Vitutusketju

  • 931 050
  • 4 722

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Väiteltiin äsken mun kaverin kanssa Bloodin jäähystä, mä näin et se oli rantaistuksen arvonen, kaveri ei nähny ja kaveri siis Kärppäfani, eli näki sen tilanteen siis ihan normina.

Mä kelasin et 2 min on ansaittu, mut et 5+20, aikamoinen.
Olihan se kova lyönti, mut ottelurangaistus?
Aika hurja.
 
Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
Väiteltiin äsken mun kaverin kanssa Bloodin jäähystä, mä näin et se oli rantaistuksen arvonen, kaveri ei nähny ja kaveri siis Kärppäfani, eli näki sen tilanteen siis ihan normina.

Mä kelasin et 2 min on ansaittu, mut et 5+20, aikamoinen.
Olihan se kova lyönti, mut ottelurangaistus?
Aika hurja.
Toisinpäin jos olisi mennyt ja esim. Laschia lyöty sormille ja käsi poikki, niin se olisi videotarkitusksen jälkeen tuomittu 2min polvitaklaus.
Olihan se kosto ja Nymanin näyttötyö Mansen kaupunginteatteriin on annettu.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Tottakai lappalaiset ja esikaupunki meni voittamaan omat pelinsä vielä.
 

Lihamuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pentin huitomista enemmän vitutti Tuksun kiintiöjäähy hyökkäysalueella 0-4 asemassa. Joka vitun pelissä tuntuu että ottaa sen. Kova on kaverilla yritys ja kun ei vaan viimeistä napsua saa irti ni sit se näkyy näin.
 

SSAA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vituttaa lähinnä että odotin ylilatausta enemmin kuin tällaista esitystä jossa ei ollut latausta ollenkaan. Eihän tänään paremmasta epäaelvyyttä ollut, mutta todella perseestä että annettiin tän tapahtua täydessä kotihallissa ilman isoa kapinaa.
 
Pentin huitomista enemmän vitutti Tuksun kiintiöjäähy hyökkäysalueella 0-4 asemassa. Joka vitun pelissä tuntuu että ottaa sen. Kova on kaverilla yritys ja kun ei vaan viimeistä napsua saa irti ni sit se näkyy näin.
Mua risoi ne ensiminuutit, kun omaan silmään Ipalta jäi ainakin kolme jäähyä viheltämättä, myös siinä ekaa maalia edeltäneessä siniviivan ylityksessä. Siitä peli voi lähteä vierimään väärään suuntaan, kun kaveri saa maalin ja turhaudut tuomareihinkin.
 

Jarnan Rysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mua risoi ne ensiminuutit, kun omaan silmään Ipalta jäi ainakin kolme jäähyä viheltämättä, myös siinä ekaa maalia edeltäneessä siniviivan ylityksessä. Siitä peli voi lähteä vierimään väärään suuntaan, kun kaveri saa maalin ja turhaudut tuomareihinkin.
Niin jäi kaksi kamppia ja Niemelä antoi kyllä palautteen. En tiedä olisiko kääntänyt pelin suuntaa mutta olisi siitä voinut vähän boostia saada
 

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Pentin huitomista enemmän vitutti Tuksun kiintiöjäähy hyökkäysalueella 0-4 asemassa. Joka vitun pelissä tuntuu että ottaa sen. Kova on kaverilla yritys ja kun ei vaan viimeistä napsua saa irti ni sit se näkyy näin.
Tuksu vetää just hyvin! Ei paljoa tartte korjata niin jää jääyt kokonaan pois ja pleijjareissa noita ei vihelletä!

Tuksulla täys moodi päällä ja mahtuu mun 12 joukkoon keväällä!
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mua risoi ne ensiminuutit, kun omaan silmään Ipalta jäi ainakin kolme jäähyä viheltämättä, myös siinä ekaa maalia edeltäneessä siniviivan ylityksessä. Siitä peli voi lähteä vierimään väärään suuntaan, kun kaveri saa maalin ja turhaudut tuomareihinkin.

Mä huusin kans naama punasena et mitä vittua nyt ja juoksin tonne vitutusketjuu ulvomaa tuomareista. :D
 

SSAA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tampereella ei ole kaupunginteatteria.
Siellä on vaan työväen teatteri joka on niin punaselle porukalle, että koko mökki on tehty punaisista tiilistä :). Hyvää tekee keväälle ja mahdolliselle kohtaamiselle tämmöset matsit ja vittuilut.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Siellä on vaan työväen teatteri joka on niin punaselle porukalle, että koko mökki on tehty punaisista tiilistä :). Hyvää tekee keväälle ja mahdolliselle kohtaamiselle tämmöset matsit ja vittuilut.

Tampereella on Työväenteatterin lisäksi (joka on siis kansallinen näyttämö, kuten kansallisteatteri, oopera ja baletti, valtion rahoittama siis) Tampereen Teatteri, joka on yksityinen Oy.. lisäksi yksityinen Komediateatteri, Ahaa teatteri jne Suomen teatteripääkapunki.


... Informaationa ei paikkakuntalaisille ajattelin kertoa. Näin ex teatterilaisena hämää, ettei tämmöset perustiedot ja ymmärrys eroista olla kaupunginteatteri tai ei, ymmäretä...
 

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Tampereella on Työväenteatterin lisäksi (joka on siis kansallinen näyttämö, kuten kansallisteatteri, oopera ja baletti, valtion rahoittama siis) Tampereen Teatteri, joka on yksityinen Oy.. lisäksi yksityinen Komediateatteri, Ahaa teatteri jne Suomen teatteripääkapunki.


... Informaationa ei paikkakuntalaisille ajattelin kertoa. Näin ex teatterilaisena hämää, ettei tämmöset perustiedot ja ymmärrys eroista olla kaupunginteatteri tai ei, ymmäretä...
Hyvä Pelicanssin- vitutusketjun viesti sulta, tamperelainen!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös