fania kuitenkaan aivopestäisi äitinsä toimesta. Saisi sitten käydä äitinsä kanssa peleissä, minä menisin TuTon peleihin ja sillä saletti.

Toki lapsesta voisi itsestäänkin kehittyä väärään oppiin hurahtanut, mutta aloittavathan jotkut lapset heroiinin suonensisäisen käytönkin tai kääntyvät muslimeiksi, vaikka vanhemmat olisivat parhaansa tehneet kasvatuksen suhteen. Silloin ei todennäköisesti auttaisi muu kuin kieltää oma lapsensa ja hylätä tämä, sillä niinhän lapsikin olisi jo tehnyt.

TuToa kannattavan naisen kanssa voisin toki seurustella, kunhan peleissä huomio keskittyisi pelin seuraamiseen eikä mihinkään ylimääräiseen. Nainen ei saisi myöskään juoda siemaustakaan kaljaa tai poiketa tupakalla, sellainen ei pelien liveseurantaan kuulu. Toki juoppo tervakeuhkoinen ämmänräähkä ei muutenkaan olisi seurustelumateriaalia, lisääntymismateriaalista puhumattakaan.

Ehkä parempi pidemmän päälle olisi nainen, joka ei olisi kiinnostunut jääkiekosta eikä siitä mitään ymmärtäisi kuten enemmistö naisista, mutta joka kuitenkin olisi sen verran suvaitsevainen, että ymmärtäisi miehensä tarvetta pistää fanipipo päähän ja mennä hallille manaamaan liiallisia viivelähtöjä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ikinä en ole naispuolisen lätkäfanin kanssa seurustellut. Joskus laskin, että olen 25 eri naisen kanssa ollut vähintään kolme kuukautta yhdessä, joten otos alkaa olla tilastollisesti hyvin kvalidi. Tämä asia on nyt selkeästi niin, että naispuolisissa lätkäfaneissa on ilmeisesti jotakin sellaista, joka ei minua viehätä ollenkaan. Edes minun ystäväpiirissäni ei ole yhtään naispuolista lätkäfania.

En tosin kovin hirveänä pidä naisia ystäväpiirissäni. Naisten kanssa joko ollaan ja pannaan, eikä olla ystävinä. Homomiehillä on naispuolisia ystäviä. Ja statementin haluavilla naistyhjäpäillä kiintiöhomokavereita.

Taitaa olla Loch Nessin hirviön kaltainen myytti koko naispuolinen lätkäfani.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Herttinen sentään mitä vastauksia :(! Mä olen neljävuotiaasta asti eli 26 vuotta seurannut jääkiekkoa. Iskän kanssa samassa katsomossa kunnes ei enää kehdannut, vaan piti kavereiden kanssa päästä omaan katsomoon. Ne tuli hallille kyllä katsomaan poikia siinä missä minä pidin kirjaa Allan Measuresin ja Maukka Kuusiston tehoista. Haaveilin toki minäkin naimisiinmenosta Juha Riihijärven kanssa <3

Mieheni no1:n kanssa meillä oli kausikortit monta vuotta ja tämä nykyinen no2: ei tiedä edes miksi paitsio vihelletään.

Ja mää oon oikeesti ihan kiva.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Naispuoliset lätkäfanit eivät ole niitä älyllään kirkkaimpina loistavia yleensä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ei pystyis. Nehän käyttää Jatkoaikaankin kirjoittaessaan joitain hymiöitä. Yök!

No ihan oikeesti. Tottakai pystyis. Mitä väliä?
 

Andrew

Jäsen
Naispuoliset jääkiekkofanit ovat yleinsä joko niitä naisia, jotka tulevat katselemaan sinne jotain tiettyä seksikästä pelaajaa tai sitten semmoisia tatuoituja rekkalesbo tyyppejä. Joten 99% todennäköisyydellä sanon "ei kiitos".

Suomalaiset naiset eivät kyllä muutenkaan ole mitään hirveän kauniita, kun verrataan vaikka näihin Itämeren ympärillä oleviin maihin.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Naispuoliset lätkäfanit eivät ole niitä älyllään kirkkaimpina loistavia yleensä.

Vahva eri.

Kauppaopiston naisten vonkaamisen aikoinani likimain seurustelin erään vuotta nuoremman naisen kanssa ja hän kyllä tiesi JYPistä lähes kaiken. Kävi peleissä aktiivisesti ja tiesi tasan tarkkaan joukkueessa aikanaan vaikuttaneen Jouni Kulosen strategiset mitat sekä Petri Virolaisen lavan pituuden. Omisti myös #26 pelipaidan sekä älyä. Totuus on toki tuolla ulkona, mutta minä jäin prosentein 55-45 jalkoihin kun lätkästä keskustelimme. Ja itse olen äidinkielellisesti surkea, mutta lätkää kovasti seuraava persoona ollut aina.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kyllä voisin eikä minua haittaisi yhtään, jos tuo nainen fanittaisi sellaista seuraa, jota en voisi sietää. Erilaisuus on rikkaus, sanoi Jussi Halla-Aho.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
...joten sopivat täydellisesti keskiarvoiselle mieskannattajalle. Samanlaiset kun sopivat hyvin yhteen.
Olet oikeassa, keskiverto mieslätkäfani on harvinaisen dorka ja lähinnä myötähäpeää aiheuttava ilmestys. Naislätkäfani on tietyllä tapaa verrattavissa esim. fitness-intoilija naisiin (ja miksei miehiinkin), leveä hymy, jonka takana on tyhjä pää. Itse en arvosta naisessa pätkääkään, jos sillä on jotain helvetin nippelitietoa lätkästä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Olet oikeassa, keskiverto mieslätkäfani on harvinaisen dorka ja lähinnä myötähäpeää aiheuttava ilmestys. Naislätkäfani on tietyllä tapaa verrattavissa esim. fitness-intoilija naisiin (ja miksei miehiinkin), leveä hymy, jonka takana on tyhjä pää.
Tämä hyväntuulisuuden ja positiivisuuden pitäminen jonkinlaisen vähä-älyisyyden merkkinä on äärimmäisen huvittava ilmiö. Väkisin tästä on aistittavissa aika rankka alemmuudentunne, jos ei nyt yllekirjoittaneen puolelta, niin ilmiötä muuten silloin tällöin todistettaessa ainakin.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Tämä hyväntuulisuuden ja positiivisuuden pitäminen jonkinlaisen vähä-älyisyyden merkkinä on äärimmäisen huvittava ilmiö.
Missä kohtaa väitin näin? Puhuin vain parista ihmistyypistä esimerkkinä, en väittänyt mitään tuollaista, mihin suuntaan yrität viestiäni vääntää. Iloisuus ja hyväntuulisuus ei ole tyhmyyttä, eikä totinen murjottaja ole yhtään sen viisaampi. Puhuin omasta kokemuksestani parin ihmistyypin kohdalla.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tämän ketjun perusteella olen näemmä tyhmä, pelaajia kuolaava lihava ja ruma rekkalesbo, jota ei voi arvostaa.

En voisi seurustella jääkiekkoa seuraavan naisen kanssa, koska olen hetero. Sillä ei ole väliä, seuraisiko mies jääkiekkoa vai ei, kunhan peleissä käymisestä ei tarvitsisi koskaan riidellä. Toisen harrastuksia pitää kunnioittaa vaikkei niitä ymmärtäisikään.
 

Ferris

Jäsen
Seurustelin 4 vuotta lätkäfaninaisen kanssa, jonka jälkeen olen ollut naimisissa saman henkilön kanssa kohta 10 vuotta. Meillä rouva on se, joka seuraa yleisesti ottaen laajemmin urheilua, kun taas oma mielenkiinto suuntautuu nykyisin lähinnä kiekkoon. Sen on oppinut, että jos urheilutapahtumaan menosta tulee puhetta, niin parit tiketit ostetaan automaattisesti.

Mitä tuohon naisfanien älykkyyteen/tyhmyyteen tulee, niin uskallan tässä ääneen tunnustaa, että rouvalla on yliopistokoulutus, kun itse on tullut suoritettua ammattipaperit opistotasolla. Eihän se koulutus välttämättä mitään älystä/tyhmyydestä suoranaisesti kerro, mutta voinee antaa jotain suuntaa?

Kauneus on tietenkin katsojan silmässä, joten sitä en lähde mitenkään kommentoimaan. Sen kuitenkin sanon ettei painoa ole liikaa eikä rekkaa aja!

Eli omakohtaisen kokemuksen pohjalta sanoisin, että kyllä niitäkin lätkäfaninaisia on olemassa, jotka käy peleissä ihan puhtaasti rakkaudesta ja mielenkiinnosta lajiin. Taitavat vaan olla harvemmassa kuin miespuoliset ja siksi vaikeampia löytää. ;)

Ja niille ketkä epäilevät, niin käsi sydämellä vakuutan: Tämä tarina on tosi.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Meillä tilanne on siten jännä että itse HIFK:n miehiä ja rouva taas Jokereiden suuntaan. Osin toki sukulaisvelvoitteiden vuoksi ja nyt kun sukulaispojat eivät pelaa on taloudessa säästytty pelien aikuisilta kommentoinneilta
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En. Elämässä pitää olla myös vastapainoa. Tyttö saa kyllä olla hämärästi kuullut nimen Ville Peltonen, jos ihan pakko on. Muuten toivottavasti tekee niitä omia juttujaan, mitä ikinä ne sitten ovatkin.

Kerran kaudessa voidaan sitten käydä yhdessä pelissä, kunhan ei ole mikään liian tärkeä peli.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Kai sitä voisi, jos tilanne eteen tulisi. Nuo lätkäfani-naiset vain aiheuttavat yleensä melkoista myötähäpeää, että matseissa tuskin kehtaisi käydä yhdessä.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Koko teksti.

Tämähän on melkein kuin omasta kynästäni. Vaimoni on myös yliopiston käynyt. Onneksi hänestä se ei mitenkään näy, eli keltainen neste ei ole siitä noussut päähän. Tätäkin tiedän tapahtuneen monelle.

Lisäyksenä vielä että vaimon kanssa meitä yhdistää yhteinen harrastus, jääkiekon pelaaminen maalivahtina. Ja kun vaimoni oikein lätkän pelaamisesta innostui, niin pelaa nykyään myös kenttäpelaajanakin. Itsekin olen samaa alkanut miettimään. Pelaamme sentään eri joukkueissa :)

Ja on tuo rouva saanut meikäläisen laskettelemaankin. Ensimmäisen kerran menin sitä kokeilemaan 35-vuotiaana, ja kai tuo ihan kohtuullisesti meni kun vieläkin siellä käymme yhdessä.

Vaimon kanssa käymme peleissä yhdessä, meillä on yhteinen musiikkimaku ja paljon muutenkin yhteistä. Silti kuitenkin luonteeltamme olemme hyvinkin erilaisia. Suosikkijoukkuekin on eri, mutta ei se ole mitään ongelmia aiheuttanut.

Vaimoni ei ole mikään rekkalesbo, vaan todella naisellinen nainen. Voin sanoa että muutaman harhalaukauksen jälkeen olen vihdoinkin löytänyt elämääni oikean kumppanin.

Joten vastauksena kysymykseen, mikä este tuo lätkäfanius on?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Joten vastauksena kysymykseen, mikä este tuo lätkäfanius on?

Se, että sitten kaikki on liian samanlaista. Mielummin olen vaimon kanssa mikä kertoo tohkeissaan jostain kukkanäyttelystä tai uudesta linnusta mitä ei ole bongattu sataan vuoteen.

Sinänsä ei kiinnosta vittuakaan, mutta kun se on selvästi toiselle tärkeää, niin sitten kuuntelee mielenkiinnolla. Ei välttämättä edes tarvitsisi esittää kiinnostunutta vaan ihan oikeasti olisi kiva saada uusia tietoja.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Voisin. Asialla ei ole merkitystä parinvalinnassani. Edit: Tai no, onhan kaikella merkitystä, mutta tällä minimaalisen pieni painoarvo suuntaan tai toiseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös