irGGu kirjoitti:
"tavallisia" naisia, jotka ovat ikäluokkaa 20-40, ei hallilla kauheasti näy. Raumalla joku nainen totesikin, että jäähalli on siitä hyvä paikka, ettei naisten vessaan tarvi koskaan jonottaa. Näinhän se on, tämä tietty kohderyhmä ei löydä tietään katsomoihin.
Hmm, kyllä minä ainakin joudun _aina_ jonottamaan Isomäen naisten vessaan. Kumma juttu. Onko tämä jokin henkilökohtainen minua vastaan suunnattu "ei päästetä nimim. Lyrinnaa tyhjentämään rakkoaan" -kampanja?
scholl kirjoitti:
No kun viilettävät polviin saakka roikkuva teemu selänne paita päällä.
Mitä, eixs pelipaita ookaan sexikäs?!!11
FourForty kirjoitti:
Voisin, mutta monet paljon tärkeämmät kriteerit sulkevat tämän mahdollisuuden pois. Tai en ainakaan koskaan ole tavannut akateemista hippityttöä, joka olisi kova lätkäfani.
Ei se lätkäfaninaiseus/tyttöys minusta ainakaan ole mitään muita ominaisuuksia pois vienyt. Voisin mainita itsestäni sen verran faktaa, että tällä hetkellä opiskelen lukiossa hyvällä menestyksellä ja pidän yliopistoa ihan realistisena jatkokoulutusmahdollisuutena. Lisäksi käyn musiikkiopistoa ja ainakin itse luokittelen itseni hieman boheemiksi, joskin nyt hippiys on silti aika kaukana. Samalla olen kiekkofani, en enää niin fanaattinen kuin silloin synkimpinä puberteettivuosina, mutta aktiivisesti seuraan kuitenkin. Olen joskus ihmetellytkin, miten olemassaoloni ylipäänsä on mahdollista. Toivottavasti olen ainakin jonkinasteinen esimerkki siitä, etteivät ne kiinnostuksen kohteet toisiaan mitenkään pois sulje. On siinä toki perääkin, että akateemiset hippityttölätkäfanit ja muut kummajaiset ovat enimmäkseen mielikuvituksen tuotetta, mutta ilmeisenä sekasikiönä pidätän itselläni oikeuden vierastaa tällaisia ennakkokäsityksiä.
En minäkään kyllä mitään erityistä maskuliinisuutta ole huomannut. Partakaan ei kasva, vaikka matseissa käynkin. Jotkut silti haukkuvat jätkämäiseksi. Jotkut ovat kanssani uskaltautuneet seurustelemaankin. Jotkut molempia. Itse olen seurustellut sekä kiekkofanien että ei-kiekkofanien kanssa. On myös tullut seurusteltua eri joukkuetta kannattavan kiekkofanin kanssa. Ei siitä oikein muita haittoja seurannut, kuin molemminpuolista (ja muiden) vittuilua. Sekin oli oikeastaan enemmän hauskaa kuin oikea haitta. Ei kai se suhde lätkäfaniudesta tai sen puuttumisesta mene suuntaan tai toiseen, paitsi jos ollaan 13-vuotiaita.