Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Vituttaa tosiaa seki et menin sanoo tuolla otteluseurantaketjussa "Hyvää yötä Kerho" ku tehtiin 0-3:een. Voitte kaikki syyttää minua vuosisadan jinxauksesta.
Tais olla rykä? Pistettäkään ei tolla pelillä ansaittu, mutta kyllä silti vituttaa kusta noin lahjakkaasti johto noin 4min aikana.Nimenomaan. Saatana. 45min kauden parasta vieraspelaamista ja sitten paskotaan housuun kuin kusiset pultsarit. Muutamat luistelutreenit olisi poikaa.
No ei todellakaan, eikä tilanne edes ole Pelsun käsissä enää. Vittu mitä paskaa ponnistaa jostain sääleistä taas. Pakisto on muuten aivan perseestä!!!!!!!Vituttaa tietää ettei tän hetken tekeminen riitä kuuden sakkiin pääsyyn. Vittu.
Mua vituttaa enemmän toi Hodarin sentteripelaaminen.Laidalla maaginen,mutta sentterinä pilaa koko kentän pasmat.Kyllä se Jullen on siihen palattava.
Sinänsä ymmärrettävää, ettei loukkaantumisesta toipuvaa veskaria peluuteta heti isoilla minuuteilla. Mutta huolestuttavia elementtejä alkaa olemaan liikaa tässä vaiheessa kautta: Juvosen vire on kadonnut. Se on nyt pakko myöntää., virheitä tulee puolustuksessa paljon, ja nimenomaan isoja virheitä, joka pelissä tulee av maali, monessa 2, YV pelaaminen ei toimi, en tiedä siihen syytä, henkistä?, puolustajien taso ei riitä, vieraspelaaminen monesti liian passiivista, jos joudutaan takaa-ajajaksi, siitä ei nousta, jne jne. Aineksia joukkueessa olisi, mutta liian paljon asioita jotka ei vain toimi. VITUTTAA.
Kousa putosi pois Kookoo-pelistä ja peli on aivan paskaa. Nyt vituttaa aika paljon.
Peli ei ole sen huonompaa kuin ennenkään, mutta vastustaja teki ainoasta isosta virheestä maalin, meille ei maistu.
Kousan tippuminen on toki todella ikävä juttu.
On huonompaa, kun ottaa huomioon että vastassa on tyhjennysmyynnin tehnyt mestisjoukkuePeli ei ole sen huonompaa kuin ennenkään, mutta vastustaja teki ainoasta isosta virheestä maalin, meille ei maistu.
Aika alhaalla on vaatimustaso, jos tämä ei ole huonoa peliä. Vastassa tyhjennysmyynnit tehnyt mestis-joukkue eikä siellä saada mitään aikaiseksi.Peli ei ole sen huonompaa kuin ennenkään, mutta vastustaja teki ainoasta isosta virheestä maalin, meille ei maistu.
Aika alhaalla on vaatimustaso, jos tämä ei ole huonoa peliä. Vastassa tyhjennysmyynnit tehnyt mestis-joukkue eikä siellä saada mitään aikaiseksi.
Itse näin kyllä TPS-pelin paljon tätä parempana, lähinnä viimeistely ontui. Pelissä oli kuitenkin enemmän ideaa ja ehkä jopa yritystä kuin tänään. Kousan menetys varsinkin näkyy pakiston rauhallisuudessa ja pelinavauksissa hyvin ikävällä tavalla.Huonohahan tämä on. Mutta en ole hetkeen nähnyt hyvää Pelicansia, en edes TPS:ää vastaan ehkä pl. kolmas erä.
Siksi tässä olen huolissani ollutkin.