Vitutusketju

• 1 093 195
  • 5 377

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat ja muut jotka eivät voita
Ainakin tiedän ketä sitten syyttää mahdollisesta tappiosta Espoossa keskiviikkona...
No juu, tärkeintä on tarina, ei niinkään se kuinka se paikkaansa pitää. Mutta otan kyllä piikkiini, jos Matinkylän aitiosta käsin tappiota seuraan, Jussi Salonojan kanssa saunoen.

Suosikkijoukkue
Pelicans
Hieno homma, ja tämä sinulle täysin suotakoon.

Itse ja näköjään moni muukin taas vittuuntuu tuloksista jotka ei ole omalle joukkueelle suotuisia, ja varmasti tämän hyvän jakson päätteeksi haluaa nähdä joukkueen pudotuspeleissä, mihin sillä olisi täydet mahdollisuudet hoitamalla omista peleistään mahdollisimman hyvin pisteitä ja muiden pelatessa ristiin suotuisasti. Se myös meille muille suotakoon, vai mitä.

Ei sillä että itsekään olen pettynyt mikäli jäädään sijalle 13, mutta kyllä siitä huolimatta kaiken mennessä omalta joukkueelta putkeen tulisin pohtiman sitä, "mitä jos...". Toivottavasti sitä ei kuitenkaan tarvitse pohtia.
Vituttaisi erityisen paljon 12. joukon ulkopuolelle jäänti, kun katsoo mitä joukkueita tuolta kärjestä löytyy.

Ei tuolla sellaisia porukoita ole, joita ei viiden/seitsemän pelin sarjoissa voitaisi voittaa.

Vääpeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit
Mä oon yrittänyt säätää omaa vitutus-herkkyyttäni ja toivon vain et pysytään liigassa. Kaikki hyvät suoritukset on plussaa ja juhlin jokaista voittoa suurella tunteella. En jaksa pingottaa enää, playoffs olisi uskomaton saavutus. Uusi yritys ensi kaudella. Tämän loppukauden pelaamisen ilo ja henkiin herääminen on ollut jopa liikuttavaa katseltavaa, otan siitä ilon irti.
Nyt vituttaa paljon vähemmän, mut aina vituttaa joku.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy