Vitutusketju

• 1 108 661
  • 5 473
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Jatketaan vain tällä reilun parin pinnan keskiarvolla, niin ei tarvitse muita tuijotella. Kyllä me varmaan tässä joku peli vielä hävitäänkin.

Nämä tällaiset eivät ole helppoja, joissa on vain hävittävää. Sikäli 6/6 on hyvä merkki.
Kunhan ei kauden viimeistä

(1)
  • Tykkää
Reactions: Bo73

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Sanoisin että yksi tappio ei vielä katkaise kamelin selkää mutta kuusi pinnaa ens viikolta on silti aika lailla minimitavoite. Varsinkin Sport olisi hyvä voittaa.
K-Espoo ja Sport olisi kyllä aikalailla pakko kaataa, väsyneenä bussijaloilla lauantaina Niiralan montussa lepoedulla vetävää KalPaa vastaan tuskin on mitään palaa.

Suosikkijoukkue
comes in waves
Ja Ässät könyämässä sportille..
Ja 0-2. Ei tuu apuja.
Mitä väliä? Kärpät on edelleen vain neljän pisteen päässä ja tulee tuolta alas kovaa vauhtia ellei jotain dramaattista käännettä tapahdu. Sportin ohi meneminen olisi plussaa mut ei välttämätöntä. Kärpät on nyt kuitenkin se päätargetti.

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Mitä väliä? Kärpät on edelleen vain neljän pisteen päässä ja tulee tuolta alas kovaa vauhtia ellei jotain dramaattista käännettä tapahdu. Sportin ohi meneminen olisi plussaa mut ei välttämätöntä. Kärpät on nyt kuitenkin se päätargetti.
On sillä edelleen sitä väliä, että kaikki avut on tässä tilanteessa ihan elintärkeitä. Ei voida vain luottaa siihen, että Kärpät jatkaa konttaamista. Tuosta kun Kärpät vetääkin pari voittoa liiviin ja Pelicans ottaa pari takkiin, niin siinä sitä sitten ollaankin ihmettelemässä "oho" tyyliin.

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Toisaaltahan tämä tarkoittaa sitä että Sportin lisäksi siellä on tosiaan Kärpät tulossa selkä edellä vastaan. Ristiin pelaamisia tapahtuu ja Pelsulla täytyy olla fokus vain omien pelien voittamisessa.

Suosikkijoukkue
comes in waves
On sillä edelleen sitä väliä, että kaikki avut on tässä tilanteessa ihan elintärkeitä. Ei voida vain luottaa siihen, että Kärpät jatkaa konttaamista. Tuosta kun Kärpät vetääkin pari voittoa liiviin ja Pelicans ottaa pari takkiin, niin siinä sitä sitten ollaankin ihmettelemässä "oho" tyyliin.
Mä väitän että meidän viimeisestä kahdeksasta pelistä kuusi voittoa tulee riittämään 12 sakkiin joten turha miettiä miten muut pelaa niin kauan ku ite jatketaan pelien voittamista. Toki ylimääräiset avut vastustajilta tasoittaisi vähän tietä, mutta sillä mennään mitä muilta saadaan. Omien pelien hoitaminen on nyt kuitenkin se kaiken a ja o.

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Mä väitän että meidän viimeisestä kahdeksasta pelistä kuusi voittoa tulee riittämään 12 sakkiin joten turha miettiä miten muut pelaa niin kauan ku ite jatketaan pelien voittamista.
Ja kun katsoo otteluohjelmaa, niin on siinä meillä vuori kiivettävänä ilman juuri näitä muilta tulevia apuja.

Joten sen takia edelleen: on näillä muillakin vaan väliä, vaikka kuinka nyt keskitytäänkin vain omien pelien hoitamiseen.

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat ja muut jotka eivät voita
Siinä on vaan se inhorealismi, että ei se voittotahti kovin helpolla jatku edes tällaisena, mitä se nyt muutaman pelin on ollut. On perin todennäköistä että se tappio ja toinen putkeen on jo lähellä. Etenkin näin hyvän jakson jälkeen, kun ei niin ylivoimaisia pelillisesti kuitenkaan olla. Ja kun ei kärkiseuratkaan tätä tahtia voita. Siksi olisi tärkeää saada niitä apuja tappioiden varalle.

Kyllä tuo Sportin voitto oli todella iso takaisku. Juuri sen "back-upin" takia. Yksi seura vähemmän antamassa armoa.

Suosikkijoukkue
comes in waves
Ja kun katsoo otteluohjelmaa, niin on siinä meillä vuori kiivettävänä ilman juuri näitä muilta tulevia apuja.

Joten sen takia edelleen: on näillä muillakin vaan väliä, vaikka kuinka nyt keskitytäänkin vain omien pelien hoitamiseen.
Muiden pelien tuloksiin emme voi kuitenkaan itse vaikuttaa joten turha siitä on vittuuntua jos Sport ei hävinnytkään tänään. Hoidetaan nyt ne omat pelit niin hyvin kuin mahollista niin ei jää muuta jossiteltavaa kuin korkeintaan että oispa palkattu Kapanen vähän aikasemmin.

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
niin ei jää muuta jossiteltavaa kuin korkeintaan että oispa palkattu Kapanen vähän aikasemmin.
Tai että olispa Sportti hävinnyt silloin lauantaina 22.2. ja sunnuntaina 23.2. eikä ottanut täyttä kuutta pistettä tuolta viikonlopulta.

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Tai ei oltaisi sulettu viimeisellä minuutilla Sportia ja JYPiä vastaan, jolloin olisi 4p enemmän ja heillä 2p vähemmän.
No sekin vielä perkele, tässähän jää siis mahdollisesti paljon enemmän jossiteltavaa kuin nyt annettiin ymmärtää että jäisi.

Suosikkijoukkue
comes in waves
Tai että olispa Sportti hävinnyt silloin lauantaina 22.2. ja sunnuntaina 23.2. eikä ottanut täyttä kuutta pistettä tuolta viikonlopulta.
Edelleen mun mielestä turha jossitella sillä miten muut pelaa kun emme siihen millään tavalla voi vaikuttaa mutta ehkä meillä on tässä sellainen perustavanlaatuinen näkemysero :)

(1)
  • Tykkää
Reactions: egar

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Edelleen mun mielestä turha jossitella sillä miten muut pelaa kun emme siihen millään tavalla voi vaikuttaa mutta ehkä meillä on tässä sellainen perustavanlaatuinen näkemysero :)
On selvästikin, realiteetit kun vaan on että muiden tarvitsee hävitä pelejään jotta me voidaan nousta.

Suosikkijoukkue
comes in waves
On selvästikin, realiteetit kun vaan on että muiden tarvitsee hävitä pelejään jotta me voidaan nousta.
Juu, mä oon kyl tyytyväinen ihan vaan jos pelataan omat pelimme hyvin ja napsitaan loppupeleistä mahollisimman paljon pinnoja. En oikein jaksa vittuuntua tuloksista jotka ovat meidän kontrollin ulkopuolella. Turha semmoiseen on kuluttaa energiaa.

Fakta on että kaivettiin itsemme melko syvään kuoppaan, niin että on jo pieni ihme että vielä edes taistellaan paikasta poffeissa. En rehellisesti menetä yöuniani, jos jäädään kaikesta huolimatta sijalle 13. Itsepähän kuoppamme kaivoimmme.

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Juu, mä oon kyl tyytyväinen ihan vaan jos pelataan omat pelimme hyvin ja napsitaan loppupeleistä mahollisimman paljon pinnoja. En oikein jaksa vittuuntua tuloksista jotka ovat meidän kontrollin ulkopuolella. Turha semmoiseen on kuluttaa energiaa.

Fakta on että kaivettiin itsemme melko syvään kuoppaan, niin että on jo pieni ihme että vielä edes taistellaan paikasta poffeissa. En rehellisesti menetä yöuniani, jos jäädään kaikesta huolimatta sijalle 13. Itsepähän kuoppamme kaivoimmme.
Hieno homma, ja tämä sinulle täysin suotakoon.

Itse ja näköjään moni muukin taas vittuuntuu tuloksista jotka ei ole omalle joukkueelle suotuisia, ja varmasti tämän hyvän jakson päätteeksi haluaa nähdä joukkueen pudotuspeleissä, mihin sillä olisi täydet mahdollisuudet hoitamalla omista peleistään mahdollisimman hyvin pisteitä ja muiden pelatessa ristiin suotuisasti. Se myös meille muille suotakoon, vai mitä.

Ei sillä että itsekään olen pettynyt mikäli jäädään sijalle 13, mutta kyllä siitä huolimatta kaiken mennessä omalta joukkueelta putkeen tulisin pohtiman sitä, "mitä jos...". Toivottavasti sitä ei kuitenkaan tarvitse pohtia.

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat ja muut jotka eivät voita
Ja jos maksimoidaan kurjuutta, niin on varsin mahdollista, että JYP kaataa kotonaan SaiPan tiistaina ja TPS kaataa Jukurit keskiviikkona. Meille taas olisi oikein mainio peli hävitä Espoossa keskiviikkona, vaikka lennänkin Hawaijilta Keski-Euroopan kautta paikalle. Sen jälkeen ei ole edes play-outien välttäminen enää omissa käsissä, kun ne muut meni ohi ja karkasi. Sitten ei tarvita enää kuin yhdenkin pisteen menetys Sportille, ja pleijarien suhteen kausi on ohi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy