Voisitko seurustella lätkäfani-naisen kanssa?

  • 9 683
  • 83

Voisitko seurustella lätkäfani-naisen kanssa?

  • Kyllä voisin

    Ääniä: 245 78,8%
  • Kyllä, jos kannattaa samaa joukkuetta

    Ääniä: 30 9,6%
  • En voisi

    Ääniä: 36 11,6%

  • Äänestäjiä
    311

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Seurustelen tietynlaisen lätkäfanin kanssa. Ainakin hän ymärtää harrastustani täysin rinnoin. Helvetin hienoa!
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jos joku ei halua mun kanssa seurustella, niin luulenpa että se johtuu jostain ihan muusta kun siitä että tykkään jääkiekosta.

Ei, en ole ylisuuressa fanipaidassa löllyvä kiekkopissis joka kirkuu haltioissaan kun söpöin pelaaja tulee jäälle. Eikös ne muuten ole ennemminkin tyttöjä kun naisia? Eikä mua ikinä ole rekkalesboksikaan luultu.

Meillä sattuu olemaan sellainen onnellinen (tai no, tällä hetkellä Ilveksen esitykset huomioon ottaen "onnellinen") tilanne että kannatetaan samaa joukkuetta. Ei se ainakaan ole mikään haitta että on yhteinen mielenkiinnon kohde ja että voidaan käydä yhdessä pelejä katsomassa.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Otsakkeen kysymykseen vastaus: kyllä, ja niin olen tehnytkin. Kyseessä sattui olemaan erään tupsukorvaisen SM-liigajoukkueen kiihkomielinen kannattelija. Eikös muuten nimim. Gagne ole hieman samantapaisessa tilanteessa, näin muistelisin?

Ja vaikka oman suosikkijoukkueeni ja hänen vastaavansa kohdatessa emme toistemme viekussa tavanneetkaan olla, ihan vaan yleisen rauhan takaamiseksi, niin muuten oli kyllä oikein antoisia keskusteluja jääkiekosta. Siitä hän tiesi yllättävänkin paljon.

Kerrotaan nyt vielä, että suhde kariutui ihan muihin kuin jääkiekkoilullisiin erimielisyyksiin.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oikeastaan se on aika yhdentekevää, jokaisella annetulla vaihtoehdolla on omat hyvät puolensa. Mutta koska olen tosiuskovainen, niin ainoastaan yhdenkaltainen naistyyppi ei minulle kävisi.
En muista mistä edellisen kaltaisen avautumisen luin/näin, mutta se kuvaa omaanikin asennetta tähän kysymykseen aika hyvin:
"Mitä vittua se akka oikein kuvitteli, se käski minun valita joko Chelsea* tai hän. Akkoja tulee ja menee mutta rakkaus Chelsea:hin* on ikuista"

Edit: * Tähän voi lisätä oman suosikkijoukkueensa
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Rontti kirjoitti:
Otsakkeen kysymykseen vastaus: kyllä, ja niin olen tehnytkin. Kyseessä sattui olemaan erään tupsukorvaisen SM-liigajoukkueen kiihkomielinen kannattelija. Eikös muuten nimim. Gagne ole hieman samantapaisessa tilanteessa, näin muistelisin?

Näinhän se on. On mielenkiintoista herätä, kun aamulla ensimmäiset sanat saattavat olla esim. "Raipe ratkaisee". Meillä on myös silloin tällöin käyty keskusteluja pronssin ja kullan erosta, ja siinä vaiheessa ei ole auttanut muu kuin paskalampimestaruus-kortti. Jotain väsyneitä yhtiömuotojuttuja on myös kuultu.

Raimoa vaaditaan tasaisen tappavasti maajoukkueeseen, ja nyt kun se toinen geriatrikko on Ipan takalinjoilla, on meno kahta kauheampaa. Hieman tuo Kus...Kissanviiksien viimeaikainen meno on vaikuttanut kiekkokeskusteluihimme, joten selvä gloryhunter on hän. Tosin sanat "Ipa" ja "gloryhunter" eivät mielestäni ihan natsaa, paitsi tietysti Suomen jääkiekkomuseossa.

Selkäänhän tämänkin tekstin takia tulee, mutta se on sen ajan murhe.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Voisin, mutta en seurustele.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
En tietenkään voisi, koska naarsspuoleinen lätkäfani on yleensä 13-16-v. Siitähän joutuisi jo linnaan.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
En näe mitään estettä sille ettenkö voisi seurustella lätkäfani-naisen kanssa. Jääkiekko ei ole elämässäni prioriteeteissa ensimmäisenä mutta minua se ei haittaisi tippaakaan vaikkapa olettamallani naisystävällä se olisi ja hän kannattaisi jotain joukkuetta henkeen ja vereen. Mukavaa vaihteluahan se voisi elämään tuoda...

Toisaalta eipä sekään haittaisi tippaakaan vaikka naisystäväni ei välittäisi kiekosta tippaakaan, osaan keskustella muustakin kuin kiekosta. Kiekko on kuitenkin vain osa elämääni (ja hyvin pieni osa).

vlad.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
scholl kirjoitti:
Meinaatko ettei tulisi tukalia tilanteita siinä kun väännetään kumpi saa viimeisen sanan ja kun pitää toinen saada myöntämään, että on väärässä?
Sinusta en tiedä, mutta minulle jääkiekko ei ole niin vakava asia, että siitä pitää aloittaa isoja kiistoja ja väittelyitä. Noin merkityksetön asia ei saa olla todellisen riidan aihe. Pieni leikkimielinen kiusaaminen ja keljuilu on ihan mukavaa. Sopii hyvin kuvioihin kavereiden keskenkin.

Jos sattuisi kohdalleni nainen, joka pitää jääkiekosta ja kannattaisi eri seuraa kuin minä, niin sitten olisi niin. No big deal.
 

Viljuri

Jäsen
Lätkäfanitkin voivat olla mielestäni kiinnostavia ihmisiä, poislukien naispuoliset narrifanit.

Tämä lähinnä siksi, että he ovat mitä todennäköisemmin valinneet kannattamansa joukkueen mitä infantiileimmistä syistä, kuten esimerkiksi (but not limited to) T. Selänne, K. Säilynoja, Wade tai Hjalliksen leuan muoto. Nyt toki täytyy myöntää, että en tiedä miten nykypäivänä alaikäiset moisen kannatusvalinnan mahdollisesti tekevät. Puhunkin siis jo 20-30 vuotiaista.

Poikkeuksiakin luonnollisesti esiintyy eli lähinnä jo Töölön Vesaa kannattaneet (jotka valitettavasti olisivat sitten yli-ikäisiä) tai itäisiin kaupunginosiin juuttuneet, joilla ei ole muuta mahdollisuutta ja/tai toivoa kuin kannattaa narreja.

Ehkä kuitenkin ammatti- tai harrastetoivomus naispuoliselta kumppanilta olisi kuitenkin johonkin tieteelliseen aktiviteettiin liittyvä. Astronomia ja teoreettinen fysiikka nostaisi erityisesti pisteitä... ;)
 
Viimeksi muokattu:

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
TBK kirjoitti:
En tietenkään voisi, koska naarsspuoleinen lätkäfani on yleensä 13-16-v. Siitähän joutuisi jo linnaan.

Oh, näytänkö minä TOSIAANKIN niin nuorelta??!? Takkar o pokkar... ;p
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voisin, mutta monet paljon tärkeämmät kriteerit sulkevat tämän mahdollisuuden pois. Tai en ainakaan koskaan ole tavannut akateemista hippityttöä, joka olisi kova lätkäfani. Eikä tuo jääkiekko nyt minunkaan elämässä niin tärkeää ole, että pitäisin siitä pitämistä jotenkin ykkösprioriteettina kumppania valitessa.
 

Johan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kyllä aika moni, ainakin Kärppien seisomakatsomon naisfaneista, täyttää ns. sotanorsun tunnusmerkit. Mutta fanina oleminen ei kuitenkaan liene este seurustelulle. Ulkomuoto ja muut pikkuseikat esim. äly, lienee tärkeämpiä.
 

Lyrinna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
irGGu kirjoitti:
"tavallisia" naisia, jotka ovat ikäluokkaa 20-40, ei hallilla kauheasti näy. Raumalla joku nainen totesikin, että jäähalli on siitä hyvä paikka, ettei naisten vessaan tarvi koskaan jonottaa. Näinhän se on, tämä tietty kohderyhmä ei löydä tietään katsomoihin.

Hmm, kyllä minä ainakin joudun _aina_ jonottamaan Isomäen naisten vessaan. Kumma juttu. Onko tämä jokin henkilökohtainen minua vastaan suunnattu "ei päästetä nimim. Lyrinnaa tyhjentämään rakkoaan" -kampanja?

scholl kirjoitti:
No kun viilettävät polviin saakka roikkuva teemu selänne paita päällä.

Mitä, eixs pelipaita ookaan sexikäs?!!11

FourForty kirjoitti:
Voisin, mutta monet paljon tärkeämmät kriteerit sulkevat tämän mahdollisuuden pois. Tai en ainakaan koskaan ole tavannut akateemista hippityttöä, joka olisi kova lätkäfani.

Ei se lätkäfaninaiseus/tyttöys minusta ainakaan ole mitään muita ominaisuuksia pois vienyt. Voisin mainita itsestäni sen verran faktaa, että tällä hetkellä opiskelen lukiossa hyvällä menestyksellä ja pidän yliopistoa ihan realistisena jatkokoulutusmahdollisuutena. Lisäksi käyn musiikkiopistoa ja ainakin itse luokittelen itseni hieman boheemiksi, joskin nyt hippiys on silti aika kaukana. Samalla olen kiekkofani, en enää niin fanaattinen kuin silloin synkimpinä puberteettivuosina, mutta aktiivisesti seuraan kuitenkin. Olen joskus ihmetellytkin, miten olemassaoloni ylipäänsä on mahdollista. Toivottavasti olen ainakin jonkinasteinen esimerkki siitä, etteivät ne kiinnostuksen kohteet toisiaan mitenkään pois sulje. On siinä toki perääkin, että akateemiset hippityttölätkäfanit ja muut kummajaiset ovat enimmäkseen mielikuvituksen tuotetta, mutta ilmeisenä sekasikiönä pidätän itselläni oikeuden vierastaa tällaisia ennakkokäsityksiä.

En minäkään kyllä mitään erityistä maskuliinisuutta ole huomannut. Partakaan ei kasva, vaikka matseissa käynkin. Jotkut silti haukkuvat jätkämäiseksi. Jotkut ovat kanssani uskaltautuneet seurustelemaankin. Jotkut molempia. Itse olen seurustellut sekä kiekkofanien että ei-kiekkofanien kanssa. On myös tullut seurusteltua eri joukkuetta kannattavan kiekkofanin kanssa. Ei siitä oikein muita haittoja seurannut, kuin molemminpuolista (ja muiden) vittuilua. Sekin oli oikeastaan enemmän hauskaa kuin oikea haitta. Ei kai se suhde lätkäfaniudesta tai sen puuttumisesta mene suuntaan tai toiseen, paitsi jos ollaan 13-vuotiaita.
 

pelikielto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En missään tapauksessa. Väärä seuraa se kannattaisi kuitenkin...
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Nykyinen tyttöystäväni ei pahemmin penkkiurheilusta perusta, vaikka kohteliaasti osoittaakin myötätuntoa, jos murjotan suosikkijoukkueeni tappiota. Eipä tuosta futis- tai lätkäfania saisikaan ja hyvä niin. Mimmillä on paljon omia harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita, kuten minullakin. Sitten on paljon niitä asioita, joita voi yhdessä tehdä ja joista voi yhdessä puhua. Homma toimii hyvin näin. Ei kaikkea tarvitse jakaa.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hyi saasta!

Pelkkä ajatuskin kuvottaa. Seurustella? Naisen kanssa?
 

peikko#13

Jäsen
Mikä ettei, eipä lätkäfanituksella ole näissä hommissa mitään merkitystä.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Läskejä, rumia. No, hyi helevetti!
 

Hamilton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ensimmäisenä tulee mieleen joku innokas tosifani XXL-fanipaidassa ja lippis päässä. Tai toisena vaihtoehtona pizzaslicea erätauolla mussuttava läski, joka kannattaa viimeiseen asti omaa suosikkiseuraa. Viimeksi tällainen osui samalle riville Kärpät-Tappara pelissä. "Hyvä Vertsi!!!" yms. äänekkäitä huutoja kuului aina kun Vertala sikaili tai oli edes lähellä kiekkoa.

Hyi raato.
 

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Routainen Sydän kirjoitti:
Seurustelen tietynlaisen lätkäfanin kanssa. Ainakin hän ymärtää harrastustani täysin rinnoin. Helvetin hienoa!

Samoin! Ei haittaa, jos lähden poikien kanssa matsiin. Toki käydään matseissa välillä myös yhdessä.

Hän myös huomaa käytösestäni matsin jälkeen, voittiko TPS vai hävisi ;)
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikös se kunnon kiekkofriikille ole pikemminkin niin, että kiekosta mitään ymmärtämättömän naisen kanssa olisi vaikea seurustella ? Lätkän seuraaminen on vain ja ainoastaan plussaa. Mä olen sen verran raju karju, että jaan plussaa siitäkin, jos nainen itse pelaa/on pelannut.
 

Pateettinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Kiekko-Vantaa
bozik kirjoitti:
Lätkän seuraaminen on vain ja ainoastaan plussaa. Mä olen sen verran raju karju, että jaan plussaa siitäkin, jos nainen itse pelaa/on pelannut.

Näinhän se menee. Muutama vuosi sitten olin katselemassa vaatteita naispuolisen ystävän (Tappara-kannattaja) kanssa. Hänen kommenttinsa eräästä paidasta oli jotain tyyliin:"Älä tämänväristä osta, muistuttaa IFK:ta." Tulipa välittömästi mieleen, että siinä on nainen minun makuuni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös